25 - Epiloog.

693 12 6
                                    

'Papa' hoor ik een schattig stemmetje fluisteren. 'Papa, we willen papa verassen en we hebben je hulp nodig'

Ik open mijn ogen en kijk recht in 4 oogjes, 2 blauwe en 2 groene.

'Hey' glimlach ik schor en Darcy legt meteen haar handje over mijn mond.

'We moeten papa niet wakker maken' fluister ze en ik glimlach. Ik knik en ze rennen meteen de kamer weer uit. Ik doe snel een boxer aan en doe daar een badjas over. Ik zie Louis nog vredig slapen en ik loop snel de gang op.

'Papa, we kunnen niet bij het eten' zegt Freddie die in de keuken staat.

'Krijg ik geen knuffels meer?' vraag ik beledigt.

'Papa Lou is nu belangrijker' zegt Darcy.

'Ik help niet tot ik een knuffel heb gehad' zeg ik en ze rennen meteen op me af. Ik ga snel op mijn hurken zitten en ze slaan hun armpjes om me heen. Ik voel op allebei mijn wangen 2 lipjes en ik knik goedkeurend.

'Wat gaan jullie doen?' vraag ik.

'Papa is jarig! We willen ontbijt maken' zegt Freddie vrolijk.

'Jullie zijn pas 5, misschien moeten jullie dat gedeelte aan mij overlaten' zeg ik grinnikend.

'Maar papa' zeggen ze allebei smekend.

'Pakken jullie maar het cadeautje, probeer hem wel stil te houden' zeg ik en ze knikken vrolijk. Ik maak snel een ontbijtje en als ik net klaar ben, gaat de deur open en komt Freddie binnen met een kleine puppy in zijn handjes.

'Mogen we papa nu wakker maken?' vraagt Darcy vrolijk.

'Ja' zeg ik en ik pak het dienblad. Darcy rent snel terug de trap op, terwijl Freddie me smekend aankijkt.

'Pak jij het dienblad maar, ik pak hem wel' zeg ik en hij knikt. Ik neem de puppy van hem over en hij pakt het dienblad.

'Papa?' vraagt hij nog snel.

'Ja?' vraag ik.

'Ik houd van je' zegt hij en ik glimlach.

'Ik ook van jou, buddy' zeg ik en hij loopt snel de trap op. Ik loop achter hem aan en ik zie Darcy ongeduldig langs Louis zitten. Louis heeft zijn ogen gewoon nog gesloten, waardoor ik glimlach.

'Papa' zeggen Freddie en Darcy zachtjes en ze schudden hem een beetje heen en weer. 'Papa, je moet wakker worden'

Louis kreunt zachtjes en opent zijn ogen. Er ontstaat meteen een glimlach op zijn gezicht als hij Freddie en Darcy ziet en hij strekt zich uit.

'Hi' zegt hij schor en Darcy en Freddie laten zich in zijn armen vallen.

'Happy birthday, papa' zeggen ze en Louis glimlacht breed.

'Dankjewel, sweethearts' zegt hij en ik zet het hondje op het bed. Het rent meteen naar Louis toe en zijn ogen worden groot.

'Ahww' zegt hij en hij tilt hem op.

'Vind je hem leuk?' vraagt Freddie hoopvol.

'Tuurlijk vind hem leuk' zegt Louis vrolijk en ik glimlach. 'Hebben jullie hem al een naam gegeven?'

'We vonden Elmo wel leuk, maar het is wel jou cadeautje' zegt Darcy zachtjes.

'Elmo is perfect' zegt Louis glimlachend en hij zet het hondje terug op het bed. Meteen rent hij weg en Darcy en Freddie rennen er meteen achteraan.

'Gefeliciteerd, baby' zeg ik en ik ga langs hem op bed zitten.

'Dankje' glimlacht Louis en hij draait zich naar mij toe. Hij drukt zijn lippen op de mijne en opent meteen zijn mond. Ik laat mijn tong zijn mond inglijden en hij glimlacht.

'Ielww, papa' zegt Darcy die binnenkomt en we grinniken.

'Kom hier, schatje' zegt Louis en ze loopt naar het bed. Louis tilt haar erop en ze legt haar hoofdje tegen zijn borst, wat er echt heel schattig uitziet.

'Papa?' vraagt ze zachtjes terwijl Freddie ook de kamer in komt met Elmo.

'Ja?' vragen ik en Louis tegelijk.

'Ik heb jullie nooit bedankt dat jullie me uit het weeshuis hebben gehaald' zegt ze zachtjes.

Darcy zat al 4 jaar in het weeshuis, zonder naam. We hadden Freddie al vanaf zijn baby tijd maar Darcy was al 4 jaar toen we haar adopteerde.

'Daar hoef je ons toch helemaal niet voor te bedanken' zegt Louis.

'Precies, wij houden van je en zorgen voor de rest van je leven voor je' zeg ik en ik druk een kus op haar voorhoofd. Ze glimlach en drukt een kus op Louis zijn wang.

We zijn gewoon al 6 jaar getrouwd, echt bizar. Van onze ouders hebben we nooit meer iets gehoord. Al vinden we dat allebei niet erg. Met onze vrienden hebben we wel nog contact. Ook zei hebben allemaal al een vriend of vriendin, maar wij zijn de enige met kindjes.

'Papa?' vraagt Freddie ineens. 'Waarom heb je geen shirt aan? Je slaapt toch altijd met een shirt'

'Uhm' zegt Louis en hij kijkt mij aan.

'Papa had het gisteren warm' grinnik ik.

Het echte antwoord is verjaardag seks, maar ja, dat kunnen we beter niet zeggen.

'Ohw' zegt Freddie en Louis grinnikt.

'Zullen we Elmo uit gaan laten? Dan komt tante Lottie straks' zegt Louis.

'JA!' roepen Freddie en Darcy meteen en ze rennen weer de kamer uit, waarna ik ze de trap af hoor rennen om hun jassen aan te gaan doen.

'Bedankt voor de redding' grinnikt Louis die snel een boxer aandoet, terwijl ik me ook even omkleed.

'Ik houd van je, Lou' zeg ik en ik sla mijn armen om zijn middel.

'Ik ook van jou' zegt hij.

'Nog evenveel als 10 jaar geleden'......

Dit is het dan, het einde van het boek.
Laat me alsjeblieft weten wat je ervan vond! Daar heb ik namelijk best wel veel aan.

Ik wil best nog een Q&A doen dus vraag maar raak!!!

Love you all xx

All over again...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu