60.kapitola

697 37 2
                                    

             pohled Kola

Bylo už půl čtvrté a Elena se s Nikem a s tím prckem ještě nevrátila. Nemám důvod se o ní bát, je přeci s Nikem ale co když jí on něco udělá. Ne to by neudělal. Už začínám magořit. Musím něco dělat nebo se zblázním. Někdo mi sáhl na rameno a já se lekl. Vážně jsem se lekl.

"Kole jsi v pohodě?" zeptal se mě, podle hlasu jsem poznal že je to Elijah.

"Jo jen jsem se zamyslel, jsem v pohodě." řekl jsem mu.

"Jdu ven, jdeš se mnou?" zeptal se mě a já hned pochopil, že si se mnou chce promluvit.

"Jasně, teď hned?" zeptal jsem se i když jsem hned věděl odpověd.

"Jo teď hned." řekl přísněji a vytáhl mě ven před dům, vedl mě, pro mě, neznámou ulicí která vedla bůhví kam. 

"Tak a teď mluv, co ty a Elena." otočil mě k sobě a opřel mě o zeď. Jako to sakra ví?

"Já, nevím co bych ti měl říct." řekl jsem nakonec a chtěl odejít ale Elijah mě hned zadržel.

"Myslíš, že ti uvěřím? Ty tvoje pohledy na Elenu, když se usměje nebo když se ji Nik dotkne. Všichni jsme si toho všimli, dokonce i mala Elis tak se mi nesnaž tvrdit, že k ní nic necítíš." vmetl mi do tváře. Sakra, snažil jsem se to nedávat najevo.

"Miluju jí a Nik si ji nezaslouží, vždyť ji chtěl zabít, na to jsi už zapomněl? Co když to je další jeho hra, vyspí se sní a pak ji zabije." vykřikl jsem ale pak se ztišil, mohl nás někdo slyšet.

"Ty jsi vážně debil, Kole, Nik ji miluje víc než sebe a to, že ji opustí až se spolu vyspí ti taky nevyjde, oni už spolu spali, šlo to slyšet a jestli se k Eleně jen trochu přiblížíš nebo se mezi ně přimotáš tak si mě nepřej, budeš litovat den kdy jses narodil." zašeptal naštvaně a odešel. On mi jako vyhrožuje? Fajn jak chce, chce mít válku, bude ji mít.

Rozhodl jsem se, že si zajdu do místního klubu, potřebuji trochu odreagovat a hlavně vymyslet co dál. Nenechám si od něj nic líbit.

"Čau fešáku, nechceš odreagovat, potřebuješ to." přilezla ke mě jedna dívka, jen co jsem vešel do klubu. Měla hnědé vlasy a hnědé oči, jako Elena ale ona by si nikdy neoblékla to, co má na sobě ta holka. Bože srovnávám tu Elenu s nějakou prostitutkou, ale co, aspoň si zašukám.

"Jsem Kol." představil jsem se.

"Nepotřebuji vědět té jméno." zasměje se a hned šlo poznat, že v sobě už něco má.

"Ale jo potřebuješ, musíš přeci vědět jméno které budeš křičet." zašeptal jsem ji do ucha a ona se jen zasmála.

Family MikaelsonKde žijí příběhy. Začni objevovat