Tek bir buse kopar sinenden. Dokunsun yaralarıma ve ben, yepyeni bir sabaha doğayım gülüşünle...
♥♥♥
Acılara bulanmış bir geçmiş duruyordu kadının elinde.
O acıları hâlâ sindirememişken yeni bir acıya tabi tutulmuştu şimdi.İçi sökülürcesine ağlamaya devam ederken ne ona seslenenleri ne de kocasının kıpırdandığını fark edebiliyordu.
Omzundan tutularak sarsıldığında yaşlı gözlerini kaldırarak odak bulmaya çalıştı.
"İyiyim Dilruba, bana bak!"
"Azad?"
Şaşkınlıkla, hemen dibinde duran kocasının yüzüne bakarken olanları anlamlandırmaya çalıştı.
Ama Azad'ın vurulduğunu gördüğünde duran beyni buna izin vermiyordu.
"Bana bir şey olmadı iyiyim, sakin ol lütfen!"
Tüm uzuvları donmuş bir şekilde kocasının yüzüne bakakalmışken çevresinde oluşan kargaşayı da fark edebilmişti sonunda.
Açık alan da onların hemen on metre ilerisine park edilmiş bir polis arabasının yanıp sönen mavi-kırmızı ışıklarını görebiliyordu.
Ve Azad'ın etrafında toplanan iki üç polisi de fark etmişti.
Neler olduğunu anlayamıyorken Hazar'ın elleri kelepçeli bir hâlde polis arabasına tıkıldığını gördü.
"Bu-bunlar ne demek oluyor?" diyerek sorar gözlerle tekrar kocasının koyu kahvelerine baktı.
"Her şeyi anlatacağım ama önce kalkmamız gerekiyor güzelim hadi."
Hâlâ şaşkın ama sakinleşmiş şekilde çöküp kaldığı yerden doğrulduğunda kocasının kollarının altından destek olarak birlikte kalkmışlardı.
Canı acıyor olacak ki ani hareketlerde acıyla inliyordu genç adam. Alnı terlemiş, birkaç saç teli yapışmıştı. Yüzünde acıdan dolayı ufak bir kasılma meydana gelmiş olmasına rağmen iyi olduğu konusunda ısrarcıydı.
Bir buçuk saatin sonunda olayı hallederek Hazar'dan şikayet olmak için karakola gitmişlerdi.
Olayın tamamen kurmaca olduğunu da burada öğrenmişti Dilruba.
Azad'ı sürekli takip eden Hazar, polislerinde içinde olduğu bir planla yakalanmıştı.
Aslında Azad konaktan tek başına çıkarak planlanılan yere gidecek orada bekleyecekti ama Dilruba ile konuşmak isteyince planlanılan yere gitmemiş başka bir yere sapmıştı.
Amacı bu sefer konuşma bittikten sonra Dilruba'yı sağ salim konağa bırakarak öyle devam etmekti ama işler öyle olmamıştı.
Polislerin adam yerleştirdiği alana gitmemiş olsa da hiçbir şeyden haberi olmayan Hazar, Azad'ı, Dilruba ile konuşurken bulmuştu.
Polisler bir terslik olduğunu anlayarak Azad'ın telefon sinyalini takip etmişlerdi ve neyse ki geç kalmamışlardı.
Ailesiyle birlikte Dilruba'nın konağına gitmeden önce planlar üzerine içine giydiği çelik yelekle kurtulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLRUBA (Tamamlandı)
General FictionKURGUM REKLAM PANOSU DEĞİLDİR!! Gözlerine gökyüzünü sığdırmıştı kadın. Bir bakışında başlardı her şey. Azad Savaşhan'ın hayatına adım attığında ise bulutlar yağmur olmuştu gözlerinde. Azad Savaşhan ise, İstemediği bu evlilikte kadının yağmuruna ç...