[28.]

1K 59 7
                                    

Miután Viole-lal lerendeztünk egy néma háborút, ahol csak szemmel kommunikáltunk, ő eltűnt én pedig folytathattam a dada szerepet.

- Ú~ Benitől (évfolyam társunk) hallottam, hogy nyitva van a vidámpark, nem megyünk? - kerül elő a semmiből Dylan keresztbe álló szemekkel.

- Menjünk légyszi~ - ugrál Gemma.

- Jó jó - adom meg magam - mehetünk.

Gyorsan taxiba ültünk - imádom, hogy mindig mással közlekedünk - mondtam a címet, és robogtunk a kivilágított csoda felé.

Kicsit félek, hogy hányszor fogják magukat elhányni, de reménykedjünk a legjobbakban. Az ablakra tapadva bámultuk az óriási játékokat.

- Menjünk dodzsemezni! - szalad el Newt, amint megvettük a jegyeket.

Miután odaértünk az áhított játékhoz, mindenki bepattant egy járműbe. Azt hittem tudják majd kezelni, de egy "Most miért nem indul?" felkiáltás után, rájöttem, hogy tényleg nagyon berúgtak.

- Nézd, ezt az érmét be kell csúsztatni ide, és már mehetsz is! - mutattam meg mindenkinek egyesével.

Miután kétszer is lefejeltem a kormányt, mentünk a következő játékhoz. Hullámvasút. Na, ha eddig senki sem hányt, most fognak.

Párosával beültünk az egymást követő ülésekre,becsatoltuk magunkat, és indult is a masina.

- Juhú! - kiáltottuk egyszerre felemelt kezekkel.

Oldalra fordítottam a fejemet, és Ellára mosolyogtam, aki nevetve nézett körbe.

Mindennél jobban szeretem Őt.

A hullámvasút után mentünk a wc-be, hogy ürítsenek a gyomrukon a részegek. A hányások miatt már kezdenek kijózanodni szerencsére.

- Vegyünk már valami kaját, éhes vagyok - nyafog Newt.

Mindenki ráébredt, hogy rég ettünk, úgyhogy vettünk a világ legegészségtelenebb kajáiból.
Lottie kezében egy óriási nyalóka volt, Gemma egy kürtöskalácsot majszolt, Newt kakasnyalókát evett, Dylan-nél robbanócukor volt, Ella vattacukrot vett, én pedig popcorn-t választottam.

A következő cél az óriáskerék volt. Egy kabinba be is fértünk mindannyian. Mind a műanyag panelen bámultunk kifelé, mikor megmozdultunk, és elindultunk fölfelé.

- Úristen, de szép! - tátottam el a számat a kilátást meglátva.

- Te szebb vagy nála! - bújt az ölembe Ella.

- Jaj, de kedves valaki - mosolygok rá játékosan, és megpuszilom az orrát.

Felértünk az óriáskerék legtetejére, és megállt a szerkezet. A látvány gyönyörű volt, a város fényei és a vidámpark zenéje összeolvadt. Az éjszakai szellő sunyin befurakodott a kabin ajtaján, magával hozva a hűvös levegő illatát. Ezt a pillanatot zsebre rakom, és nem eresztem soha!

Mikor a szerkezet ismét elindult, szorosan lehunytam a szememet, hogy mélyre raktározódjon el bennem ez az esti kép.

Viszont mikor kinyitottam, pánikba estem!

Az ágyamban feküdtem. Mit keresek én itt? A vidámparkban van a helyem a barátaimmal! Hogy kerültem ide?

Az ablakon kinézve látom, hogy reggel van, és felhős az idő. Egyből AZ a nap jutott eszembe. Hogy melyik? Az első napom kilencedikben! Pontosan ugyan ilyen felhős volt az idő.

Nem, ilyen nincs! Nem történhet meg, hogy ez csak egy álom volt! A levegőt kapkodom, a lábaim remegnek, majd fel is adják a szolgálatot és a földre rogyok. Nem álmodhattam meg négy évet. Az arcomat a kezeimbe temetve próbálom lenyugtatni magamat, ami egyáltalán nem megy.

Hol van Ella, a szerelmem?

Hol van Dylan és Newt, a legjobb barátaim?

Hol van Gemma és Lottie, a két lökött osztálytársam?

Hol van Jamie és Adam, akik a legnehezebb időkben is mellettem álltak?

Hol van Louis, Harry, Zayn, Liam és Niall, akik mindig megnevettettek, és bíztattak?

Hol van mindenki? Hová tűntek? A kérdések csak halmozódtak bennem, úgy döntöttem legjobb lesz, ha utána járok.

Nehezen, de mozgásra bírtam a lábaimat, és elindultam le a lépcsőn. Mindegyik testvérem szobaajtaja csukva volt.

Lassan botorkáltam le, és próbáltam lélekben felkészülni arra, ami lent fogadhat.

Lehetséges, hogy anya éppen a reggelit csinálja, mert most megy kilencedikbe a kislánya, de az is lehet, hogy Ella beszélget apukámmal, míg Dylan és Newt a kanapén fetreng.

Amint leértem, megtorpantam. Na erre nem lehet felkészülni!

Ha terv szerint nézzük, akkor a következő rész már az epilógus lesz.
Remélem meglepett titeket ez a fordulat, és várjátok a következő részt. ❤️
Szerintetek Amy csak álmodta volna ezt az egészet?
Vélemény? ¡^¡

Eszméletlenül hálás vagyok az 5k olvasásért!!! 🥺❤️

Hihetetlen, hogy (kb) minden részen több mint száz megtekintés van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hihetetlen, hogy (kb) minden részen több mint száz megtekintés van.
Hogy felrakok egy részt, és perceken belül, már jön is a visszajelzés! ❤️

Nem gondoltam volna soha a büdös életbe, hogy érdekelni fog valakit az amit írok, nem hogy még dícsérni is fogják!

Egyszerűen nem tudok elégszer köszönetet mondani nektek. 🥰❤️

You & I [✔️] Where stories live. Discover now