'Hazz, omdat je meenemen winkelen zo goede uitkomst heeft gehad, kunnen we misschien ook helpen met je huis inrichten, aangezien het nog best wel kaal is' zegt Liam als we een week later in mijn huis zitten.
Ik moet toegeven, er staan weinig dingen in mijn huis. Een makkelijke bank, een keuken die er al in zat, een bed en een televisie, meer niet. Wederom omdat ik het graag met Louis wilde doen.
'Ik weet het niet hoor' zeg ik nadenkend.
'We kunnen toch alleen de dozen openmaken, dan kan je zelf meer meubels kopen' zegt Perrie. 'In die dozen zitten ook nog best veel beeldjes en tafeltjes'
'Fine' zucht ik.
'Mogen we gewoon overal inkijken?' vraagt Jade voor de zekerheid.
'Ja' zeg ik en ze knikken. Ik, Niall en Liam ploffen neer op de bank terwijl de meiden de dozen open beginnen te trekken. Ik zie dat Jesy een fotolijstje uit de doos haalt en ze begint te glimlachen.
'Wat is er?' vraag ik verbaast.
'Mag ik deze ophangen?' vraag ik en ze draait hem om.
'Ja' glimlach ik en ze hangt hem aan de muur. Die foto hebben we gemaakt op onze eerste vakantie samen, toen we naar Spanje gingen.
*Flashback*
'Louis William Tomlinson! Zet me neer!' riep ik lachend toen Louis me optilde. Ik had net onze spullen op de bedjes gelegd en Louis had zijn armen onder mijn benen en rug geslagen, waarna hij me in bruidstyle op had getild.
'Het is nog rustig, baby, dan worden we tenminste niet raar aangekeken' zei Louis en ik glimlachte. Ik drukte een kus op zijn lippen en hij sprong met mij in zijn armen in het water. We zwommen lachend om elkaar heen en dompelde elkaar vaak onder.
Louis had ondertussen zijn telefoon in zo'n zakje gedaan waardoor hij niet nat zou worden en hij zwom weer naar me toe.
'Foto maken' zegt hij vrolijk en ik glimlachte. We gaven de telefoon aan een aardig meisje wat ook aan het zwemmen was en we gingen onder water. Het meisje nam eerst een gewone foto en bekeek het resultaat.
'Jullie zijn toch een stelletje?' vroeg ze met een zwaar Spaans accent.
'Ja' zei Louis.
'Jullie kunnen elkaar ook een kus geven onder water' zei ze.
'Vind je dat niet raar om te fotograferen?' vroeg ik voor de zekerheid.
'Jullie zijn een heel mooi stel, zelfs nog mooier dan de meeste hetero stellen' zei ze en we begonnen te glimlachen. We knikten en gingen toen weer onder water. Louis kwam dichterbij en pakte mijn kaak beet, waarna hij zijn lippen zachtjes op de mijne drukte. Ik pakte zijn armen om ons bij elkaar te houden en Louis trok langzaam terug. Hij glimlachte onder water naar me en toen gingen we weer naar boven.
'Ik hoop dat hij mooi is geworden, veel geluk samen' zei het meisje toen ze de telefoon terug gaf.
'Dank je' zeiden we tegelijk en we bekeken de foto, hij was simpel weg fantastisch.
*Einde flashback*Meest mooie herinnering met Louis....
JE LEEST
All over again...
FanfictionHarry was een vrolijke jongen. Een knappe jongen en boven al een gelukkige jongen. Hij had een relatie met een prachtige jongen en hij had zijn leven al uitgestippeld . Hij zou zijn school afmaken en dan met zijn vriendje samen gaan wonen, 2 kindjes...