[10.]

1.6K 86 26
                                    

- Végre hazaértetek! - vágja ki az ajtót előttünk Holly - Gyere Amy - ragadja meg a karom, és berángat a házba.

- Na mondd mit szeretnél? - kérdem.

- Úristen, képzeld jövő héten lesz egy díjugrató verseny, itt a közelben! - meséli izgatottan - mondd hogy megyünk!

- Na ná, hogy megyünk! - ölelem meg.

Mind a ketten imádunk versenyekre járni. Én terepen vagyok a legjobb, Holly viszont az ugratásban remekel.

- Milyen volt a napod? - kérdi anyu, miközben elém tolja az ebédet.

- Nagyon tetszik a suli, az osztály kedves. És három emberrel máris jóban lettem - mondom boldogan.

- Ennek nagyon örülök, majd bemuthatod őket - tervez anyu előre.

Este felé gondoltam megnézem Eth-et.

- Ethan - kopogok be a szobaajtaján.

- Gyere! - hallom meg szomorú motyogását. Az ágyon fekszik hassal, egy párnába fúrva a fejét.

- Mi történt? - kérdem aggódva.

- Rick.. - emeli fel a fejét a párnáról, mire meglátom kisírt szemeit.

- Úristen, gyere ide! - karolom át gyorsan, és a hátát kezdem simogatni, hogy megnyugodjon - mi van Rick-kel?

Rick mint már említettem a család hőnszeretett kaméleonja.

- Két napja alig eszik, nem is akar kijönni a terráriumból, és félek hogy baja van - motyogja a vállamba.

- Szóljunk anyunak, elvisszük állatorvoshoz, ő majd megmondja hogy mit kell csinálnunk.

Rick már több mint négy éve megvan nekünk, a probléma annyi, hogy a fajtája öt évig szokott élni. Remélem csak elrontotta valamivel a hasát.
Megvígasztaltam Eth-et, szóltunk anyunak, és el is mentem aludni.

Tíz óra volt mikor befeküdtem az ágyba, ám csak hajnali kettőkor tettem le a telefont az éjjeliszekrényemre.

Reggel viszont teljesen kipihenten ébredtem. Ezt szeretem magamban, ha három órát alszok, akkor is ugyanolyan kipihent vagyok, mintha 12 órát aludtam volna.

Gyorsan elkészültem, és a vállamra kapva a táskám pattantam be Mark kocsijába.

- Milyen boldog vagy ma reggel - jegyzi meg kedvesen.

Gyorsan odaérünk, majd elköszönve tőle ismét az iskola épülete felé vettem az irányt.

- Szia Amy! - ölel meg Ella. Nagyon közvetlen és kedves lány.

- Sziasztok! - köszöntök mindenkit - bemegyünk?

- Persze.

A teremben elfoglaltuk a helyünket, majd beszélgettünk tovább.

- Kedden lesz egy díjugrató verseny a közelben, és a tesómmal jeletkezünk rá. Lenne kedvetek eljönni? - kérdem.

- Úú nagyon! - egyezik bele Newt.

- Ha ő megy, akkor én is - mondja Dylan.

- Igeen!

- És utána mondjuk nálunk aludhatnátok - gondolkozok el.

- Mennyi hely van nálatok? - kérdi Ella.

- Az én szobámban franciaágy, meg van két vendégszoba is.

Megbeszéltünk mindent, de be is csengettek nekünk pedig rohadtul nem a termünkben volt óránk, így kapkodva összeszedtük a cuccainkat, és az osztály többi tagja után indultunk föcire.

- Owan! Mondja csak hangosan, minket is érdekel mit suttognak Freeman úrral! - szól a tanár Newt-re aki Dylannel beszélgetett.

- Ó szerintem nem szeretné tudni azt a tanár úr - néz 'ártatlanul' Dylan a tanárra. Zoli bá' erre csak megforgatta a szemét, és folytatta az órát. Fiatal még, így érti a nyelvünket, emiatt pedig jól kijön az osztályok többségével.

- Hülye perverzek - szólal meg mellettem El,mire kuncogok egy aprót.

- Milyen óránk lesz? - kérdem miközben a lépcsőn sétálunk lefelé.

- Ha jól tudom tesi - mondja Dylan.
- Pávellel vagy a Vandával leszünk? - kérdi Newt.

- Majd kiderül - vonja meg a vállát El.

Végül a Pávellel volt óránk, jófej tanár, de szereti futtatni a gyerekeket. 2,5 km után még kéziztünk egy kicsit, de ki is csengettek. Idegen nyelv jön.

Newt-ék németet tanulnak, én viszont angolt így ezen az órán külön vagyunk.

A termünkben volt az angol óra, szóval a terem kereséssel nem ment el az időm.

- Szia, szabad ez a hely? - kérdi az egyik osztályjársam, ha jól emlékszem Gemma a neve.

- Persze, Gemma vagy ugye?

- Igen, te pedig Amy. Jól összebarátkoztál Ellá-ékkal - mosolyodik el.

- Igen, nagyon kedvesek vagytok, hogy így befogadtok.

- A mi osztályunk mindent és mindenkit elfogad, csak kicsit retardált - neveti el magát.

- Tényleg, hol van a barátnőd? Lottie, ha jól tudom - kérdem.

- Németes - forgatja meg a szemeit - tényleg bántottak az előző sulidban?

Válaszolni már nem tudtak, ugyanis bejött a tanár úr. Őt Szilárd-nak hívják, és rengeteget mesél.

Még volt fizika, technika, nyelvtan és kémia. Az órarendünk elég húzós, szerdán nyolc óránk van, a többi nap pedig hét.

- Holly! Megyünk gyakorolni? - kérdem húgomtól, mikor hazaérek.

- Persze!

Kérdezhetitek, hogy mégis hol gyakorlunk. Pár utcára tőlünk van egy lovarda, és megengedték, hogy a fedelesbe bármikor bemehessünk, és használhatjuk.

Nagyon ügyesek voltak a lovak, így jutalmat is kaptak, ami egy-egy répa volt.

Hazaérve megvacsorázott a család, és megnéztünk egy filmet.

Jajj, de siettem ezzel a résszel.
Amúgy a tanárok neveit mind a volt és a mostani sulimból veszem.
Vélemény? . - .
Hamarosan megint jön egy szereplő lista ❤️

You & I [✔️] Where stories live. Discover now