31.

1K 45 1
                                    

(Dinas)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Dinas)

-Koks netikėtumas! - jis suplojo rankomis - Aš labai ilgai tavęs ieškojau ir neradau. Bet kaip nusprendžiau neieškoti, tu pati mane susiradai!

Mano kūnas iš baimes ir nerimo visas drebėjo, apsidairiau viltingai kad galbūt mes mašinų aikšteleje ne vieni, bet deja, be mūsų čia daugiau nieko nebuvo..

-Man tiesa sakant labai buvo skaudu kai mus palikai - jis toliau kalbėjo linksmai, taip, lyg būtume geriausi draugai nesimate daug metų - tavo mama buvo nuliūdus.

-As su mama bendrauju - pamelavau drebančiu balsu.

-O kaipgi kitaip - jis nusizvenge - žinai, neseniai su ja kalbėjau, ji sakė kad vis laukia kol tu jai paskambinsi, o tu man dabar sakai kad jus bendraujat.. Visada sakiau kad tu su sumauta melage.

-Bet kurią akimirką čia pasirodys mano draugas - pabandžiau jį įtikinti ir apsidairiau tarsi bet kurią akimirka pamatysiu savo draugą.

-Man bus malonu su juo susipažinti - Dinas žengė prie manęs ir ciupes už rankos prisitrauke arčiau - o kol mes jo lauksim, siūlau eiti į kambarį.

Jis pradėjo mane tysti o aš kojomis isispyriau į žemę ir priešinausi visomis jėgomis

-Paleisk! - surikau kiek galėdama garsiau

-Baik staugt, arba užmušiu tave.

Jo balsas pasidarė be galo piktas ir šaltas, o jo rankos lyg kokie gniaužai laikė mano rankas.
Turėjau tik viena galimybe ištrūkti... Pradėti iš visų plaučių rėkti kol kas nors pasirodys.
Nes jei jis mane įtemps į kambarį, turėsiu labai mažai šansų ištrūkti, o čia, mašinų aikštelėje jis savo grasinimų tikrai neivykdis todėl pradėjau spiegti

-Gelbėkit!!!!!

-Nutilk tu kale!!.

Jis pradėjo mane tempti dar greičiau bet aš priešinausi taip pat stipriai, todel kai buvom netoli jo kambario durų iš kito kambario išėjo apsimiegojes vyriškis tik su trumpikemis.
Jis ranka trynė akis nuo gatvės šviesos bet po kurio laiko žvilgsni nukreipe į mus

-Kas čia vyksta? - jis griežtai uzriaumojo pamatęs Dino rankas gniauziancias manasias.

-Čia mano palaidune dukra - Dinas apsimetė tėvu - vedu į kambarį norėdamas apsaugoti nuo naktinio darbo kuriuo ji norėjo užsiimti.

-Netiesa! - pravirkau ir nukreipiau maldaujancias akis į vyriški - jis meluoja!

Vyras sutrikęs žiūrėjo čia į mane, čia į Dina ir bandė suprasti kas čia vyksta, ir kuris iš mūsų meluoja.

-Kaip vyras vyrui sakau - Dinas kreipėsi į jį - ji kekšė, o aš noriu atvesti ja į dora kelią.

-Ne!! - Rekiau jam meluojant - prašau netikėkite juo!

-Ela, brangute, baik - Dinas atsisukęs man grėsmingai nusišypsojo - einam į kambarį ir netrukdom žmonėms ilsėtis.

-Niekur aš su tavimi neisiu!!

-Pakaks! - vyras užreke ir žengė žingsnį link mūsų - Kiek tavo dukrai metu?

Jis kreipėsi į Dina. Tas pasimetęs ruošėsi atsakyti, bet jis nežinojo kiek man metu todėl padarė tylos pertrauka. To vyriškiui užteko kad jam kiltų įtarimų.

-Tu nežinai kiek tavo dukrai metu?

-Žinau!

-Tuomet kiek?

-23? - Dinas griežtai į mane pažiūrėjo norėdamas kad aš pasakyčiau kiek man, bet aš atkakliai tylėjau.

-Matot? Jis nežino net kiek man metu! Tai tik įrodo kad aš ne jo dukra!

-Jeigu jai 23 ji suaugus ir gali pati nuspręsti kuo jai užsiimti - vyras metė į mane žvilgsnį, o paskui į Dina - paleisk mergina.

Jis buvo žymiai aukštesnis ir stambesnis už Dina, o jam neklausius jis žengė žingsnį link jo.

-Aš pasakiau paleisk mergina.

Stebuklas, bet o dieve! Jaučiau kaip Dino gniaužtai atsileidzia. Ištrukusi puoliau link vyriškio pusės, kuo toliau nuo Dino...

Pražūtinga meilė.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora