Bölüm Şarkısı: Sıla - Oluruna Bırak
Selamlaaaaarrr. Bu aralar bu şarkıya taktım resmen. Dinlediğimde dedimki işte buldum. Bu şarkı bölüm şarkısı olmalı dedim ve yaptım. Hani alkış skcjwodks. Oylarınızı bekliyorum beni bekletmeyin skcnwjd
Bu bölüm efsane olacak. Hikayenin en önemli temellerinden biri bu bölümde atılacak. Hadi bakalım skcnskdjsd
Keyifli okumalar.
🌿
Sorgusuz sualsiz girmişti hayatıma, evime, düşüncelerime. Karşı koymaya çalıştığım da illaki bir yerden çıkıvermişti karşıma. Ondan kaçıp ona gelmiştim resmen. Ondan giderken ona sürüklenmiştim. Kaç kere durdurmaya çalışmıştım. Kaç kere düşüncelerimde silip atmıştım onu. Uzak durmaya çalıştıkça daha da yakınına çekilmiştim. Kaç gece onun düşüncesiyle uyuyup, kaç sabaha onun mavi gözleriyle uyanmıştım. Sıradan birinin bu kadar aklımı meşgul etmesi korkutmuştu beni. Ona kapılmaktan korkmuştum, onu ve beraberinde getirebileceği duyguları kaybetmekten delicesine korkmuştum. Karşı koymaya çalıştığımda başarabilmiş miydim? Başarsaydım eğer şu an karşımda oturmuş yüzünde ki yok denebilecek gülümsemesiyle bana bakıyor olmazdı.
Uçurumda pastayı yedikten sonra bir süre daha oturup kalkmıştık. Ben evime gitmek isterken o bir yerlerde oturmayı istemişti. Hayır dememe aldırmamış, resmen sürükleyerek getirmişti beni. Hoş, istemesem zaten getiremezdi. Bir yanım gelmeyi istemişti. Zor kızı oynadığımdan değildi bu davranışım. Öyle bir amacım da yoktu zaten. Sadece daha yeni hayatıma girmiş biriye ne kadar güvenebileceğimi düşünüyordum. Bir tarafımın ona birazcık da olsa güvendiği su götürmez bir gerçekti. Tanımadan güvenimi nasıl kazanmayı başardığını bilmiyordum. Evime kadar girdiğinde güvenmiştim belkide. Ya da daha öncesinde bir gölge gibi beni izleyip, sadece izlemekle kaldığında güvenmiştim. Nasıl, ne zaman güvendiğimle ilgili bir fikrim yoktu. Sadece sebepsizce bir güven duygusu oluşmuştu içimde. Hayatıma bugüne kadar kimseyi almamıştım. Ki oda benden izin almamıştı hayatıma girmek için. Farklıydı işte, o farklıydı, ben bu zamana kadarki benden farklıydım, farklı hissediyordum.
Yerinde dikleşip ellerini masanın üzerinde birleştirdi. Buraya geleli yaklaşık yarım saat oluyordu ve sipariş verme dışında hiçbir kelam etmemiştik. Konuşmanın zamanı geldiğini anladığımda bende olduğum yerde dikleştim. Omuzlarıma binen geçmişin ağırlığıyla ne kadar doğrulabilirdim ki. Yüzüne acı tebessüm oturduğunda söyleyeceklerinin canını yaktığını anlamıştım.
"Biliyorum.. Beni hayatında istemediğini, beni ya da beraberimdeki hiçbir şeyi. Hayatında kimseye yer yok. Ne bir arkadaşa, ne bir sevgiliye ne de başka birine. Uzun zamandır izliyorum seni. Yalnızlığı ailen olarak kabullenmişsin. Kabuğunun dışına çıkmıyorsun. Çıktığında kazanacaklarını kaybedeceğinden korkuyorsun. Çünkü bir kere kaybetmişsin bu hayatta, her zaman kaybedeceğini düşünüyorsun. Bir kere tatmışsın değer verdiğini kaybetmenin acısını, bir kere daha olursa kaldıramayacağından korkuyorsun. Çünkü kendinde o gücü bulamıyorsun. Halbuki sen gördüğüm sen güçlü kadınlardan birisin, Deniz. Kendini kapatman yalnızca senin zararına olur. Bu hayatta herkes bir şeylerle sınanıyor. Herkes kendine göre büyük olan acılar çekiyor. O acılarla çakılıyor yere. Sonra tekrar kalkıyorlar ayağa. Sen düşmüşsün, düşüşün çok ağır olmuş. Ayağa kalkacak gücün olmadığını düşünüyorsun, kalktığında tekrar düşeceğini düşünüyorsun. Yalnızlığı benimsemişsin, yalnızlık senin adınla anılır olmuş artık. "
Derin bir nefes alıp gözlerini üzerimde gezdirdi. Söyleyeceklerini kafasında tarttığı belliydi. Dudaklarını diliyle ıslatıp konuşmasına kaldığı yerden devam etmeye başladı.
