5 - The old me.

547 8 4
                                    

Ik heb besloten om een keer iets aan te doen wat de meiden gisteren voor me gekocht hebben. Ik neem een snelle douche en doe dan een strakke broek aan. Ik doe er een blouse op en bekijk mezelf in de spiegel.

Ik kijk recht in de ogen van een jongen die ik al een jaar niet meer heb gezien. Ik zie er verzorgd uit en omdat ik vandaag goed geslapen heb, zijn mijn wallen een stuk minder. Mijn haar komt ondertussen tot net over mijn schouder, maar ik vind het er eigenlijk wel leuk uitzien.

Ik pak snel mijn telefoon en tas en ren dan de trap af. Ik prop een banaan in mijn mond en ren dan naar mijn auto. Ik wil een keertje op tijd komen, zou mijn school vast wel waarderen. Ik stap in mijn auto en rijd meteen aan.

Ik rijd gewoon naar school en stap daar uit. Ik zie veel mensen me verbaast aankijken, waarschijnlijk omdat ik er een keer verzorgt uitzie, en ik loop naar het lokaal. Ik loop het lokaal in en mijn vrienden beginnen te glimlachen als ze me zien.

'Jullie hebben gelijk' zeg ik terwijl ik ga zitten. 'Ik help Louis niet, als ik blijf zitten, ik kan er beter het beste van proberen te maken'

'Zo mag ik het horen' zegt Niall vrolijk en hij slaat een arm om me heen. Ik glimlach naar hem en zijn mond valt open.

'We hadden dit veel eerder moeten doen' zegt hij verbaast en ik grinnik zachtjes, ik moet hem gelijk geven, gister heeft me echt goed gedaan.

'O-ohw' zegt Perrie ineens en ik kijk om. Ik zie Zayn binnen komen en het lijkt wel of we geruild zijn van kleren. Hij heeft een makkelijke broek aan met een vies shirt en zijn ogen zijn opgezwollen van het huilen.

'Gaat het?' vraagt Liam snel als Zayn langs hem gaat zitten.

'M-Mag ik vanmiddag mee naar het ziekenhuis?' vraagt hij schor. 'Ik wil Louis zien'

'Tuurlijk' zeg ik snel en hij glimlacht waterig.

'Wat is er?' vraagt Liam zachtjes.

'Ik heb mijn beste vriend nodig' zegt Zayn en hij breekt. Hij wilt net opstaan om het lokaal uit te lopen, als ik opsta en hem tegen me aan trek. Hij drukt zijn gezicht in mijn nek en begint hevig te snikken.

Louis en Zayn waren beste vrienden, al sinds de basisschool. Ze deden alles samen en deelde ook alles met elkaar.

'Wat is er gebeurt, Zayn?' vraag ik doordringend.

'Ik wil het alleen tegen Louis zeggen' huilt Zayn en ik knik begrijpend.

'We gaan meteen na school, oké?' vraag ik en hij knikt. Hij veegt zijn tranen weg en gaat terug langs Liam zitten.....

All over again...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu