34.

1K 42 0
                                    

-Aš galiu pamokyti tą šunsnukį.

Rėjus išklausęs mano pasakojimo ramiai, bet griežtai ištarė.
Sėdėjau parietusi kojas po savimi ant jo sofos, svetainėje kuri buvo tamsiu atspalvių.
Kaip ir visas namas, čia buvo tvarkinga, atrodė kad čia Rėjus praleidžia mažai laiko, bet viskas buvo gražu ir modernu.
Mums čia atvykus jis nešė mano lagaminą o aš ėjau iš paskos ir baimingai dairiausi į šalis. O dabar sėdžiu, ant manęs užmestas šiltas pledas, o rankose karsta arbata. Priešais sėdėjo jis, ir ramiai į mane žiūrėjo. Svetainės kampe tyliai ėjo televizorius.

-Aš nenoriu kad kas nors nukentėtų - papurciau galva atsakydama jam.

-Tu gera, bet nesupranti kad per savo geruma gali pati nukentėti - jis atsilošė į sofa - o aš galiu jį priversti palikti tave ramybėje.

-Aš nenoriu kad tu priisimtum mano problemas - tyliai sušnabždėjau ir gurkštelejau arbatos.

-Pati tu neatsikratysi juo, jis tave persekios tol kol gaus ko nori - jo balsas pasidarė piktas - jis iš tavęs reikalaus pinigų, už tavo ramybę. Aš tokius tipus žinau. Ir netgi jeigu jis gaus iš tavęs pinigų, jis vistiek prie tavęs kabos lyg tavo šešėlis.

-Žinau.. - nuliūdusi linktelėjau galva.

Jis sako tiesą. Dinas nuo manęs neatstos. Kad ir kaip aš norėčiau juo atsikratyti negaliu leist kad jį sužeistų. Nusižiovavau ir pasiražiau. Mano kūną buvo apėmęs nuovargis, šiomis dienomis nesu normaliai pailsėjusi. O už lango dangus po truputi įgavo šviesu atspalvį, artinosi rytas.

-Einam - Rėjus pakilo ir laukė kol aš padarysiu ta pati - leisk tave nuvest į kambarį, tau reikia miego.

Nesipriešinau, pakilau ant sunkių kojų ir nusekiau paskui jį tamsiu kolidoriumi.
Mums priėjus vienas iš daugelio durų jis sustojo ir pravėrė duris.

-Gali būti šiame kambaryje - jis pasitraukė į šoną mane praleisdamas - miegok tiek kiek reikės.

Man įėjus į vidų jis išėjo ir uždarė duris palikdamas mane vieną. Apsidairiau nustebusi kad čia taip pat vyrauja tamsi, juoda spalva... Sienos, lova.. Viskas juoda.
Jau žinau kokia jo mėgstamiausia spalva.
Per galvą nusitraukiau palaidine ir kojomis nusispardziau džinsus. Likau vienais apatiniais, priėjusi atklojau koldra ir susirangiau po ja.
Buvo taip gera, jaučiausi saugi, bet žiauriai nuvargusi.
Padėjau galva ant minkštos pagalvės ir jaučiau kaip mano akys sunksta.
Prieš panirant į miega išgirdau kaip Rėjaus masina pajuda iš garažo į gatvę. Bet tada panirau į besapni miega.

 Bet tada panirau į besapni miega

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Pražūtinga meilė.Where stories live. Discover now