36.kapitola

894 48 2
                                    

            Pohled Eleny

Probudila jsem se v nějakém pokoji, který jsem neznala. Posadila jsem se a rozhlédla se. Nebyl to můj pokoj a ani žádný pokoj u Mikaelsonů, a pokoj u Mikaela vypadal taky jinak. Kdy to tedy jsem?

"Už se probrala!" vykřikl dětský hlásek, který jsem moc dobře znala.

"Elis." vyhrkla jsem a svalila se zpátky do postele a rozesmála se.

"Jsem ráda, že jsi v pořádku." usmála se Elis a slezla ze mě, předtím na mě totiž skočila.

"Já taky Elis a kde to jsem?" zeptala jsem se ale odpověděl mi někdo jiný.

"Jsi v našem novém domě v Miami." ozval se hlas ode dveří. Nik.

"Ni tedy Klausi." rychle jsem se opravila. "Ráda tě vidím." usmála jsem se na konec.

"Taky tě rád vidím." usmál se. Posunula jsem Elis na stranu a slezla z postele. V tu chvíli jsem se ocitla v pevném objetí Nika.

"Strašně jsem se o tebe bál." zašeptal a stále mě objímal.

Líbilo se mi, když mě objímal. Mohla jsem dýchat jeho vůni. Voněl po vanilce, čokoládě a mentolové kolínské. Když mě pustil, furt jsem cítila tu vůni.

"Pojď, ostatní tě rádi uvidí." chytil mě za ruku a vedl ke dveřím.

"A co já?" ozvala se uraženě Elis.

"Ty pojď taky." zasmál se a šel dál. Elis mě chytla za druhou ruku a oba mě vedli po dlouhých schodech dolů.

Uprostřed schodiště se mě Elis pustila a běžela dolů.

"Elena je vzhůru a jde sem. Elena je vzhůru." křičela nadšeně a o něco zakopla. Kdyby ji Elijah nechytil rozplácla by se na zemi.

"Pomalu Elis ať si neublížíš." zasmál se a postavil ji na zem.

"Ahoj Eleno, rád tě vidím." koukne se na mě a já ho sejdu obejmout. Je trochu zaskočený ale pak mi objetí obětuje.

"Taky tě ráda tě vidím." usmála jsem se a kousek od něj ustoupila.

"Eleno, jsi tady." zasmál se Kol a rychle mě objal.

"Udusíš mě Kole." zachroptěla jsem a Kol mě trochu pustil.

Objala jsem se i s Rebekou a Finnem. Byla jsem šťastná, že jsem zase s nimi i když mi v hlavě něco vrtalo. Jsem právě v Miami a můj bratr a teta Jenna je v Mystic Falls, chybí mi.

"Klausi?" hypla jsem do něj abych upoutala jeho pozornost. Právě jsme se koukali na nějaký film a všichni do něj byly zažraní.

"Klidně mi říkej Niku." usmál se a tím mi dal najevo, že mě poslouchá.

"Můj bratr je v Mystic Falls a teta taky. Nešlo by nějak zařídit aby byly tady s námi?" zeptala jsem se potichu aby nikoho nerušila.

"Jo šlo by to. Zavolej jim a zeptej se jich." usmál se.

"Děkuji." usmála jsem se a objala ho.

Když jsem ho pustila byla jsem blízko jeho obličeje. Poznal to i on. Trochu se nahnul a zastavil se pár milimetrů před mými rty. Nechtěla jsem to dál napínat a políbila ho.

Family MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat