'Het kan geen goed teken zijn dat ze nog niet gebeld hebben' zegt Louis die zenuwachtig door onze woonkamer loopt. 'Waarom hebben ze jou wel al gebeld en mij niet?'
'Baby, doe rustig, je bent echt wel geslaagd' zeg ik en ik sta op.
Even voor de duidelijkheid, het is ondertussen een half jaar later en we zijn aan het wachten op de uitslag van de examens. Nou ja, Louis is daarop aan het wachten. Ik ben namelijk al geslaagd.
'De S zit sowieso voor de T in het alfabet' zeg ik en ik sla mijn armen van achter om hem heen, zodat hij ophoud met lopen.
'Laat mij gewoon stressen' mompelt hij en ik grinnik.
'Nee, je hebt je 4 maanden lang helemaal dood geleerd en je bent geslaagd' zeg ik en hij rolt met zijn ogen.
'Baby?' vraag ik zachtjes.
'Ja?' vraagt Louis terwijl hij naar zijn scherm staart.
'Als je geslaagd ben, neem ik je volgende week nog mee naar Griekenland' fluister ik in zijn oor.
'Hoezo?' vraagt Louis zachtjes.
'Omdat je dat verdiend en je daar vroeger al heen wilde' zeg ik en hij glimlacht. Dat is niet de echte reden, but who cares?
'Oké' zegt hij en dan gaat het geluid van zijn telefoon door de kamer. Hij neemt snel op en ik kijk hem hoopvol aan.
'Oké, bedankt' zegt Louis en dan hangt hij op.
'Nou?' vraag ik aandringend.
'WE GAAN NAAR GRIEKENLAND!' roept hij en hij vliegt me om de nek. Ik sla mijn armen nog beter om hem heen en zucht opgelucht.
'Eindelijk klaar met school' lacht Louis.
'Ja, eindelijk' zeg ik en ik druk mijn lippen op de zijne. Hij glimlacht en slaat zijn armen om mijn nek.
'Nu moeten we toch aan de toekomst gaan denken' lach ik.
'Zolang jij erin zit, maakt het me helemaal niks uit' zegt Louis zachtjes en ik glimlach breed.
'Ik houd van je, baby, to the moon and back' fluister ik in zijn oor.
'Zo'n klein beetje maar?' vraagt Louis sassy.
'Shut up and kiss me' zeg ik lachend en hij drukt zijn lippen meteen op de mijne.
Dit maakt mij nou echt gelukkig....
JE LEEST
All over again...
Hayran KurguHarry was een vrolijke jongen. Een knappe jongen en boven al een gelukkige jongen. Hij had een relatie met een prachtige jongen en hij had zijn leven al uitgestippeld . Hij zou zijn school afmaken en dan met zijn vriendje samen gaan wonen, 2 kindjes...