'Hazza' hoor ik maar ik draai me gewoon om in het bed.
'Hazza, ik verveel me' zegt Louis schor en ik mompel iets grofs.
'Laame slapen' zeg ik en ik voel Louis zijn gewicht op de me. Mijn hart maar een sprongetje, maar ik geef nog niet toe.
'Maar ik houd van je' fluistert Louis zachtjes in mijn oor en ik glimlach.
'Ik ook van jou' mompel ik.
'Aha! Je bent dus wel gewoon wakker' zegt Louis meteen en ik grinnik.
'Dat wilt niet zeggen dat ik wakker wil zijn' mompel ik.
'Ik ga douche, je mag zelf beslissen wat jij gaat doen' zegt Louis en ik zit meteen overeind. Hij grinnikt en ik zie hem nog net de kamer uitlopen. Ik spring snel uit bed en ren achter hem aan.
'Ik zei dat ik ging douche, wie zegt dat jij mee mag?' vraagt Louis als ik de badkamer inloop.
'Maakt me niet uit' zeg ik en ik druk mijn lippen op de zijne. Hij kreunt zachtjes en ik trek zijn boxer uit. Hij laat ook de mijne zakken en ik trek hem mee de douche in. Hij nestelt zijn gezicht tegen mijn borst aan en humt goedkeurend. Ik sla mijn armen om hem heen en hij drukt een kus in mijn nek.
'Jij bent echt alleen voor seks, of mij naakt wakker te krijgen' mompelt hij en ik grinnik.
'Dat eerste wil ik wel' fluister ik in zijn oor en hij rolt met zijn ogen.
'Ik ben weer wakker hoor' zegt hij.
'Ik heb gewoon een heel jaar moeten wachten' zeg ik beledigd.
'Ohw, wat ben je zielig' grinnikt hij en ik druk hem meteen tegen de muur.
'Wat zei jij?' vraag ik nep-boos terwijl hij op zijn lip bijt omdat ik mijn lichaam tegen het zijne drukte.
'Dat je heel zielig bent' zegt hij grinnikend en ik ga met mijn lippen naar zijn nek. Ik zie dat hij op zijn lip bijt en ik druk kusjes op zijn sweetspot, aangezien ik ondertussen wel weet waar die zit. Ik zuig en bijt op dat stukje huid en ik hoor Louis kreunen.
Ik schuur met mijn heupen tegen de zijne, waardoor we allebei meer opgewonden worden en ik met mijn handen naar zijn kont ga. Ik duw meteen 2 vingers naar binnen, waardoor hij adem hapt en zijn nagels in mijn rug plant. Ik begin hem te rekken en hij kreunt van genot.
'Ready?' vraag ik en hij knikt. Ik til hem op en hij klemt zijn benen om mijn middel. Ik zet mezelf tegen zijn opening en duw naar binnen. Hij stoot een hoge kreun uit en ik glimlach zelfvoldaan. Ik begint te stoten en hij drukt zijn hoofd in mijn nek, terwijl hij luid kreunt. Ik kreun hees en ik voel hem gewoon rillen.
'Zo strak, baby' hijg ik.
'Harder, daddy' kreunt Louis en ik grijns breed. Wat heb ik die bijnaam gemist. Ik stoot meteen harder en hij kreunt nog luider. Ik leg mijn handen op zijn billen, voor meer steun en begin ze meteen te kneden.
'Daddy, ik kom' hijgt Louis als ik extra hard stoot.
'Kom voor me, baby' fluister ik en hij kreunt al luid. Hij drukt zijn gezicht harder in mijn nek en komt over zijn borst. Ik bijt hard op mijn lip en houd het dan ook niet meer. Ik kom luid kreunend in hem en ik voel hem rillen. Hij haalt zijn hoofd uit mijn nek en drukt zijn lippen zachtjes op de mijne. Ik haal me uit hem en zoen hem dan liefdevol terug.
'Ik houd van je' fluistert hij.
'Ik meer van jou' fluister ik en laat hem dan voorzichtig naar de grond zakken....
JE LEEST
All over again...
Hayran KurguHarry was een vrolijke jongen. Een knappe jongen en boven al een gelukkige jongen. Hij had een relatie met een prachtige jongen en hij had zijn leven al uitgestippeld . Hij zou zijn school afmaken en dan met zijn vriendje samen gaan wonen, 2 kindjes...