24 - Onze toekomst.

554 8 4
                                    

'Met of zonder zwembroek?' vraagt Louis grinnikend als de roomservice er is.

'Zonder' zeg ik beslist en ik laat mijn zwembroek meteen zakken. Ik zie zijn ogen over mijn lichaam gaan en ik grijns breed. Ik stap de jacuzzi in en hij stapt al snel achter me aan. Hij zit tot zijn schouders onder water en bij mij zie je mijn borst nog.

Ik houd er echt van dat ik groter ben dan hem.

'Waar denk je aan?' vraagt Louis glimlachend.

'Aan deze vakantie' zeg ik terwijl ik zijn hand pak en hem naar me toe trek. 'En over onze toekomst'

'Hoe zie jij onze toekomst?' vraagt hij terwijl hij tegen me aan gaat zitten.

'Trouwen en kindjes' zeg ik zachtjes.

'Wie krijgt de andere achternaam?' vraagt Louis en ik grijns breed.

'Ik vind Louis Styles wel goed klinken' zeg ik en hij grinnikt.

'Harry Tomlinson niet dan?' vraagt hij grinnikend.

'Louis Styles is beter' zeg ik. 'Of we doen een combinatie van onze namen'

'Bedoel je met een streepje ertussen?' vraagt hij.

'Ja' zeg ik.

'Dan vind ik Styles leuker' mompelt hij en ik grijns.

'Ik ook' fluister ik in zijn oor en hij glimlacht.

'En kinderen?' vraagt hij.

'Adopteren' zeg ik beslist.

'Ik bedoel hoeveel' grinnikt hij. 'Adopteren zou wel moeten'

'We kunnen ook een draagmoeder zoeken' zeg ik schouderophalend.

'Adopteren is beter' zegt Louis. 'Dan kan je die kindjes een goed leven geven'

'Klopt' zeg ik.

'Maar hoeveel?' vraagt Louis.

'2 of 3' zeg ik. '2 meisjes en een jongetje'

'Je hebt er wel al veel over na gedacht' zegt hij.

'Ik had ook best wel lang de tijd' zeg ik en hij grinnikt.

'En namen?' vraagt hij.

'Ik heb alleen na gedacht over meisjes namen' zeg ik.

'En die zijn?' vraagt hij terwijl hij met mijn vingers speelt.

'Darcy, Maddie, Lisa' zeg ik.

'Ik vind Darcy leuk' mompelt Louis.

'En jongetjes? Welke vind jij leuk?' vraag ik.

'James? Voor Li en Nialler. Of Freddie is ook leuk' zegt hij.

'Ik vindt Freddie leuker, maar dan kunnen we James altijd als 2de naam doen' zeg ik.

'Misschien moeten we eerst maar eens verloofd raken' grinnikt Louis die zich naar me toe draait. 'En we weten beide dat als ik jou achternaam krijg, ik er wel vanuit ga dat jij mij vraagt'

'Weet ik' zeg ik zachtjes en ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik ben nog een leuke manier aan het bedenken'

'Je weet dat je niets speciaals hoeft te doen' zegt hij. 'Zolang je het maar vraagt'

Ik grinnik en druk mijn lippen op die van hem, terwijl ik met mijn hand naar achter de jacuzzi. Ik pak het doosje en trek terug uit de zoen.

'Wat doe je?' vraagt hij verbaast als ik achter hem vandaan ga en tegenover hem ga staan. Zijn blik valt op het doosje en zijn mond valt open.

'Zoals je net al zei, ik moet jou vragen' zeg ik en hij slaat zijn handen voor zijn mond. 'Ik weet dat veel mensen er jaren over doen om een goede tekst te bedenken, maar ik denk niet dat ik die nodig heb. Je weet al hoe ongelofelijk veel ik van je houd en ik denk niet dat ik meer woorden nodig heb dan de 4 belangrijkste'

Er ontstaan tranen in zijn ogen en ik open het doosje.

'Lieve Lou, will you marry me?' vraag ik en er loopt een traan over zijn wang.

'Ja' zegt hij en hij vliegt me om de nek. Ik glimlach en hij drukt zijn lippen op de mijne.

'I love you so much' huilt hij en ik veeg zijn tranen glimlachend weg.

'I love you too, baby' zeg ik en ik pak de ring uit het bakje. Hij steekt zijn hand uit en ik doe de ring eromheen. Hij trilt helemaal en hij drukt zijn lippen weer op de mijne.

Het is officieel, ik ga eindelijk met hem trouwen....

All over again...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu