12 - ''Kupa Kızı''

363 28 14
                                    

  Bölüm Şarkısı: Teoman - Kupa Kızı Sinek Valesi

  Selamlar. Yeni bölümle karşınızdayım. Hikaye için baskı kapağı yaptım, multimedyada bulabilirsiniz sjdkjs

  Keyifli Okumalar. 

🌿

  Hayat iyi duyguların sonsuza kadar sürebileceği bir yer miydi? Yoksa iyiyi kötüye çeviren bizler miydik? Kötü sonları biz mi yazardık yoksa varolduğumuz ilk andan itibaren mi yazılmıştı? Mutluluğu bozanlar biz miydik? Aşkı nefrete dönüştüren, huzuru huzursuzluğa çeviren, umudu umutsuzluğa sürükleyen ya da güveni güvensizliğe iten.. Kötü sonların sebebi neydi? Kahkahalarla süslenen bir evin duvarlarına acıyı işleyen kimdi? Bir çocuğun pamuk şekeri kadar küçük mutluluğunu elinden alan neydi? 

  Her zerreme acıyı bulaştırdığımda anlamıştım, mutluluğun bana uzak olduğunu. Her yeni güne yaşların ıslattığı yastığımla uyandığımda anlamıştım,  yalnızlığın evim olduğunu. Acılara boğulan ruhum bedenimin içinde can çekişirken, yapabildiğim tek şeydi duvar dibine çöküp saatlerce ağlamak. 

  Sonra O geldi.

''Yarana yarabandı olmaya geldim, cam güzeli.''

  Yaramı sarabileceğini söyleyen adam geldi. 

  Kaybettiğim umutlarıma kanat çırptıran biri geldi. 

  Ve ben o an, tekrar kaybetmekten delicesine korktum.

  Yıllar sevgisizliği iliklerime kadar ilmek ilmek işlemişti. Şimdi hiç tanımadığım biri kalbini avucumun içine sorgusuz sualsiz bırakmıştı.

  Ve ben, bir kalbi ufalayıp yok etmekten ilk defa bu kadar korkmuştum.

  Hayatım çıkmıştı rayından bir kere. Geri dönüşü yoktu hiçbir şeyin. Kanayan yaralarımı iyileştiremesemde sarmayı öğrenmem gereken zaman gelmişti belkide.

   Kelebeğin kozasından çıkma vaktiydi artık.


🦋


  Dakikalar geçmişti, belkide saatler.. Söylediği altı kelimelik cümleden sonra hiçbir kelam etmemiş, gözlerimi gözlerinden ayırıp denize çevirmiştim. O'da bir şey söylememiş suskunluğuma eşlik etmişti.

  Anne, sessizliğime eşlik eden biri oldu. Belki de sessiz çığlıklarımı da duymuştu. Anne, suskunluğum hiç bu kadar anlamlı olmamıştı.

  Ağzımı açıp bir şeyler söylemek istemiştim. İlk defa konuşmayı istemiş konuşamamıştım.

  Oysaki konuşmamak için susmayı tercih ederdim.

  (Multimedyadaki şarkıyı burada açabilirsiniz)

  Dakikalar dakikaları kovaladı. Aldığım kaçıncı derin nefesti bilmiyorum ama bir yenisini daha ciğerlerime doldurduğum da O'nun sesi ulaştı kulaklarıma. Aldığım soluk ciğerlerimde sıkışıp kaldığında, Ali'ye dönüp bakma cesareti gösterememiştim. O, o muazzamdı. Sesi muhteşemdi. En güzel şarkıları sesinden dinleyebilmeyi istemiştim.

  Bakışlarının ağırlığını üstümde hissettiğimde daha fazla dayanamayarak ona döndürdüm gözlerimi. Göz göze geldiğimizde size yemin ederim ruhundan ruhuma köprü oluştuğunu hissettim. Ve bu his beni delicesine ürküttü.

Vuslat (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin