ភាគ13:យើងរាប់ដល់3

6.3K 364 7
                                    

ឯងជាអ្នករើសវាមកដោយខ្លួនឯង កុំបន្ទោសថាយើងឃោឃៅអោយសោះ~ស្តាយគ្រប់យ៉ាងដែលព្រមបើកចិត្តចង់ទទួលយកឯង~>>Jk និយាយហើយក៏ដើរចេញទុកអោយTaeដេករកសន្លប់យ៉ាងអាណោចអាធម្ម

Skip....🙏
+Yoonmin

<<កុំចូលមកជិតយើង ចេញអោយឆ្ងាយពីយើងទៅ ចេញ~ចេញទៅ ហឹក~ហឹក >>JM ដេកនៅលើគ្រែស្រាប់តែរាងក្រាស់បើកទ្វារចូលមកJMញ័រដៃទឹកភ្នែកដក់ពេញរង្វង់ភ្នែកខ្លួនរង្គិលទៅក្រោយនៅពេលរាងក្រាស់ដើរមកជិត~

<<យ៉ាងមិចខ្លាចយើងដល់ថ្នាក់នេះ~ យើងមកនេះមកប្រាប់ដំណឹងល្អដល់ឯង~ពេលនេះបងប្រុសឯងមិនដឹងងាប់រស់យ៉ាងណាទេ ហាស៎~ ហាស៎ ~ហា~>>Yg ឈោងដៃទាញសក់ក្បាលJM អោយងើយមុខមើលគេ~

<<ឯង~ឯងធ្វើស្អីបងយើង~ហឹក~ហឹក គ្រួសារយើងធ្វើស្អីឯងហេតុអ្វីចង់ធ្វើបាបបងប្អូនយើង~ហេតុអី ហឹក~ ហឹក>>JM ចាប់ជាយអាវរាងក្រាស់កន្ត្រាក់សួររកហេតុផង ហេតុអ្វីធ្វើបាបបងប្អូនគេ~ហេតុអ្វី

<<ហឹស~ ហឹស~ ហា៎~ហា៎ គឺបងប្អូនឯងកាប់សម្លាប់គ្នានឹងហើយ~មិចបាច់ចង់ដឹងទេថាគ្រួសារឯងធ្វើស្អីដាក់យើងដឹងត្រឹមថាយើងនឹងបំផ្លាញពួកឯង យើងនឹងអោយពួកឯងបំផ្លាញគ្នាទៅវិញទៅមក~ >>Yg ឆ្លើយដោយសម្លេងរឹងកំព្រឹសគ្មានជាតិតែធ្វើអោយអ្នកដែរស្តាប់អាចស្ទះឈាមបាន~

<<កុំអោយសោះណា~បើចង់សកសឹង ធ្វើបាបតែយើងម្នាក់បានហើយឈប់បំផ្លាញបងប្រុសខ្ញុំបានហើយ~ឈប់ទៅសុំអង្វរ ហឹក ~ហឹក >>JM រត់ទៅអោបជើងអ្នកម្លោះដៃអង្រុងទាញជាយអាវYgតិចៗបែបមនុស្សសុំអង្វរ~តែគិតថាបុរសម្នាក់នេះស្តាប់តាមមែនទេ?

<<កុំសង្ឃឹម ពួកឯងត្រូវតែវិនាសទាំងអស់ ត្រកូលWangត្រូវតែបាត់ឈ្មោះពីពិភពលោកនេះ ត្រកូលWang រលាយគ្មានន៎រណាមានអំណាចជាងយើង យើងនឹងគ្រប់គ្រងអ្វីដែលពួកឯងមានទាំងអស់~  >>Yg ងើបឈររលាស់ដៃJMចេញរួចចេញទៅក្រៅបាត់ (ទៅលេងស្រី😬)

<<ហឹក~ហឹក~ហេតុអ្វីគ្រប់យ៉ាងដូចជាសុបិន្តបែបនេះ ហឹក~ហឹក ក្រោកឡើងឯងមិនអាចនៅក្នុងសុបិន្តដ៏ខ្មៅងងឹតនេះទៀតបានទេ ហឹក~ហឹក>>JM យកដៃបោចសក់ខ្លួនឯងយំដូចជាមនុស្សគ្មានសតិ JMមានជង្ងឺខាងសតិអារម្មណ៍ អោយតែភិតភ័យឬមានរឿងអ្វីមួយគេតែងតែបែបនេះដូចជាមនុស្សឆ្កួត~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