"Bu böyle devam etmez. Herkesin eşi var bu dünyada. Kimse hayata tek kalmak için gelmedi. Benimle olsun demiyorum, seni düşünüyorum kendini kapatma artık ve hayatına birilerini almaya çalış. Yalnızlık sana değil Yaratana mahsus. Sadece kendine eziyet etmekten vazgeç. Hayatını tek başına yaşamıyorsun artık. Çektiğin acının aynısını bende çekiyorum. Sen bilmesende acıdığında acıyorum. Kanadığında kanıyorum. Seni seviyorum, hemde uzun bir süredir. İnkar etmiyorum bunu ama saklamıyorum da. Sadece bil istiyorum. Çünkü o kadar zaman uzaktan sevdim. Şimdi yanımdasın ve ben senden bir adım uzağa gitmek istemiyorum. Benimle olsun demiyorum dedim ama benimle olmanı çok istiyorum. "
Söyledikleri içime işlediğinde üst üste bir kaç kez yutkundum. Beni benim kadar iyi tanıdığını bilmek iyi hissettirmişti. Ama istemeden canını yaktığımı öğrendiğimde benimde canım yanmıştı. Kendi kabuğumda olduğumda kimsenin beni fark etmediğini düşünürdüm bu zamana kadar, ama yanılmışım. Ali, hissettiğim her şeyi harfi harfine önüme sunmuş bana ise susup kabullenmek kalmıştı. Ali'nin sesiyle bakışlarım ona döndüğünde manidar gülümsemeyle bana bakıyordu.
"Oluruna bırak, her neyse geçer. Hayata zulmedip, üzülmeye mi değer."
Şarkıdan yaptığı alıntı yüzümde tebessüme sebep olduğunda gözlerine bakarak gözlerimle onayladım onu. Benden aldığı onayla kocaman gülümsemesi yüzünde peydah oldu.
Bir kaç saniyelik bakışmamızı masaya gelen bir adam bozduğunda ikimizinde bakışları o tarafa döndü. Adamın gözleri yüzümün her tarafında gezdiğinde rahatsızlık duyup yerimde kıpırdandım. Ali rahatsızlığımı hissedip genç adama seslendiğinde adamın bakışları ona döndü.
"Birine mi bakmıştınız?"
Sert sesi beni daha da germişti. Adam, Ali'den pek etkilenmişe benzemiyordu. Yüzünde ki gülümseme oluştuğunda bakışları bir kaç saniyelik bana uğrayıp tekrar Ali'ye dönmüştü. Bu bakış beni daha da huzursuz etmişti. Ali'ye söyledikleriyse beni daha da huzursuzlandırmıştı.
"Deniz'e bakmıştım. "
Ali yerinde doğrulup adama daha da sert bakmaya başladığında bende doğrulmuştum yerimde. Bu adamın beni nereden tanıdığını bilmiyordum. Hayatımda ilk defa gördüğüm birinin beni tanıdığını söylemesi tedirgin olmamı sağlamıştı.
"Siz kimsiniz? Deniz'i nerede tanıyorsunuz?"
Ali aklımda ki soruları sorduğunda bakışlarımı yanımda ki adama çevirememiştim. Bakışlarında beni ürperten bir şey vardı. Fakat Ali'nin sorusuna verdiği cevapla başım hızlıca ondan tarafa dönmüştü. Söyledikleriyle şoka uğradığımda tek yapabildiğim öylece suratına bakmaktı. Ali'nin de benden farkı yoktu zaten.
"Abisiyim."
Bölüm sonu.
🌿
Ohhh bitti sonunda. Skcnwkxnskd
Bölüm nasıldı sjxbkwxjwkd
Asıl olaylar başlıyor şimdi skcnskcwkxjs
Deniz'imiz ne yapacak bundan sonra bakalım.
Ali'yle Deniz'in arası nasıl olacak ?
Sizce bu adam gerçekten kim?
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere sjfnekfjwkx 🖐️
Hoşçakalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vuslat (+18)
Roman pour AdolescentsAlıntı; ...Dili dudaklarımın arasından ağzımın içine kayıp dilimle temas ettiğinde derinden gelen bir inlemeyi dudaklarımdan bıraktım. Benim inlememle Ali'nin hırlayarak daha da hızlanması bir oldu. İki yanımda duran kollarımı ensesinden oradanda y...