4 - Onze eerste date.

576 6 5
                                    

'We hebben toch gewoon nog 3 uur les?' vraag ik als we de school uitlopen.

'Jij bent iets belangrijker dan de lessen' zegt Liam droog en ik loop achter ze aan. We rijden naar de stad en gaan daar meteen winkelen. Perrie, Jade, Jesy en Leigh-Anne kopen veel kleren voor me, zodat ik er weer een keer uit zie zoals ik er eerst uitzag en dan gaan we uiteten.

'Het is toch niet te moeilijk voor je?' vraagt Niall snel voor we het restaurant inlopen. Het is het restaurant waar ik en Louis onze eerste echte date hadden.

'Nee, lukt me wel' zeg ik en ze knikken. We lopen en gaan zitten. We bestellen allemaal en de andere zijn aan het praten, terwijl mijn gedachten toch afdwalen naar onze eerste date.

*Flashback*
'Je houd toch wel van pasta?' vroeg Louis die de deur voor me open hield.
'Tuurlijk' lachte ik en we liepen samen naar binnen. We gingen zitten en praatte voor uren met elkaar. Het restaurant liep langzaam leeg en toen er nog maar een paar stellen zaten, besloten we toch maar te gaan. Louis rekende af en we liepen samen naar buiten.
Ik kan me nog goed herinneren dat hij toen nog groter was dan mij, we verschilde 2 jaar en hij groeide sneller dan ik deed. Hij had zijn arm om me heen geslagen en we liepen richting het park.
Ik dacht dat ik al veel over hem wist, maar dat bleek echt tegen te vallen. Die avond kwam ik achter dingen die ik nooit van hem wist. Hij was bijvoorbeeld heel romantisch, maar ik kwam er ook achter wat een goede band hij eigenlijk had met zijn zusje.
Na een hele wandeling in het park, bracht hij me thuis. Ik weet nog weg dat ik twijfelde of ik hem moest zoenen, of gewoon een knuffel moest geven. Ik had namelijk nog nooit gezoend en ik wist niet hoe dat bij hem zat.
Hij wist het ander heel goed. Voor mijn huis zoende hij me. Zonder twijfels. Zijn handen lagen op mijn heupen terwijl de mijne in zijn haar zaten. We zoende tot we geen lucht meer hadden. Toen we los kwamen, glimlachte hij liefdevol naar me.
'Wil je mijn vriendje zijn?' vroeg hij toen en ik kan niet eens uitleggen hoe blij ik toen was.
'Ja!' had ik geroepen en we hadden nog een keer gezoend.
*Einde flashback*

Dat was hoe het allemaal begon...

All over again...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu