'Baby, ik heb aandacht nodig en ik heb zin in jou' zeg ik terwijl ik de slaapkamer inloop en ik Louis op het bed zie zitten. Hij zit in kleermakerszit op bed en hij heeft een boek op zijn schoot liggen.
'Dat is vervelend voor je' zegt hij droog terwijl zijn ogen op het boek blijven gericht. 'Want ik wil graag slagen en ik loop achter'
'Maar baby' smeek ik en ik ga achter hem zitten. Ik sla mijn armen om zijn middel en trek hem tegen me aan.
'Geen gemaar, Hazz. Je hebt zelf ook handjes' zegt Louis en ik grinnik zachtjes.
'Maar jou handjes zijn beter' fluister ik in zijn oor en hij rolt met zijn ogen. Ik leg mijn benen langs de zijne, waardoor hij letterlijk in mijn schoot zit.
'Volgens mij heb je jezelf ook een jaar lang vermaakt met je eigen handen' zegt hij terwijl hij gewoon verder gaat met het huiswerk. Ik zucht en druk mijn lippen zachtjes in zijn nek. Ik speel met zijn sweetspot en ik hoor hem kreunen.
'Please, baby' fluister ik zachtjes en ik beweeg mijn kruis rustig tegen zijn rug aan. Ik voel mezelf hard worden en ik ga gewoon verder met mijn bewegingen.
'Mag ik verder gaan met leren als ik het doe?' vraagt Louis die het ook voelt.
'Beloofd' fluister ik en hij draait zich om. Ik glimlach en laat me achterover op bed vallen. Hij drukt kusjes op de rand van mijn broek en trekt de knoopjes open. Hij schuift mijn broek naar beneden en laat hem op mijn knieën zitten.
Hij likt net onder mijn navel en ik jammer smekend. Hij bijt op zijn lip en trekt mijn boxer langzaam naar beneden. Hij kust de huid, om mijn erectie heen en ik hum afkeurend.
'Doe het gewoon' grom ik en hij grinnikt.
'Je bent echt te horny' mompelt hij en dan voel ik zijn hand om me heen. Ik kreun luid en hij beweegt langzaam op en neer. Ik kreun jammerend en ik voel zijn lippen om mijn top. Zijn tong gaat over mijn eikel en ik gooi mijn hoofd in mijn nek. Mijn hand gaat door zijn haar en duw hem naar beneden.
Hij begint te zuigen en ik kreun luid. Ik trek aan zijn haar om het tempo te bepalen en ik beweeg mijn heupen omhoog. Hij kreunt om mij heen, waardoor er een vibratie over mijn vriend gaat en ik nog luider kreun.
'Hmm, baby' kreun ik en hij laat los. Hij gaat met zijn hand hevig op en neer, zodat ik sneller kom en ik kijk hem aan. Hij bijt speels op zijn lip en laat zijn tong nog een keer over mijn eikel gaan.
Hij voelt dat ik bijna kom, want hij houdt zijn mond open en sluit 2 handen om me heen. Hij gaat nog sneller en dan kom ik luid kreunend in zijn mond. Ik blijf hem aankijken terwijl hij zijn lippen weer om mijn eikel sluit en zorgt dat alles eruit is.
'Damn, baby' hijg ik en hij laat los. Hij likt zijn lippen en drukt een kus op mijn onderbuik.
'Mag ik nu weer gaan leren?' vraagt hij en ik grinnik.
'Ik maak wel avondeten' zeg ik en ik druk een kus op zijn lippen, voor ik naar beneden loop....
JE LEEST
All over again...
FanfictionHarry was een vrolijke jongen. Een knappe jongen en boven al een gelukkige jongen. Hij had een relatie met een prachtige jongen en hij had zijn leven al uitgestippeld . Hij zou zijn school afmaken en dan met zijn vriendje samen gaan wonen, 2 kindjes...