ភាគ32:មកពីឯងល្ងង់ខ្លួនឯង...

5.1K 275 1
                                    

+Tonight🎇

<<មោះងូតទឹកទៅខ្លួនឯងស្អិតខ្លាំងណាស់~>>YG
ដែរទើបឡើងមកដោយក្នុងដៃមានបបរនឹងថ្នាំគេបានចុះធ្វើវាដោយផ្ទាល់ដៃ ពេលនេះក៏លើកបីរាងកាយអាក្រាតចូលបន្ទប់ទឹក~

<<អ្ហឹម~>>JM ញញឹមអោនមុខចុះស្រាប់តែបេះដូង
លោតខុសធម្មតាមានអារម្មណ៍ថាក្តីសុខណាស់ពេលរាងក្រាស់Take Care គេបែបនេះ~

20នាទីក្រោយ~

<<នេះពាក់អាវមួយនេះបានហើយ ស្មានតែគេងយប់សោះ~>>YG បើកទូរយកអាវដៃវែងត្រឹមភ្លៅ សរស្តើងមើលធ្លុះដល់សាច់អោរាងតូចពាក់

<<វាស្តើងពេកហើយ~មើលចុះដូចស្រាតទៅហើយ~>>JM យកដៃទាញអាវមើលវាស្តើងពិតមែនអាចថាដូចស្រាតពិតមែន~

<<យ៉ាងណាក៏បិតបាំងជិតខ្លះៗដែរមែនទេ មិនបាច់គិតច្រើនទេខ្លួនឯងចន្លោះណាដែរយើងមិនធ្លាប់ប៉ះមិនដែរឃើញនោះ កុំធ្វើខ្លួនគួរអោយស្មុកស្មាញពេក~~>>YG ទាញរាងតូចអោយអង្គុយលើភ្លៅគេដួសបបរមកផ្លុំបញ្ចុកទាល់តែអស់ទើបអោយថ្នាំលេបតាមក្រោយ ដោយសារឃើញល្វែងខាងក្រោមរាងតូចមានឈាមទើបអោយថ្នាំលេបបំបាត់ការឈឺចាប់~

<<បានហើយតោះគេង~>>YG លើកបីរាងល្អិតដាក់ពូកថ្នមៗរួចខ្លួនឡើងតាមក្រោយដោយអោបរាងតូចជាប់ទ្រូងដៃរាវភ្លៅសររលោងជាប់~

+Taekook

<<Jung~បងថាទៅមើលកូនពួកយើងកាត់តាមអ្នកណាច្រើនជាង~>>Tae ញញឹមភ្នែកបិទដោយគេងកើយដៃរាងក្រាស់~

<<បងថាប្រកដជាកាត់តាមអ្នកផលិតច្រើនជាងហើយ~>>Jungkook ញញឹមងៀកមើលមុខរាងតូចបន្តិច~

<<នែ៎ បងនិយាយឡប់អីនឹង~ចំជារោគចិត្តមែន~>>Tae អៀនថ្ពាល់ឡើងក្រហមមុននឹងយកដៃវៃដើមទ្រូងហាប់ណែនរាងក្រាស់~

<<មើស មានកូនចឹងមានឡើងដោះទេ~>>Jungkook យកដៃច្របាច់ដោះរាងតូចលេង

<<ហើុយ កូនមិនទាន់កើតមកផងឪវាឆ្កួតបាត់ទៅហើយ អាណិតកូនណាស់នៀក៎~>>Tae ដកដង្ហើមធំយកដៃអង្អែលពោះប្រឹងខាំមាត់ទប់សំណើច~

<<កុំតែមានកូនទេហា កុំអីម៉ែTaeឯងសន្លប់យូរហើយ~>>Jungkook បញ្ចេញទឹកមុខក្រឺតខ្នាញ់ខាំថ្ពាល់អ្នកម៉ែចាស់ទាំងសងខាង~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt