Négy hónap telt el a coming out óta. Egy lelki roncs vagyok, teljesen magamba zárkóztam. A családommal és barátaimmal megromlott a kapcsolatom. A jegyeim borzalmasak, a legtöbb tantárgyból bukásra állok. Sokat lógok a suliból, és rossz emberekkel ismerkedtem meg.
Testileg bántalmazom magam, amiről persze csak én tudok.- Jó reggelt Amy! - köszön Holly, hátha képes beszédre bírni.
Csak intettem neki, és el is indultam otthonról. Ma kivételesen bementem a suliba, a verések száma megduplázódott, már suli után is mindig megtalálnak James-ék.
- Szia Amy! - jön oda hozzám Jamie és Adam. Ők is próbálnak felrántani a padlóról.
Egyébként Adam összejött valami egyetemista pasival, szóval neki összejött a szerelem. Ennek persze örülök, csak a félelmem, hogy én sosem fogok kelleni senkinek egyre csak nő bennem.
Éppen hagytam volna el az épületet, mikor két kéz rántott vissza és egészen a suliudvarig hurcoltak. Ott bekötözték a számat, és elkezdtek rugdalni és ütögetni.
Egy ütés az álkapcsomba, egy rúgás az oldalamba. Ez így haladt még vagy fél órán keresztül - nekem legalábbis annyinak tűnt - majd otthagytak.
Minden elsötétült és elájultam, most nem volt senki aki hívott volna orvost vagy mentőt. Több óráig feküdtem eszméletlenül a földön, ezt onnan tudom, hogy mikor felébredtem már ment le a nap. A telefonomat megnéztem, mindenkitől rengeteg nem fogadott hívásom és üzenetem volt.
A szédülésemmel és sajgó testrészeimmel nem törődve indultam el sietős léptekkel haza.
Otthon szerencsére senkibe nem botlottam bele, így a fürdőbe slisszoltam ahol eleredtek a könnyeim. Megnyitottam a csapot, hogy ne hallja senki a sírásomat, majd remegő kezekkel vettem elő egy borotvát, amiből egyszerűen kipattintottam a pengét és a húsomba mélyesztettem.
Többször megismételtem ezt, a csap vörös színben úszott a véremtől, ami az egész alkaromon csorgott le.
Egyre gyengébbnek éreztem magamat, a tükörképemre nézve elborzadtam a látványtól. A sminkem teljesen lejött a könnyektől, így látszottak a kék és lila foltok és a hegek az arcomon.
Akövetkező amit érzékeltem egy koppanás a fürdőszoba padlóján, és teljes sötétség.
~Leah szemszöge~
Egy csattanást hallottam a fürdőből, mivel a szobám mellett található a helyiség. Az ágyról felpattanva futottam át és kezdtem el dörömbölni az ajtón. Nem nyitotta ki senki, de a víz megállás nélkül folyt. Gyorsan előkerestem egy pótkulcsot, hogy bemehessek és meggyőződhessek arról, hogy semmi baj nem történt.Ám mikor kitártam az ajtót könnyek gyűltek a szemembe és kezemet a szám elé kapva kezdtem sírni.
- Anya gyere! - üvöltöttem, mire nem csak anya, hanem az egész család ott termedt. Kivéve apa, ő azóta nincs itthon, hogy Amy coming out-olt.
Amy a földön feküdt, karjából ömlött a vér, és az egész fürdő vörös színben úszott. Az arcát sebek borították, de nem nézelődhettem, mert a végén a húgom a szemem előtt veszti életét.
Mark hívta a mentőket, Holly és Ethan pedig elszorították a sebet. A mentő gyorsan megérkezett, és egyből be is szállították. Mi pedig kocsiba ültünk, hogy az északát a kórházban töltsük, arra várva hátha kapunk híreket Amy hogylétéről.
Utálom a kórházakat. A balesetem óta rettegek, ha csak a közelébe is kell mennem, de Amy miatt már kétszer is meg kellett látogatnom ezt a helyet.
Gondolom nem ilyen részre számítottatok.
Remélem tetszik, és várjátok a következőt!❤️
Vélemény? °¯°
ESTÁS LEYENDO
You & I [✔️]
Romance12 évesen kezdtem rájönni, hogy nincs minden rendben velem. Minden barátnőm rá volt állva valamilyen pasira. Engem meg senki sem érdekelt. Nem volt titkos szerelmem aki után otthon nyomozhattam volna. Ünnepekkor már a család is kérdezte, hogy hogyan...