[2.]

2.8K 125 35
                                    

További négy órát szenvedtünk végig Jamie-vel. Rengeteg mindent tudtam meg róla így ebéd után mosolyogva indultam haza. Remélem jó sulit választottam.

- Szia! Milyen napod volt? - kérdi Mark. Ő az egyik tesóm.

- Minden rendben ment, kedvesek a tanárok és a diákok is - mondom boldogan - figyelj tudnánk beszélni? - nézek rá félve. Bólintott. A szívem a torkomban dobogott, nem tudom miért pont most, de úgy éreztem coming outolni fogok. Bementünk a szobámba, ő leült az ágyra én viszont csak álltam egy helyben és próbáltam összeszedni magam. Tekintetével arcom vizslatta, hátha letud valamit olvasni róla, nem sikerült neki.

- Szóval... - szólaltam meg remegő hangon - a lányokat szeretem - mondtam lehunyt szemmel. Féltem a reakciójától.

- Tényleg? - fonja körém karjait.

- I... Igen - nézek rá félve, de ő csak még erősebben szorított magához.

- Amy a testvérem vagy és nem érdekel melyik nemhez vonzódsz. Meg fogod találni azt akit szeretsz és aki viszont szeret. Én melletted leszek végig.

Egy könnycsepp gördült le az arcomon, fejem Mark vállába fúrtam. Ilyen tesót kívánok minden embernek.
- Köszönöm.

*****

Chris-szel és a haverjaival álltunk az udvaron és hülyültünk mindenen. Mikor kijött Adam is.

- Nézzétek jön a buzi - szólal meg Zayn. Chris rámkapja tekintetét, mire megrázom a fejem és odamegyek Adam-hez.

- Szia! Mizujs? - kérdem, de mikor rám emeli tekintetét meglátok egy óriási monoklit a szeménél - jézusom mi történt?

- Biztos tudod már, hogy én vagyok a suli buzija akit meglehet verni és alázni - néz rám szomorúan - már megszoktam.

- Akkor most már ketten vagyunk a suli buziai - mondom hirtelen. Mire kikerekednek szemei.

- Te?

- Igen én... - máris megbántam, hogy megnyíltam. Még felhasználhatja ellenem.

- De akkor miért lógsz a homofóbokkal? - értetlenkedik.

- Ez a második napom itt, honnan tudhattam volna? - kérdezem - és neked, hogy fogadta a családod?

- Nem éppen jól. Apám alig beszél velem, anyám meg azt hiszi, hogy ki fogom nőni - neveti el magát - neked?

- Nekem csak Chris tudta, de tegnap elmondtam Mark-nak is aki az egyik tesóm, meg már neked is.

Jó volt vele beszélni. Ő megértett. A csengő vetett véget a beszélgetésnek, így vissza mentem Chris-ékhez, akik szúrós szemmel vizslattak.

- Mivan? - nézek rájuk.

- Miért barátkozol vele? - kérdi Louis.

- Miért ne tenném? - teszem fel a költői kérdést, majd otthagytam őket és felmentem az osztályba Jamie-hez.

- Te mit gondolsz a szexualitásokról? - kérdésem meglepi.

- Semmit, nem érdekel. Mindenki úgy jó ahogy van - mosolyog rám, amit viszonzok.

Sziasztok! Itt is vagyok az új résszel, remélem tetszik. Egyébként imádom a One Direction-t, de ebben a sztoriban ez a szerep jutott nekik. ❤️

You & I [✔️] Where stories live. Discover now