ភាគ41 :ខ្ញុំអាចរង់ចាំលោកបាន!!!

5.2K 287 5
                                    

+ថ្ងៃថ្មី~

Jm ដេកគិតពេញមួយយប់ទើបសម្រាច់ចិត្ត ថាទៅមើលឪពុកក្មេងដែរនៅក្នុងពោះគេនៀក៎ យ៉ាងណាក៏មិនដាច់ចិត្ត~ទោះរាងក្រាស់ធ្វើទង្វើរអាក្រក់យ៉ាងណាមកលើគ្រួសារគេច្រើនមកក្តីតែក៏មិនមានចិត្តគុំគួនរហូតដល់មិនចង់ឃើញមុខដែរ~

<<សង្ឃឹមថាគេមិនអីទៅចុះ~>>Jm ដកដង្ហើមធំផ្លាស់ខោអាវពេទ្យដោយមានបងប្រុសខ្លួនគេងនៅជិតនេះ  មិនចាំយូរទាញប៊ិចនឹងក្រដាសសរសេររួចបិទនៅជិតតុ~(ក្រោយពីដឹងថាJungkook នឹងTaeជាបងប្អូនពេលនេះក៏និយាយគ្នាដាច់ស្រាច់ទៀត ទើបMark នឹងBin មកមើលថែចាហ្វាយរៀងខ្លួនដោយស្មាននេះមិនទាន់មកដល់ទេនៅចូលទិញរបស់ប៉ូវអ្នកជម្ងឺ)

+ស្នាក់ការប៉លីស~

Jm ធ្វើដំណើររយះពេល20នាទីទើបមកដល់ស្នាក់ការប៉ូលីស~

<<អត់ទោសលោកប៉ូលីសខ្ញុំសុំជួបអ្នកទោសដែរមានឈ្មោះMin YoonGi បន្តិចបានទេ?>>Jm អោនគោរព90% ដោយក្នុងដៃមានរបស់របរញាំុជាច្រើន~

<<បាទបាន សូមលោកមកតាមខ្ញុំមក~>>ប៉ូលីសនាំJmទៅកន្លែងដែរគ្រួសារអ្នកទោសចង់ជួបអ្នកទោសដោយមានរបាំងដែកចន្លោះៗនឹងមានកញ្ចក់ឃាំងបើចង់និយាយគ្នាទាល់តែCallតាមទូរស័ទ្ទដែរគេដាក់ភ្ជាប់គ្នានៅទីនេះ~រាងតូចដាក់ខ្លួនអង្គុយភ្នែកក្រលៀសមើលធ្វេងស្តាំមើលថាYgអាចរស់នៅកើតទេ~

<<ពួកលោកមានពេលតែ15នាទីប៉ុណ្នោះ~>>ប៉ូលីសចាប់អូសរាងក្រាស់មកទាំងដៃជាប់ខ្នោះ ទឹកមុខរាងក្រាស់ដូចជាមិនចង់ជួបមុខរាងល្អិតទេអាចថាគេរអៀសខ្លួននឹងទង្វើរថោកទាបរបស់ខ្លួនដែរប្រព្រឹត្តឡើងកាលពីមុន~

<<Yg លោកសុខសប្បាយទេ? ហេតុអ្វីមុខលោកមានរបួសអ្នកណាវាយលោកមែនទេ?ចុះរបួសត្រង់ដៃអ្នកណាព្យាបាលអោយ(ចង់សម្តៅទៅរបួសដែរMarkបាញ់) លោកមើលទៅស្គមជាងមុនឆ្ងាយណាស់រឺបាយនៅទីនេះមិនឆ្ងាញ់មែនទេ?>>Jm ក្រោយពីឃើញរាងក្រាស់ចេញមក ក្នុងចិត្តរំភើបរហូតដល់ស្រក់ទឹកភ្នែកនឹកបុរសម្នាក់នេះខ្លាំងណាស់ រាងតូចកាន់ទូរស័ព្ទនិយាយជាមួយរាងក្រាស់ព្រមទាំងសួរសំណួរជាច្រើន~

🍁💫ស្នេហាម៉ាហ្វៀ💫🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora