8 - Alleen mooie herinneringen.

539 5 0
                                    

'Aan alle dingen die je hebt zitten herinneringen, of niet soms?' vraagt Perrie met een glimlach.

'Zo ongeveer wel' zeg ik. 'Herinneringen met Louis'

'Alleen maar mooie?' vraagt Niall.

'Denk het' zeg ik. 'Er zitten natuurlijk ook minder mooie tussen, maar we hadden niet vaak ruzie enzo'

'En als jullie ruzie hadden, gingen jullie toch nooit slapen voor het goed was?' vraagt Liam.

'Precies' glimlach ik.

'Hazz, deze foto moet je misschien gewoon achter je hoesje doen ofzo' zegt Jade en ze geeft me een foto.

"Happy anniversary, baby, I love you xx- your Boobear" staat op de achterkant

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Happy anniversary, baby, I love you xx- your Boobear" staat op de achterkant.

Ik glimlach en stop hem achter mijn hoesje.

'Wanneer is die foto genomen?' vraagt Leigh-Anne nieuwsgierig.

'Toen Louis terug kwam van vakantie met zijn familie' zeg ik glimlachend.

*Flashback*
'Hazz, wacht nou, Louis is net pas geland, hij moet ook nog zijn bagage gaan halen' zei mijn moeder lachend terwijl ze achter me aan liep. Ik rende het vliegveld in en ging ongeduldig bij de deuren staan, waar Louis zo uit zou komen.
Het was al 3 weken geleden dat ik hem voor het laatst had gezien en ik had hem ongelofelijk erg gemist. Veel mensen keken me glimlachend aan en ik stond ongeduldig naar de deur te kijken. Kon dat vliegtuig niet iets eerder landen?
'Hazz, doe rustig, je moet hem wel heel houden als hij door die deur komt' grinnikte mijn moeder maar ik negeerde haar. Dat bepaalde ik altijd nog zelf wel. Toen de deur eenmaal open ging, kwamen er meteen mensen uit.
Ik keek zenuwachtig naar de deur en uiteindelijk perste Louis zich door de menigte. Ik sprintte meteen op hem af en vloog hem om de nek. Zijn armen waren meteen om mijn middel geslagen en hij knuffelde me stevig.
'Hi baby' fluisterde hij in mijn oor en ik trok terug om mijn lippen op de zijne te drukken. Hij legde zijn handen op mijn kaak en zoende me liefdevol terug.
'Ik houd van je' fluisterde ik tegen zijn lippen en hij glimlachte.
'Ik meer van jou' fluisterde hij zachtjes.
*Einde flashback*

'Het is echt schattig dat jullie zo kort zonder elkaar konden' zegt Liam en ik glimlach.

'Louis was gewoon te lief voor me'....

All over again...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu