[5.]

2K 92 5
                                    

Hazaérve szóltam Holly-nak, aki a húgom, hogy menjünk ki a közeli mezőre lovagolni. Az ötletet díjazta, így felnyergeltük Sky-t és Ice-ot. Kisgyerekkorom óta lovagolok, és Holly-val ez a 'tesós-programunk'. Amikor vágtázol a lóval és elengeded magad, az a szabadság érzet elmondhatatlan.

*****

A hét gyorsan elment. Minden nap megvertek, emiatt sok igazolatlanom lett, ha így haladunk évet kell ismételnem. Jamie-vel és Adam-mel nagyon jó barátságunk lett. Most pedig itt állok a szekrényemmel szemben és próbálom eldönteni milyen ruhát vegyek fel a moziba.

Végül egy fehér nadrág egy sötét póló és egy fehér convers-re esett a választásom.

- Sziasztok! - köszönök mindenkinek.

- Hé, hova mész? - néz rám apu.

- Moziba.

- Nyugi, elengedtem! - segít anyu - Jó szórakozást.

Erre a mondatra már csak egy ajtócsapódás felelt.
Adam-mel megint a sarkon találkoztunk és indultunk Jamie-ért.

Kérdezitek mi van Chris-szel? Őszintén nem tudom, alig beszélünk, és mindig a homofóbokkal lóg pedig tudja, hogy milyen vagyok.

- Sziasztok! - rohan felénk Jamie tárt karokkal.

- Szia! - öleljük meg mindketten.

Igaz már vagy ezerszer láttam a filmet, mégis végig izgultam, hogy vajon megtalálja-e Blue-t.

- Egyébként Adam - néz rá Jamie - mi van köztetek Sam-mel?

- Mi? - lepődik meg - a suliban tudomásom szerint csak két homoszexuális jár és Sam nincs közte. Csak haverok vagyunk.

- Várj! Kettő? - ettől féltem. Vetek Adam-re egy "a szemgolyóiddal foglak megfojtani" nézést, és színt vallottam Jamie-nek. Mióta vagyok ilyen nyitott az emberekkel?

- Júj! - sikongat - tényleg? Tuti szívattok! - kicsit kezdett idegesíteni, hogy 5 perce itt sipítozik a fülembe, de örültem, hogy jól fogadta.

Végül még vettünk a Starbucks-ban jegeskávét, igen fél tízkor pont jól jött, és tettük amit mindenki szokott. Vállalhatatlan képeket csináltunk, szívattuk egymást és nevettünk. Az első hét után jól jött ez a kikapcsolódás.

11-kor értünk haza. Igen értÜNK, ugyanis kitaláltam, hogy ma nálunk fognak aludni, ha tetszik, ha nem.

- Szia Amy! - hallom meg anyum hangját.

- Szia anya! Ma itt alszik két barátom, jó?

- Persze.

Az este további része hamar eltelt. Filmeket néztünk.

Ennél rosszabb részt sem írtam még...
Bocsi a kihagyásért, de nem éppen egyenes úton halad az életem.
Megpróbálom begyorsítani az eseményeket is.
Vélemény? ×-×❤️

You & I [✔️] Where stories live. Discover now