14 - Als jij gaat, moet ik ook.

561 5 1
                                    

'Kom op, Lou' huil ik. Het is vrijdag en ik zit langs Louis in de kamer. Morgen krijgt hij een spuitje en hij is nog steeds niet wakker.

'Ik kan niet zonder je' huil ik en ik kus zijn hand. 'Je bent de ware voor mij. Ik wil met je trouwen en kindjes met je adopteren. Een hondje kopen en uren lang in de bossen gaan wandelen. Je kan niet dood gaan, alleen al jou zien heeft me in leven gehouden. Als ik dat niet meer kan, heeft mijn leven ook geen nut meer'

Luide snikken verlaten mijn lippen en ik druk een kus op Louis zijn voorhoofd.

'Als jij dood gaat, moet ik dat ook' zeg ik schor. 'Ik zie je morgen vroeg, baby'

Ik druk nog een kus op zijn lippen en laat dan zijn hand los. Dit idee heb ik al langer. Als Louis gaat, ga ik ook. Dan kan ik voor altijd met hem zijn. Ik loop trillend de kamer uit en loop richting de uitgang. Veel mensen kijken me na, alsof ze weten wat ik ga doen. Ik loop maar mijn auto en stap achter het stuur.

Gewoon van de brug springen, zo moeilijk kan het niet zijn. Ik start de auto en rijd richting de rivier. Eenmaal daar parkeer ik mijn auto en stap uit.

Ik moet eigenlijk wel mijn vrienden gedag zeggen. Ik pak snel mijn telefoon en type een makkelijk bericht, wat ik in de groepsapp stuur.

Ik kan het niet, het spijt me echt. Ik heb Louis meer dan een jaar zien liggen en morgen gaat hij voor altijd weg. Als hij gaat, ga ik ook. Het spijt me, maar het is de enige oplossing. Ik houd van jullie.
Xx- Harry

Ik stop mijn telefoon in mijn broekzak en aan de trillingen te horen,word ik meteen gebeld. Ik negeer het en klim over de rand van de brug. Zo moeilijk is het niet. Ik kijk naar het wilde water onze me en slik duidelijk.

Alleen zo kan ik samen zijn met Louis. Dit is de enige oplossing.

Ik ben zo op het water onder me gericht dat ik niks anders meer hoor. Terugblikken uit mijn leven komen voor mijn ogen.

Mijn eerste kus met Louis, alle vakanties met Louis, de slapeloze nachten met Louis, mijn eerste keer met Louis. Ik bijt op mijn lip en knikt.

'De enige manier' mompel ik en ik zet mezelf af.....

Ik ga jullie niet zo laten zitten 😂😂. Ik doe er wel meteen nog een hoofdstuk achteraan.

All over again...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu