[24.]

1.2K 70 16
                                    

Egy keveset kellett sétálni, majd bementünk valahova.

- Mikor veszed le ezt a fejemről? - kérdem Ellától.

- Most - és kioldotta a textilt.

- BOLDOG SZÜLINAPOOOT! - ugrottak elő a barátaim. Mindenki itt van, aki számít.

Kezemet a szám elé kaptam, és csillogó szemekkel néztem körbe a házba.

- Ezt... Ezt ti csináltátok? - nézek kérdőn a többiekre.

- Igen, ezért nem tudtunk beszélni - mondja Ella.

A barátnőm nyakába borulok, és csak azt ismételgetem, hogy köszönöm.

- Ez kinek a háza? - kérdem.

- Enyém, apa megengedte, hogy itt tarthatjuk az ilyesfajta bulikat - mondja Dylan.

- Örök hála neki - néz felfelé Lottie.

- És az öcséd hol van? - kérdeztem.

- Georgie? Nagyszülőknék - legyint.

Gemma valahonnan előszedett egy óriási tortát, aminek a tetején egy kép volt rólunk. Tizenhármunkról. A gyönyörű énakhangjukkal elénekelték nekem a boldog születésnapot-ot, majd én elfújtam a gyertyákat.

- Hozhatjuk az ajándékokat? - türelmetlenkedett Niall.

Őszintén nem számítottam, hogy lesznek ajándékok. Már annak is eszméletlenül örülök, hogy egy ilyet összehoztak nekem, és gondoltak rám.

Természetesen időm sem volt hangot adni a a véleményemnek, mert egyből álltak sorba, hogy minél hamarabb odaadhassák a nekem vett/készített termékeket.

Elsőnek Jamie lépett hozzám, értetlenül néztem a kezében lévő dobozra, de amint kinyitottam azonnal magamhoz öleltem a benne lévő dolgot. Egy sárga kiskacsát rejtett a doboz.

- És még ez - ad a kezembe egy legjobb barátnős karkötőt.

Szorosan megölelgettem, majd jött is a következő ajándék. Lottie és Gemma egy nagy szatyort nyújtottak felém.

- Mivel nincs kreativitásunk, ezért ezt kapod - nevetett Gemma.

A táskában ruhák voltak, ruhák, és persze ruhák. Nagyon eltalálták a stílusom, így ezeket is boldogan nézegettem.

A következők akik előttem álltak egy öt tagú csapat volt. Kitaláltátok kik ugye? Pontosan, Liam-ék.

- Tőlünk fénykép albumot, amiben minden barátokkal készült kép bent van, és egy dalt kapsz, reméljük elnyeri a tetszésedet - mondja Harry.

- Ezt is nagyon köszönöm - öleltem meg őket.

Utánuk Adam állt a 'sorban'.

- Remélem örülsz neki - adott a kezembe egy gondosan becsomagolt dobozt.

Először amit megláttam egy kék és egy lila csík volt. Az anyagot kivettem a dobozból, amint széthajtottam, megvilágosodtam, egy pride zászló. A zászló alatt pedig egy szivárvány talpú vans pihent.

- Nagyon is - ölelem magamhoz szorosan.

Dylan és Newt tolakodott hozzám.
Tőlük a kacsához tartozó kellékeket kaptam meg, aminek rendkívül örültem.

Utolsóként Ella állt elém.

- Gondoltam jön a nyár, és... Tessék - adott agy puszit az arcomra, majd a kezembe adta az ajándékomat.

- Kétszemélyes utazás... egy hétre... San Francisco-ba... - motyogtam, míg átolvastam a kezemben tartott jegyeket - San Francisco-ba??? - hüledeztem.

- Öhm... Remélem örülsz - mosolyog reménykedve.

- Hogyne örülnék? Egy álmom oda eljutni. És már tudom is kit viszek - húztam magamhoz, majd érzékien megcsókoltam.

- Na előadjátok a dalomat? - kérdeztem Zayn-ékre nézve.

A társaság szépen lassan elcsendesült, így nekifogtak az éneklésnek.

Te mi a jó isten? Én miért nem tudtam, hogy ilyen jó hagjuk van? Főleg együtt, azok a harmóniák, eszméletlen.

- Halljátok, csináljatok egy bandát - mondja Adam.

- Na persze - nevetik el magukat a fiúk.

- De nem, halál komolyan. Tuti befutó - helyeseltem én is.

Végül abban maradtunk, hogy hanyagoljuk a témát egy ideig. De ekkor Louis úgy gondolta, feldobja a bulit. Egy vizipiszollyal kergetett minket ki a házból, míg Lottie a kertben várt minket a vízibombákkal. Szövetkeztek ellenünk a testvérek...

Egész éjszaka üvöltött a zene, ment az ordibálás és a sikítozás. Nagyon jó volt a hangulat. Inni pedig csak pezsgővel koccintottunk, semmi más alkolos ital nem került a szervezetünkbe.
Aki ahol elfáradt, ott lefeküdt. Így történt hogy reggel Georgie szobája szőnyegén ébredtem, de mikor szétnéztem a házban egyből csináltam a képeket a többiekről.

Jamie az asztalon feküdt, Louis pedig az asztal alatt Harry-t ölelve. Liam a kádban dőlt ki, Zayn pedig Georgie íroasztalán (?). Gemma a medence szélén lelt lelki békére, Niall a napozó ágyon. Newt a hálószobában szépen betakarva aludt, biztos Dy fektette le. Ella pedig Dylan szobáját foglalta be.

A konyhába érve Adam és Dylan beszélgettek, majd mikor észre vettek a kezembe nyomtak egy csésze kávét, és mégegyszer boldog szülinapot kívántak.

A telefonomat elővéve láttam meg, hogy már 11 óra van, és anyu is írt üzenetet.

Anyu: Milyen volt az este?
Mikorra várható hogy
hazaérsz?

Te: Úristen, nagyon király volt. Hamarosan azerintem megyek,
csak segítek feltakarítani a
romokat.

Anyu: Mennyit ittatok?

Te: Egy pohár pezsgőt, de
nem kell nekünk ahhoz
alkohol, hogy jól érezzük
magunkat.

Végül egyig takarítottunk, majd mindenkitől elbúcsúzva, tele pakolt kezekkel indultam haza. A kiskacsának pedig Ducky lett a neve.

Délután - ahogy megbeszéltük - felmentünk a mamáékhoz. Ők pénzzel csokival, és eszméletlen finom vacsorával ajándékoztak meg.

Bevallom, legjobban az utolsónak örültem.

Összedobtam mégegy részt.
Egyszerűen jött az ihlet na. ❤️
Vélemény? ^o^
Nagyon nagyon köszönöm a 4K olvsást és a 300 vote-ot.

 ❤️Vélemény? ^o^Nagyon nagyon köszönöm a 4K olvsást és a 300 vote-ot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az elején úgy álltam neki, hogy lesz ami lesz. Azt hittem senki sem fogja olvasni. Erre? Az első részen már több mint 400 negtekintés van.
Tényleg nagyon köszönöm. 🥺❤️

You & I [✔️] Where stories live. Discover now