[7.]

1.8K 95 21
                                    

Ismét hétfő. Hárman igyekeztünk az iskola felé, de Jamie hamarabb levált tőlünk.

- Na itt vannak csavargók - roppantja meg ujjait James. Mi már megszokásból hátrarakjuk a kezünket és várjuk az ütéseket.

Mikor végeztünk vérző orral és lüktető oldallal igyekeztem a wc felé, ám egy hat tagú csapat állta az utam. Ki találjátok kik voltak? Chris-ék.

- Mit akartok? - törlöm meg orrom.

- Tényleg leszbikus vagy? - néz rám Zayn undorral, ami mindegyikük arcán megtalálható kivéve Louis-én és Harry-én.
A szemeimben könnyek gyűltek,ordítani tudtam volna, de nem tettem. Csalódott tekintetem Chris-ébe fúrtam. A fiúért pár hete az életemet is odaadtam volna, erre elárul.

- Kössz - ennyit tudtam mondani, aztán sietős léptekkel mentem a biztonságot jelentő wc-be, ahol kitört belőlem a zokogás. Jamie szoros ölelésbe vont és nem kérdezett semmit, várta hogy meséljem el én.

- El.. elárult... - szipogtam, miután kicsit megnyugodtam - bíztam benne, de.. de ő elárult.

- Nyugi Amy, itt vagyok neked - próbál nyugtatni.

- Az egész suli tudni fogja holnapra, hogy más vagyok.

Ne értsetek félre. Nem szégyenlem, hogy leszbikus vagyok, de nem szeretném ha mindenkinek így jutnék eszébe. Meg a szexualitásom csak rám tartozik és a számomra fontos emberekre.

- Melletted leszünk Adam-mel, ezt elhiheted - ölel meg még erősebben.

Az,  hogy másnapra az egész suli tudni fogja, beigazolódott.

Reggel nem volt bent James és a csapata, így verést nem kaptunk, de gyűlölködő szempárt nem keveset. Én pedig felemelt fejjel, mosolyogva sétáltam a teremig, ahol ugyanúgy végig bámultak, de álltam a 'dögölj meg hülye buzi' nézéseket, amik lyukat égettek a hátamba. Nem egy megjegyzést is kaptam, amiket inkább nem írnék le.

- Hogy bírod? - suttog Jamie.

- Sima - nézek rá.

Az órák unalmasak voltak. Ma egy nagy hír volt, az pedig én és a másságom volt.

- Na mi van Amy? - veti oda Chris - Kiderült a titkod?

Végig néztem a társaságon. Zayn, undorodik tőlem mint Liam, Niall szúrós szemmel vizslat. Harry hitetlenül csóválja a fejét. Louis egy 'sajnálom, kitartás' fejjel illet, és Chris. Chris kárörvendő, öntelt és magabiztos arcát egy kicsit átrendezném.

- Már nem titok többé, hogy a lányokhoz vonzódom. Akinek ez nem tetszik, az kisétálhat az életemből. Pont mint te is teszed - mosolygok rá.

Kívülről teljes nyugodtságot tükröztem, de fejben már száz fajta módon gyilkoltam meg Chris-t.
Tudom bájos lány vagyok.

Ha már a suliban kiderült, gondoltam otthon is coming out-olok. Leültettem mindenkit a nappaliban majd Mark mellett állva elmondtam.

- Na szóval. Azt tudnotok kell, hogy ennek ellenére ugyan az vagyok aki voltam. Az igazság az, hogy homoszexuális vagyok - fogalmaztam meg diplomatikusan.
Több dolog is történt egyszerre. Holly, Leah, Ethan és Mark átöleltek,anyu mosolyogva törölgette könnyeit, apu pedig felpattant, felvette a kabátját, a cipőjét és kirontott a házból.

- Gyere ide kicsim - hív tárt karokkal anyu.

- Ugye te elfogadsz? - kérdezem félve.

- Persze, apáddal meg ne foglalkozz majd megbékél! - nyom egy puszit a homlokomra.

- És mióta tudod? - kérdi Leah.

- 12 éves korom óta - hajtom le fejem.

- Hogy tudtad eddig titkolni? - kerekedig ki Holly szeme.

- Hát, barátnőm nem volt még, szóval elég egyszerű volt - mosolyodom el.

Örültem, hogy jól fogadták, bár apu miatt csalódott is voltam. Elmeséltem mindent Adam-nek, aki viszont örült az örömömnek.

- Amy gyere egy picit - hallom meg Ethan-t.

- Mit szeretnél? - csukom be magam mögött a szobája ajtaját.

- Azt hittem egyedül vagyok a családban, de a mai comind out-od után gondoltam, te segíteni tudnál - kezdi - én.. én biszex vagyok.

Na ezt most jól hallottam?

- Eth negyon szeretlek - ölelem meg - bármi kérdésed van, rám számíthatsz.

El nem tudom mondani mekkora öröm, hogy nem vagyok egyedül a családból.

- Köszi, de ugye nem mondod el senkinek? - kérdi félve.

- Lakat a számon - nyomok egy puszit fejbúbjára.

Itt  is van a következő rész!
Van értelme egyáltalán, hogy írok?
Aki szeretné hogy folytassam valami jelet adjon légyszi! ❤️

You & I [✔️] Where stories live. Discover now