[27.]

1K 64 11
                                    

Már mindenki iszik ahogy és amennyit tud. Ella is már nem egy poharat fogott a kezébe, de én továbbra sem szeretnék a full részeg társasághoz tartozni.

A társaságunkban kialakult egy rendszer, mivel én nem iszok alkoholos italt - vagy csak keveset - így én vagyok az, aki a többiekre figyel, és haza szállítja őket.

Sokszor volt olyan, hogy azt se tudták hol vannak, így én segítettem őket.

- Várj! Mintha láttam volna Dylan haját - húz vissza Ella mosdóba vezető utamon.

- Merre? - nyújtogatom a nyakamat.

- Tíz órára - válaszolja.

A megadott irányba néztem, és tényleg meglázzam az ezüst színű hajkoronát. Ja, hogy nem mondtam? Dylan egy fogadást vesztett, így most szürkés-ezüstös a haja, de eszméletlen jól áll neki.

Magam előtt török utat, és néha hátranézek a többiekre, hogy követnek-e még. A gerle párt végül sikeresen megtaláltuk.

Már tíz óra fele van, Liam-ék most vonulnak fel a színpadra, hogy fokozzák a hangulatot. A két oldalamat a Ella és Newt támasztja, Dylan-t meg valahol elhagytuk, majd késöbb megkeresem. Lottie és Gemma összekapaszkodva botladozik előttem.

Ilyenkor jön az, hogy előveszem a telefonomat, és gázabbnál gázabb képeket csinálok róluk.

A one direction fellépése alatt a hangulat a tetőfokára hágott.

Mindenki ki akarta bulizni minden feszültségét és gátlását.
Az egyik sarokban például Esztit és Robit láttam elég 18+-os kapcsolatban. Ebben az a fura, hogy ők világ életükben utálták egymást. Na mindegy, majd holnap lesz ez gáz nekik.

Egy csendesebb helyre értünk Ellá-val, ahol csak pár fiatal feküdt a földön.

- Ugye nem fogsz elhagyni? - kérdi síráshoz közeli hangon. Igen, belőle nem agressziót, hanem érzékenységet vált ki az alkohol.

- Dehogy hagylak, nem tudnék ilyet tenni - simítom végig puha arcát.

- De... De biztos? - néz rám kiskutya szemekkel.

- Az életemre esküszöm, hogy mindig itt leszek melletted - puszilom meg a homlokát.

- Hánynom kell - jelenti ki, ezzel elrontva a romantikus pillanatot, de nem haragudtam rá.

Mivel a wc-t már nem értük volna el, így a fűben landolt a gyomra tartalma. Míg ő küszködött, én a haját fogva, a hátát simogattam.

Miután végzett, visszamentünk az épületbe a többiekhez. Lottie éppen egy asztalon táncolt, míg a körülötte lévő fiúk hangos tapssal és füttyel jelezték, hogy tetszik nekik a látvány.

- Ki nem seggrészeg még? - kiáltottam a tömegbe.

- Én! - érkezett egy hang.

Bazd. Mondd, hogy ez nem az ő hangja, mert ha igen én itt fejelem le a pultot.

És dehogynem. Persze, hogy annak a csajnak kell lennie akit puszta kézzel kibeleznék. Ohh lemaradtatok? Viole-ról beszélek. Miatta ment majdnem tönkre a kapcsolatunk Ellával. Várjatok elmagyarázom!

*visszaemlékezés*

- Elliiii nem akarok menni! - fordulok a hasamra az ágyamon.

- Ne már Amy, ez csak egy suli buli - forgatja a szemét.

- Ahj, de rossz előérzetem van - mászok oda hozzá egy pusziért.

- Nem, nem! Ha jössz, akkor majd kapsz puszit - jelenti ki határozottan.

Végül megadóan felsóhajtottam, mire Ő egyből a szekrényemhez pattan, hogy kutasson valami megfelelő öltözéket számomra.

Ez végül egy fekete szakadt nadrág és egy oversized kockás ing lett.

- Na, indulhatunk is! Már így is késésben vagyunk - sietünk le a lépcsőn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Na, indulhatunk is! Már így is késésben vagyunk - sietünk le a lépcsőn.

- Majd jövünk - kiáltom, majd becsapom magam mögött a bejárati ajtót.

Furcsállom, hogy még nem szakadt ki a helyéről, szegényt mindenki akkora erővel csukja be.

Deszkával gyorsan a sulihoz is érünk, majd azokat az osztályba rakva mentünk a torna csarnokba.

Egy ideiglenesen felállított pódiumon már az igazgató állt.

- Köszöntök minden kedves diákot, aki megjelent a mai tavasz köszöntő ünnepségen... - szólalt meg a mikrofonba.

Még rengeteg dolgot mondott, majd egy 'kezdődjék a buli' kijelentéssel a zene beindult ő pedig levonult a pódiumról.

Egy óra folyamatos táncolás után kifulladva ültünk le két egymás melletti székre.

- Elmegyek, szerzek valami üdítőt - áll fel Ella.

- Én meg meglátogatom a mosdót - majd a mellékhelység irányába indulok.

Miközben a kezemet mostam, azon gondolkoztam, hogy milyen szerencsés vagyok az életemmel.

A mosdóból kifelé elkapott egy rossz érzés.

Valami történt Ellá-val??

Remélem nem.

Már szinte futottam az italospult felé, de ekkor a lábam a földbe gyökerezett.

Ne ne ne ne! Ez nem történhet meg! Ella sosem tenne ilyet!

Sosem csalna meg!

Pedig úgy látszik pontosan ez történt.

Összetörten néztem a barátnőmet, amint egy másik lány szájában kutakodik a nyelvével. Az arcomon némán folytak a könnyek, én megsemmisülve térdre rogytam. Ezt magyarázza ki, ha tudja!

A csaj hátrafordult, és mikor meglátta az tekintetemet ördögi vigyorra húzta a száját.

- Na megérkezett a hős szerelmes - intézi a szavait Ellának.

A barátnőm szemei pirosak voltak, pupillája tágak. Bedrogozták.

- Tünj el innen Viole! - mordulok rá, mire az a kis rib... akarom mondani kur... azaz lány fülét-farkát behúzva menekült.

Karjaim közé kaptam Ellát, vagyis kaptam volna, de mivel egy súlycsoportban vagyunk, így inkább csak megemelni voltam képes.

Nehezen, de kicipeltem a félájult barátnőmet, aki a friss levegőtől kicsit jobban lett.

Úgy gondoltam, éppen eleget buliztunk, úgyhogy hívtam aput.

- Mi történt? - parkol le előttünk.

- Valami kábítószert adtak neki - válaszolom, míg befektetem Ellát a hátső ülésre, majd én magam is mellé ülök.

- Egy iskolai rendezvényen? - hüledezett apu, miközben elindultunk haza.

*visszaemlékezés vége*

Kitaláltam, hogy fogom befejezni a sztorit. ❤️
Vélemény? °^°
Ezt a részt ismét a Balaton parton írtam. És szét fagyok, mindjárt szakad az eső yeey.

You & I [✔️] Where stories live. Discover now