Şaşırmadınız evet! Bu bir YAZAR NOTU!

449 23 6
                                    

Pekala anlatmam gereken trilyon tane şey var ama kafanızı şişirmek istemiyorum. Buraya kadar ağzım kapalı bir şekilde azılı spoiler isteklerine karşı kulaklarımı tıkayarak geldim. Ama bir yerden sonra da bir şeyleri açıklamanın zamanı geldi sanırım.
1- Bu hikaye başından beri 20 bölüm olarak tasarlandı.
2- Bu hikayenin beşinci bölümünden itibaren finalde ne olacağı hatta final şarkısı bile belliydi.
3- Yani ağlayıp sızlamayın siz zavallı okurlar çünkü bu hikaye söz konusu alınırsa AY EM THE GOD!
nihahahahahah 😈😈😈
Her neyse...
Kitabın işleyişi ile ilgili biraz daha spoiler verirsem (ah ne insaflı bir günümdeyim) Kimberley denen şanssız mahlukun ne olduğunu açıkça belirttim sanırsam? Gene de anlamayanlar için biraz özet geçebilirim sanırım.
Kimberley babasız büyüyen bir kızdı. Her kitap karakteri klişesinde olduğu gibi 17 yaşına kadar sap kalmadı o. 15 yaşında tatlış bir sevgilisi vardı , barlara akardı vesaire vesaire...
Ama kader (ki bu da ben oluyorum NİHAHAHAAH) onun mutlu olmasına izin vermedi ve sevgilisini öldürdü.
Burda bir dip not girilerek hikayenin bazı puslu kısımlarını ortaya sereyim.
Kimberley'nin nasıl bir hayatı olacağı ve nasıl öleceği başından beri belliydi ama hey! O bir Apollo melezi. Bırakın babası o mistik kahinimsi güçlerini kullanarak kızını kendi çıkarları için kullansın ve kaderi değiştirsin değil mi?
Ben de bir tanrı olsam ve kaderi değiştirme gibi olağanüstü havalı mistik güçlerim olsa matematik hocam okula gelirken gökyüzünde aniden bir buldozer belirtip onu kıçından cehenneme yollardım. (Evet birilerinin matematiği 3 gelecek ve bunu kendisine yediremiyor...) Neyse...
Babası şu malum Gaia ile olan savaşta azıcık zaman bükme yeteneklerini kullanarak (çünkü o bir tanrı ve her türlü bokluğu yapabilir.) kızının doğum anına giderek şu ruhların oluştuğu o mistik doğaüstü cennetimsi inançsal boyutta ya da her ne tür bir ortamsa artık kızının ruhunun içine gözde muse(bunu gidin araştırın artık...)'si Euterpe'nin ruhunu koydu.
Buraya kadar her şey tamam. Bundan sonrası hala saklı kalmalı.
Çünkü.
Açıklama maddelerine geri dönersek;
4- Kitap bitiyor ey faniler! Yani öyle hemen sövmeyin[ ki sövemezsiniz çünkü ben bu hikayenin tanrısıyım ve istesem tüm karakterleri ülkemizde ki bir kenar mahalle meyhanesine yollayıp kaçak içkiden ölmelerine sebep olabilirim.(ya da bunun gibi daha bir sürü değişik fantezi de üretebiliriz) ] . Bu hikayenin geriye sadece bir bölümü kaldı ve bu da MUHTEŞEM BEKLENEN FİNAL BÖLÜMÜÜÜ demek oluyor. Ve ben günümüz sinemacılığının özentisi olarak bu final bölümünü 2 parta ayıracağım.
5- Bu meşhur 2 part artık ne zaman gelir bilemem. Çünkü alt maddeler olarak
1- haftaya 3 haftalık bir sınav dönemim başlıyor afedersiniz işemeye bile vaktim kalmıyor o dönemde.
2- hayatımda zilyon sorun var. Doğru kararlar alamıyorum ve imkansız şeyleri özlüyorum. Mutluluk bana şu sıralar şeker hastası bir insan için çikolata ne kadar uzaksa o kadar uzak yani... Yani bu ruh haliyle bir şeyler yazmaya çalışsam cidden finalde bir de bakmışsınız 2. Argoya bir meteor isabet etmiş?
Neyse. Son madde olarak:
6- Bu hikaye bittiği anda beni buraya bağlayan bir şey kalmayacak. Hesabımı muhtemelen kapatırım ( o nasıl yapılıyor bilmiyorum ama...) ve bitmeyen bir hikayeme rağmen ki onu unuttum zaten uzun bir süredir. Onun dışında dediğim gibi vedalaşma kısmını finale saklarız artık.
EVEEET HER TÜRLÜ SAÇMA YAZAR NOTLARININ EN SONUNCUSUNUN DA SONUNA GELDİK!
Şimdi daha 20 sayfa edebiyat defteri tamamlamam lazım o yüzden hepinize mutlu beklemeler.
TANRI İŞEMEYE GİDİYOR...

Nothing Left To SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin