Za plecami, podczas snu...

904 46 4
                                    

Kiedy znaleźliśmy się w autokarze udawałam, że idę spać. Wiedziałam, że Oikawa będzie mnie zaczepiał, więc udawałam, że śpię. Jednak nim się spostrzegłam...naprawdę zasnęłam.

Perspektywa Oikawy

Usiadłem na jednym z wolnych miejsc  z tyłu i żeby nie denerwować trenerów postanowiłem być cicho.
Po około 10 minutach podniosłem się zerknąłem na siedzenie przede mną.
Chciałem pogadać z Mi-chan, ale ta spała.
- Wygląda uroczo kiedy śpi.- uśmiechnąłem się.
- Tak bardzo chcę jej dotknąć.- pomyślałem.
- Tak bardzo chce obok niej usiąść....
W pewnej chwili wpadłem na genialny pomysł. Całe szczęście, że wziąłem _________, to ulubiona przekąska Hajime-chan. Rozejrzałem się po autokarze. Większość spała, a reszta grała w gry lub słuchała muzyki. Przekupiłem Iwa-chan i w zamian usiadłem obok Mii. Położyłem swoją torbę na podłodze i nachyliłem się.
- Jest taka śliczna, dlaczego wiecznie zasłania się swoimi włosami?- odgarnąłem jej włosy za ucho i podziwiałem  dziewczynę.
W pewnej chwili dziewczyna zaczęła się wiercić. Spanikowałem. Przeszły mnie dreszcze kiedy zsunęła się i jej głowa wylądowała na moim ramieniu. Wiedziałem, że już się nie ruszę. Tak bardzo chciałem położyć rękę na jej głowie i dotknąć jej włosów. Z ogromnym bólem, niemal fizycznym powstrzymałem się przed czynnością. Jednak przed jednym nie mogłem się powstrzymać....

Handsome And The Beast || Oikawa Tooru x OC Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz