[23.]

1.2K 70 4
                                    

Az ég világosodni kezdett, közben Sky mellém feküdt, Ice pedig körülöttem legelt.

A nap első sugarai megcsillantak a vizes füvön, míg az ég sárgás színben játszott. Gyönyörű látvány volt, és felemelő érzés.

Mikor az ég már teljesen világos volt, fogtam magam és visszamentem a házba. Ittam egy teát, és filmet néztem.

Kilenc körül anyu hozott nekem ágyba reggeit, ami rántotta volt. Ezután lementem a nappaliba, ahol elkezdődött az ajándék osztás.

Általában ez este szokott lenni, így kicsit furcsálltam is, hogy ebéd előtt már megkapom az ajándékokat.
Leültettek a kanapére, és már hozták is őket.

Először Leah-tól kaptam egy gyönyörű táskát. Még télen láttam meg a plázában, de magamnak sosem vettem volna meg.

- Nagyon köszönöm - ölelem szorosan magamhoz.

Holly és Ethan egy könyvesbolt ajándék kártyát, és egy csokor virágot adott. Ennek is nagyon örültem, mert imádok olvasni.

Mark-tól egy fülpiercinget kaptam, és az engedélyt, hogy megcsináltathatom. Már több éve mondom nekik, hogy szeretnék egyet, és most végre megengedték.

És végül jöttek a szüleim.

Egy kis dobozkát nyomtak a kezembe. Először azt hittem valami ékszer van benne, de mikor kinyitottam még sikítottam is örömömben. A kedvenc együttesem logójával ellátott telefontok volt a dobozban, és ez még nem minden! A tok alatt két koncert jegy volt elrejtve, mert a közeledő turnéjukon egy közelben lévő város is szerepel, és apuék vettek rá jegyet nekem.

- Úristen, nagyon szépen köszönöm! - ugráltam örömömben.

Az idő szaladt, így ebédre került a sor. A kérésemre ma pizzát rendeltünk, aminek anyu nagyon örült, mivel így nem kell egész nap a konyhában állnia.

Holly-val elfeleztünk egy sonkás pizzát. Ebéd után tortát ettünk. Egy szimpla gyümölcs torta volt, a tetején 16 gyertyával.

- Ezt a mama csinálta, majd holnap felugrunk hozzájuk is, jó? - kérdi anyu, míg felvágom a tortát.

- Persze, majd megköszönöm neki - bólogatok.

Amit furcsálltam, hogy Ella ma még nem írt nekem, és nem is látta az üzeneteket amiket küldtem.

- Hívd fel - bíztat Leah, mikor látja, hogy már 20-szor néztem rá a telefonomra egy perc alatt.

- Rendben - mondom, majd felállaok az asztaltól.

Szerencsére negyedik csöngésre felvette.

- Szia kicsim - köszön kapkodva.

-Sziaa, ma még nem beszéltünk, minden oké? - sürgetem.
- Persze, minden a legnagyobb rendben, de most le kell tennem, majd hívlak. Puszi, szeretlek - és három csipogás. Letette.

Értetlenül néztem a készülékre. Mi ez a nagy sietség? Mi olyan fontos, hogy nem tudunk pár szót beszélni?

Nem szerettem volna sokat stresszelni ezen, szóval vissza mentem a családomhoz. Kitaláltuk, hogy el tévézzük a délutánt.
Szép nyugis elképzelés volt, hogy apuék egymást átölelve ülnek a kanapén, mi gyerekek csendben figyeljük a filmet... Aha, csakhogy ez nem egy filmjelenet ahol minden tökéletes, hanem a valóság.

Leah Mark-ot kergette körbe a kanapé körül, mert elkente az új sminkjét, Holly sírva kiabált Ethan-nek aki félrenyelt, és Holly hajára köpte az üdítőt, én anyunak segítettem, mert rágó ragadt a szoknyájába, apu pedig megpróbálta szétszedni a négy gyereket.
Ennyit a délutáni nyugodt tévézésről.

- Anyu, elmehetek kiszuratni a fülem? - kérdem, mikor végre kijött a rágó a ruhából.

- Persze, de valaki kísérjen el. És apádtól kérj pénzt - hesseget el magától.

- Leah, megyünk pc-t szuratni? - lépek be a nővérem szobájába, aki már teljesen újra mázolta az arcát. Nem értem minek, hisz smink nélkül is gyönyörű.

- Igen, de szerintem hívd Mark-ot is, hisz tőle kaptad.

Együtt mentünk át Mark szobájába, aki persze éppen öltözött, így kisebb szívroham után gyorsan visszacsuktuk az ajtaját.

Végül csak el tudtunk indulni. Mark kocsijával mentünk a legközelebbi tetováló szalonhoz, ahol piercinget is szúrnak.

Gyorsan meg lettünk vele, le fertőtlenítették a fülem, majd csak egy szúrást éreztem, mikor kijelentette a férfi, hogy meg is vagyunk. Odaadtam neki a kis fémet, amit beletett a fülembe. Fizettünk, és már indultunk is haza.

- Na mutasd milyen lett! - kéri apu.

- Nagyon jól néz ki! - mondja Holly.

- Jól áll neked - jegyzi meg Ethan is.

- Amy, negyed óra múlva menj ki a ház elé - szól anyu sejtelmesen.

Fogalmam sincs miért is kéne kimenjek, de mikor négyet üt az óra, gyorsan felkapom a cipőmet, és kimegyek az utcára.

- Sziaa - ugrik a nyakamba Ella.

- Sziaa, miért nem tudtunk egész nap beszélni? - kérden szomorúan.

- De hisz, még rengeteg van a napból - nyom egy rövid csókot az ajkaimra.

- És mit fogunk csinálni? - kérdem kíváncsian.

- Bekötöm a szemedet, és majd megtudod - mondja, majd egy textilt köt a fejemre, ami meggátol a látásban.

Jajj, csak ne legyen sorozatgyilkos Ella, aki épp most rabolja el Amy-t.
Vélemény? V-V
Valaki tudja, hogy mivel tudnám ellenőrizni a szöveget feltöltés előtt? Utálom, hogy tele van helyesírási hibákkal.❤️

You & I [✔️] Where stories live. Discover now