<<មិនត្រូវការទេចេញទៅវិញទៅ>>Tae ក្រវាសដៃនាងចេញមិនដឹងយ៉ាងមិចទេឃើញស្រីៗដូចជាគ្មាន អារម្មណ៍អីសោះ~
<<ហេតុអ្វីប្រុសសង្ហារ មិនពេញចិត្តខ្ញុំមែនទេ? ខ្ញុំអាចបំពេញក្តីសុខអោយលោកបានណា~>>Taimo ញញឹមSexyដៃនៅតែបន្តស្ទាបអង្អែលអូសដៃមកច្របាច់ភាពរឹងមាំTaeទាំងម្ចាស់ខ្លួនមិនអនុញ្ញាតិ ពេលនោះJungkook ក៏បានមកឃើញ
ផាំង~ផាំង~<<នេះជាលិទ្ធផលដែរនាងក្បត់យើង អ្នកណាក្បត់យើងនឹងដូចនាងនេះអញ្ចឹង >>Jungkook បាញ់សម្លាប់Taimoគ្មានញញើតដៃអ្នកណាអោយនាងមកទាក់Tae នេះបើគេមិនមកទាន់ក៏មិនដឹងនាងមានចរិកបែបនេះដែរ~
<<ចាហ្វាយមានរឿងអីខ្ញុំលឺសូរស្នូរកាំភ្លើងមកពីត្រង់នេះ ហាស៎Tai...mo >>Markរត់មកទាំងឈុតគេងយប់តែក៏ភ្ញាក់មិនស្ទើរពេលឃើញTaimoដេកស្លាប់ក្នុងថ្លុកឈាមបែបនេះ
<<យកខ្មោចនាងទៅចោលរួចសម្អាតទីនេះផង ឯងមកតាមយើង~(Tae)>>Jungkookធ្វើដូចធម្មតាព្រោះរឿងបែបនេះគេសាំុទៅហើយ ចំណែកTaeវិញញ័ដៃញ័មាត់ខ្លួនភ្លឹកមិនមាត់មិនករ"នេះជាលិទ្ធផលដែរនាងក្បត់យើង អ្នកណាក្បត់យើងនឹងដូចនាងនេះអញ្ចឹង~ "Tae គិតក្នុងចិត្តដើរតាមJungkook ទៅខាងលើ ហេតុអ្វីខ្លាចរអា៎នឹងពាក្យមួយនេះ តាមទំលាប់គេក៏ធ្លាប់សម្លាប់មនុស្សដែរតែហេតុអ្វីស្រាប់តែតក់ស្លុតនឹងហេតុការណ៍មួយនេះនឹងសម្តីរបស់Jungkook ?
+In Room Tae
<<នែ៎~ចង់ធ្វើស្អីទៀតហើយ~>>Tae ច្រានដៃរាងក្រាស់ដែរមកចាប់ហែកអាវខ្លួន~ ខ្វោក~ខ្វោក មួយប្រព្រិចភ្នែកខោអាវTaeក៏ខ្លាចជាកំណាត់ជូតជើង~
<<ខ្លួនឯងនាងនោះទើបតែប៉ះរួច~លាងវាចេញទៅ~យើងមិនចង់អោយខ្លួនឯងដោយក្លិនខ្មោចទេ~>>Jungkook បីTaeចូលបន្ទប់ទឹកទៅដល់ទម្លាក់Taeចូលអាងតូចយកច្រាសមកដុះលើសាច់សររហូតដល់ក្រហមងាំង~
<<នែ៎~ឈឺណាស់វើយ~ ឈប់~ឈប់ >>Tae ប្រកាច់ខ្លួនដូចអន្ទង់ភ្លើងស្រែកដូចជ្រូកអា៎ករ~
ផាច់~ផាច់~Jungkook ទះទៅលើមុខTaeទាំងសងខាងឡើងក្រហមផ្ទួនៗ
<<យើងស្អប់បំផុតមនុស្សរឹងរួស ចចេះក្បាលរឹង~>>Jungkook ងើបឈរគប់ច្រាសទៅលើក្បាលTae រួចបើកទ្វារចេញទៅ"10នាទីក្រោយត្រូវចេញមករកយើង~"Jungkook បោះពាក្យសម្តីប៉ុន្មានម៉ាត់រួចចេញទៅបិទទ្វារវិញលឺសូរគ្រាំង~