-Pas mane atvyksta senas draugas.Pirmadienį, sėdėjau terasoje ir geriau kava su gardžiais sausainiais kai Džonas atejas pas mane pranešė.
Po vakarykščio skambaus pykčio mes lyg ir susitaikėm... Šiurkščiu seksu.
Supratau kad Džonui švelnus seksas neegzistuoja.. Šį rytą ant savo riešų pastebėjau šviečiančias mėlynes, o ant savo užpakalio spaudžiamu pirštų mėlynes...
Mane aplankė dvejopi jausmai. Ir pasitenkinimas, ir pyktis. Nežinau kuris buvo stipresnis.-Ela? - iš minčių ištraukė Džono balsas - girdi ką tau sakau?
-Girdžiu - purkštelėjau nepatenkinta - kokiais dabar darbeliais uzsimsi?
-Jokiais - jis papurtė galva - tiesiog aplankis senas draugas su savo panele.
-Galiu visame tame nedalyvauti?
-Ne - jis susiraukė - negali. Jie atvyks čia, maždaug po valandos.
Jis pažiūrėjo į savo brangų laikrodį, o tada metė reikšminga žvilgsnį į mane.
-Ką? - nesupratau ko jis iš manęs norėjo.
-Būk mandagi.
-Aš ir esu mandagi - susiraukiau.
-Matosi - jis paciupo viena sausainį ir įsidėjo sau į burną - su manim gali tokia but, bet prie kitų būk normali.
Pasipiktinusi pakilau nuo minkštos kėdės ir įėjau į namą palikdama jį vieną.
Kodėl jis man nurodineja kaip aš turėčiau elgtis?
Pats net nesugebėjo manęs atsiprašyti už savo pykčio priepuolius, ir mėlynes ant mano kūno o dabar manęs prašo kad aš būčiau rami avele.
Jei tas jo draugas bus toks pats šiknius kaip Džonas aš jiems dar parodysiu. O jei ir mergina bus tokia, iš daugelio turtingų, pasiputusiu kalių aš nurausiu plaukus.
Po dviejų mėnesių praleistų su Džonu, žinau kad reikia mokėti pastovėti už save ir nesileisti žeminamai.
Įėjau į mūsų kambarį ir nuėjau prie didelės spintos.
Praverusi ja paėmiau suknele be petnešėlių ir aukštakulnius.
Atrodysiu kaip įmanoma gražiai ir prabangiai. Nuzingsniavau prie staliuko su veidrodžiu ir išsideliojau visas turimas makiažo priemones.
Šitiek laiko pradirbdama klube mokėjau puikiai dažytis. Galėjau susikurti koki nori įvaizdį.. Nekaltos merginos, kekšės, turtuoles...
Šį kartą pasirinkau viduriuka tarp visų išvardintų. Atrodžiau lyg ir nekaltai, bet padumavusios akys suteikė nuožmų žvilgsnį.
Priversiu Džona išsižioti, jis manęs dar tokios nematęs. O būtent tokia aš buvau klube. Lyg naivi mergaite, bet nuostabiu veideliu ir kūnu.
Mano suknele išryškino krūtų linki, o jos nesiekiantys kraštai mano dailias kojas.
Atsistojau ir nuzvelgiau rezultata.-Puiku Ela.
Sau nusišypsojau ir padrąsinau. Kad ir kas čia atvyksta, bus sužavėti naujosios Džono merginos.
ESTÁS LEYENDO
Pražūtinga meilė.
RomanceEla Velington šoka aplink stulpą. Ji graži.. Seksuali... Ji pabėgo nuo smurtaujancio patevio ir bando prasimanyti pinigų dirbdama purvina darbą. Ji niekada nesitikėjo kad teks būti tai, kuri staiposi ant stulpo prieš gašlius vyrus. Kol vieną dieną...