[20.]

1.2K 72 11
                                    

- Apu - szóltam halkan, míg kinyitottam a szemem. Az említett felkapta a fejét.

- Úgy hiányoztál! - szórítja meg a kezem.

- Te is nekem apu, nagyon - mosolyodom el - Még ne mondd el kint, hogy felkeltem, jó?

- Ha ez a kérésed, persze - majd ő is elhagyta a szobát.

A következő személy aki bejött Ella volt a hangja a sírástól eltorzult, nekem meg a szívem összeszorult ahogy hallgattam.

- Amy... - kezdi nehézkesen - mikor először megláttalak az osztályban, egyből beléd estem. Barátok lettünk, és mindenben ott voltál mellettem. Bizalmat adtál nekem, és elmesélted az életed legsötétebb időszakát. Mostanában próbáltam magam távol tartani tőled, hátha úgy elfelejtelek, és nem leszek fülig szerelmes. De mikor a benzinkúti wc-ben megcsókoltál, tudtam, hogy végérvényesen és visszavonhatatlanul belédszerettem. Nálad jobb lelkű embert nem ismerek, nagyon köszönöm, hogy az életed része lehetek, és hogy viszonzod az érzelmeimet. Nem bírtam volna ki, ha elvesztelek. Ha most nem lennél köztünk, már valószínű, hogy én sem az élők táborát erősíteném. Szeretlek.

- Én is szeretlek - suttogom rekedt hangon.

A következó piilanatban Ella olyan erősen zárt a karjai közé, hogy egy fájdalmas nyögés szakadt ki belőlem.

- Bocsáss meg, hisz a bordád biztos fáj - néz bűnbánóan rám.

- Gyere ide - húzom ajkait a sajátjaimhoz. Pont elváltunk, mikor egy orvos jött be a szobába.

- Kisasszony, kérem fáradjon ki! - szól Ellá-nak - Dr. Fire vagyok. Emlékszik arra, hogy mi történt?

- Igen.

- Hogy került a víz alá?

- Egy ember lenyomott.

- Tudja ki volt az?

- Igen, a volt legjobb barátom.

- Értem, rendőrséggel halgassák ki mindenképpen, hogy megkapja a bűntetését. Kétszer állt le a szíve, egy bordáját el kellett törnünk, de a csont kifelé áll, így nem lesz vele pobléma, de pihentetni kell mindenképpen. A kezén lévő kötést lecseréltük. Ma bent kell maradnia vizsgálatokra, de holnap mehet haza - közölte száraz, unott hangnemmel.

- Értem, köszönöm.

A nap többi részében élveztem az életet a szeretteimmel. Kaptam mégegy esélyt az életre, és ezt ki fogom használni.

Ellenőrizték a kötelezőket, és már mehettem is haza. A tábort pedig lefújták a történtek miatt.

Éppen próbálok elaludni, de a bordám miatt nem feküdhetek a bal oldalamra, a jobbon pedig egyszerűen nem tudok aludni. Az éjjeliszekrényen lévő telefonom hírtelen felvillan. Egyből érte nyúlok.

Ella: Sziaa, alszol már?

Te: Sziaa, nem tudok...

Ella: Én sem, jól vagy?

Olyan aranyos hogy aggódik értem.

Te: Veled jobban lennék.

Ella: Átmenjek?

Te: Vagy menjek én?

Végül meggyőztem, hogy én megyek hozzájuk, mert még sosem voltam ott.

Felöltöztem, és néma csendben elhagytam a házat hajnali egykor. Az utakon pár autó még most is volt, de embert nem láttam. Végül épségben megérkeztem Elláék háza elé. Nagyon otthonos a külseje, itt az anyukájával és az öccsével, Will-el lakik.

Írtam üzit, mert nem akartam az egész házat felverni a csengővel.

- Szia - ölel meg óvatosan Ella, mire a nyakhajlatába fúrom a fejemet - Menjünk be, mert megfázol.

- De hisz meleg van - nevetem el magam, de persze követem a házba.

Már majdnem elértük Ella szobáját, amikor a folyosón kinyílt egy ajtó, majd mögüle egy szőke kisfiú kukucskált ki. Biztos ő Will.

- Elli, ő kicsoda? - mutat rám a kis kezével.

- A neve Amy, de majd holnap beszélgettek, jó? - kérdi aranyosan a barátnőm, mire Will bólint, és visszacsukja a szobája ajtaját.

Ella szobája ajtaját becsukva egyszerre fújtuk ki a benttartott levegőt.

- Van egy tök jó sorozatom, megnézzük? - kérdi, míg ráugrik az ágyára.

Én csak körülpillantottam a szobában, de nagyon megfogott a stílusa. Az egyik sarokban egy gitárt is felfedeztem, majd kérdőrevonom Ellát, hogy hogyhogy nem mondta, hogy tud gitározni.

- Persze - mosolygok rá.

Jeej egy lapos rész!❤️
A köviben talán történik is valami említésre méltó...
De kellenek ilyen töltelék részek is nem?
Vélemény? '-'
Naggggggyon köszönöm a 3k olvasást!
És a közel 250 vote-ot!❤️

De kellenek ilyen töltelék részek is nem?Vélemény? '-'Naggggggyon köszönöm a 3k olvasást!És a közel 250 vote-ot!❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sokat jelent, hogy ennyien olvassátok! ❤️🏳️‍🌈
MINDENKIT SZERETEK! 🏳️‍🌈
✊🏻WE✊🏼ARE✊🏽THE✊🏾SAME✊🏿

You & I [✔️] Where stories live. Discover now