[14.]

1.3K 78 19
                                    

A napokban problémáim akadtak a karomon lévő vágásokkal, nem arra gondolok, hogy újra pengéhez nyúltam, hanem minden kis mozdulattól felszakadnak.

Most emiatt nem tudok nagy súlyt emelni, és folyamatosan kötözgetnem kell.

A suliban most lesz ez a kirándulás, amire persze jelentkeztem, mert akkor még volt kivel mennem.

Nagyon hiányzik Ella társasága. Mark a segítségemre volt, és levitte a csomagaimat a földszintre, majd berakta az autóba, és beültünk.

Elfurikázott a suliig, ahol már sok gyerek gyülekezett. Dylan intett, hogy menjek oda hozzájuk, de ránéztem Ellára, és félelem tükröződött a szemeiben,így ezt elutasítottam.

Mark indulásig ott volt velem, és felpakolta a buszra a cuccaimat, azt nem tudom hogy hogyan fogom leszedni őket.

Elbúcsúztam tőle, majd felmentem a buszra én is. Találtam egy üres helyet, ahova be ültem, majd a fülhallgatómat a fülembe rakva elindítottam egy spotify lejátszási listát.

Arra eszméltem fel, hogy áll a busz. Egy benzinkútnál álltunk meg kajáért és wc-re. Én is leszálltam, mert a kezemen a kötést cserélni kell. Mikor úgy tűnt már mindenki végzett a wc-n bementem, és letekertem a használt kötést.

- A k*rva életbe! - kiáltom mérgesen. Megint a semmitől szakadt fel pár heg.

- Mi történt? - jön ki Ella az egyik wc-ből.

- Semmi - rejtem egyből a hátam mögé a kezemet.

- Persze, na mondd! - kéri.

- Megoldom, tudom hogy nem segítenél szívesen, és így nincs rá szükségem - mondom az igazságot.

- Te teljesen hülye vagy! - mondja, majd azt hittem kimegy, de ehelyett megragadta a karom, és kirántotta a hátam mögül. Erre még kettő vágás felszakadt - Jézusom, mi...?

- Jól látod, régebbiek, de mostanában a semmitől is képesek felszakadni - avatom be a rút igazságba.

- Gyere, le kell mosni, majd én újra kötöm - húz a csaphoz. A víz csípte a sebeket, de ezt már simán kibírom.

Miután ez megvolt óvatosan bekötözte a karomat.

- Köszönöm - hajtom le szégyenkezve a fejemet.

- Hé - emeli meg az államnál a fejemet - bármikor szívesen segítek.

- De az előző hét... - nem hagyta hogy végigmondjam.

- Össze voltam zavarodva, de már tudom mit akarok - mosolyodik el.

Mielőtt megkérdezhettem volna mi az, hozzáérintette az ajkát az enyémhez, de egyből el is húzta, mire morogtam egy kicsit jelezve nem tetszésem. Már elkezdte volna mondani, hogy sajnálja meg a többi, de hirtelen egyik kezem a derekára csúszott, míg a másikat a hajába vezetve húztam közel magamhoz.

Ajkaink ismét összeforrtak. A világon nincs ennél jobb érzés, a hasam borsó méretűre zsugorodott, míg a pulzusom az egekbe szökött. Ki tudja meddig csináltuk volna ezt, de egyszer csak kopogtak a wc ajtaján.

- Amy, Ella, bent vagytok? Indulunk tovább - hallottuk meg Roland bá' hangját. Egyből szétrebbentünk.

- Pillanat és megyünk - kiáltottam ki.

Mind a ketten vérvörös fejjel léptünk ki az ajtón, és lehajtott fejjel baktattunk a busz felé.

- Nem szeretnél... Odaülni hozzánk? - kérdi Ella.

- De - csillognak meg szemeim.

Az út további része nagyon boldogan telt, a wc-ben történtekről, még nem beszéltünk, de remélem majd fogunk. Szerintem Newt észre vett valamit, mert amolyan 'mindent tudok' nézéssel méregetett egész úton.

Mikor odaértünk, faházakba osztottak minket. Egy házban négy ágy van, szerencsére Roland bá' figyelembe vette a barátokat, így én Gemmával, Lottieval és Ellával kerültem egybe.

- Na, szerintem jó hétnek nézünk elébe - nyitja ki Gemma az ajtót a kapott kulccsal.

- Ez biztos - helyesel Ella, és rám kacsint.

A faház nagyon hangulatos és otthonos. Van külön fürdőszoba mindegyikben, és emeletes ágyak vannak.

Ella tériszonyos, úgyhogy én mentem a felső ágyra, ám a másik két lánynak ez nem ment ilyen könnyen. Mind a ketten a felső ágyat akarták, de tíz perc veszekedés után - amit mi röhögve hallgattunk - Lottie nyert, így elfoglalta a jól megérdemelt felső ágyat, Gemma pedig szomorúan ült le az alsóra.

Mindanyian feküdtünk a saját helyünkön, és beszélgettünk, mikor szóba jött a testvér téma.

- Nektek van tesótok? - kérdi Gemma.

- Igen, három féltesóm - mondja Ella - egy öcsém Will, és két húgom Rosalind, és Tessa.

- Nekem egy bátyám - mondja Lottie - A neve Louis.

Hoppá, még egy Louis, milyen tömeg ez a név is.

- Nekem két édestestvérem van - kezdem én - Leah a nővérem, és Ethan az öcsém, és van két fogadott testvérem, Mark a bátyám, és Holly a húgom.

- Nekem is egy bátyám van - szól Gemma - Harry-nek hívják.

És még egy Harry is.

- Várjatok! - ülök fel, ezzel beverve a fejem a plafonba - mi a család nevetek? - nézek Lottie-ra és Gammá-ra.

Megjött az ihlet is...
Remélem tetszik. ❤️
Vélemény?. _ .

You & I [✔️] Where stories live. Discover now