1.2

211 183 73
                                    

Gönül ile sevmek

BİZ GÖZÜYLE SEVENLERDEN değil, gönlü ile sevenlerdeniz.

Sevdiğinin göğsünde uyumak cennetin kapısı... Göğsü cennetin provası, dudağının kenarında beliren gamzesi cennetin ta kendisi ....

Sevginin en büyük dostudur güven.

Ve güvenin ardına saklanan saygı olmayınca sonrası iki yakası bir araya gelmeyen "dağınık yalnızlıklar" sere serpe hayatınızın tam ortasına gelir ve uzanır....

Siz buyur etseniz de etmeseniz de....

Ama bir genç vardı. Göremediği için hiçbir şeyi sevmez, hiç kimseden hazzetmezdi. Herkesten ve her şeyden nefret ediyordu; sevdiği kız hariç. Eğer bir gün dünyayı görebilse onunla evlenmeyi kabul edeceğini.

Kızda bu itirafın kendisini çok mutlu ettiğini söyledi. Günlerden bir gün kader adamın yüzüne güldü ve birisi ona gözlerini bağışladı. Sonra genç her şeyi görmeye başladı. Ağaçları, çiçekleri, her şeyi... Artık dünyayı görüyordu. Hatta sevdiği kızı bile.

"Artık her şeyi görüyorsun. Söylediğin gibi benimle evlenecek misin?" diye sordu kız. Genç şoktaydı. Kızı gördüğünde donakalmıştı. Çünkü kız kördü.

"Çok özür dilerim" dedi genç ve ekledi. "Seninle evlenemem. Çünkü sen körsün."

Kız çok üzüldü ve ağlayarak oradan uzaklaşmaya başladı. Biraz gidince geriye döndü ve " Lütfen, gözlerime iyi bak!" dedi.


Herkesin acısı birbirine dokundukça bu yüzden insanlar birbirinden uzaklaşıyor ve kopuyorlar. Ve hatta ölüyor ya da öldürmek durumunda kalıyorlar.

Bir insan kaç kez ölür? Bir insan sevdiğini kaç kez öldürebilir?

Bir insan sevdiğinin öldüğüne kaç kez dayanabilir?

Yürek Yorgunları (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin