[11.]

1.5K 80 14
                                    

Gyorsan telik az idő, és jól is érzem magam mostanában. Lehet rendbe jön az életem?

Gemmá-val és Lottie-val is jóban lettem, míg Ellá-val eléggé belsőséges kapcsolatom alakult ki. Newt és Dylan nagyon kedvesek, és mindenben a segítségemre vannak,mint Adam és Jamie volt, csak meg 10-szerezve.

Eljött a verseny napja. A sulit mára már letudtam, most pedig a kocsiban ülünk mögöttünk pedig a lószállító zötykölődik. A zene és a mi hangunk lengi be a zárt teret. Dylan-ék nem velünk jönnek, be sem férnénk egy kocsiba, így majd csak a helyszínen találkozok velük. Holly is hívta a legjobb barátnőjét, Saroltát, csak ő lebetegedett.

*****

A verseny gyorsan lement. Holly második lett, én pedig negyedik, így mind a ketten kaptunk díjat.

- Nagyon ügyes voltál! - kiabál Newt amikor odaérek hozzájuk.

- Köszi, gyertek bemutatlak titeket - húzom magam után őket.

- Anyu, azaz Kate, Ethan, Mark, Leah és Holly - mutatok végig rajtuk - ők pedig Ella, Newt és Dylan.

Ahogy észrevettem szimpatikusak egymásnak, és gyorsan beszélgetésbe is elegyedtek. A telefonom csörgése zavarta meg a társalgást.

- Haló? - szólok bele bizonytalanul, ugyanis ismeretlen számot írt.

- Amy, te vagy az? - kérdi egy ismerős fiú hang.

- Öhm, igen. És te? - kérdezek vissza.

- Louis vagyok.

- Mit akarsz? - változik meg a hangnemem.

- Tanácsot kérni - hallottam a hangján, hogy kétségbe van esve, és megesett rajta a szívem, elvégre ő nem sokat ártott nekem.

- Jó, figyelj. Most nem vagyok otthon, de amint hazaértem visszahívlak, jó? - kérdem.

- Nagyon köszi - majd bontotta a vonalat. Miben akarhat ő tőlem tanácsot?

- Minden oké? - kérdi Leah a hátam mögül - indulunk.

- Persze - mosolyodok el.

Haza érve rendeltünk pizzát, majd a szobámban sorozat maratont indítottunk rengeteg másik kajával.

- De most ez a csaj kicsoda? - kérdi Dylan.

- Annak a szőke csávónak az unokatesója, nem? - felel Ella.

Míg ők próbáltak rájönni erre a nagy rejtélyre, én visszahívtam Louis-t.

- Szia, szóval mit szeretnél? - kérdem, a mondatomra pedig mindenki elkussol a szobában.

- Szia, segítséget kérni. Teljesen kétségbe vagyok esve, nem tudom mit csináljak - hallottam meg a sírás határán ingadozó hangját. Majd mivel a többiek annyira mutogatták, hogy hangosítsam ki, ezt megtettem.

- Mi történt?

- Ez nagyon érthetetlenül fog hangzani - fújja ki hosszan a levegőt - de meleg vagyok, és...

You & I [✔️] Where stories live. Discover now