6.

1.3K 58 1
                                    

-Ela? - prie mano buto durų stovėjo vyras su barzdele ir smokingu - jus panele kuria turiu iškraustyti?

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

-Ela? - prie mano buto durų stovėjo vyras su barzdele ir smokingu - jus panele kuria turiu iškraustyti?

-Aš - Linktelėjau galva ir parodžiau į dėžes sukrautas prie durų - as jums padėsiu nusinešti.

Jau ruošiausi imti dėže į rankas kai vyras mane sustabdė:

-Nereikia, aš viską atliksiu pats - jis blausiai šyptelėjo - apačioje jūsų laukia automobilis.

Uzsimeciau rankine ant peties ir jau norėjau leistis laiptais kai atsisukau į vyrą

-Jus pažįstat Džona? - turėjau omeny vyrą kuris pasiūlė man gyventi su juo.

-Ne, jis mane pasamdė tik kad jus perkraustyciau - jis papurtė galva ir paėmė į rankas dvi dėžes

Vakar grįžusi iš darbo vėlai vakare ieškojau jo savo sename kompiuteryje, bet nieko neradau suvedusi vardą " Džonas"
Jų buvo keli šimtai, bet nei vienas nebuvo Tas Džonas.
Šiandien ryte pabudusi galvojau jog visa tai buvo tik sapnas. Bet ant naktinio staliuko pamačiusi lapą kuri pasirašiau supratau kad visa tai tikra.
Susikroviau savo menka manta ir sėdėjau laukiau kažko kas atvažiuotu.
Ir štai, vyras kurio nepažįstu ir akyse nesu regejusi neša mano daiktus į juodą, dideli automobili.

-Seskite į vidų - vyras atvėręs bagažinę įdėjo dėžes - ten rasite gerimu, jei norite.

-Ačiū - Linktelėjau ir atidariusi dureles įlipau į automobilio vidų.

Ne iškart pamačiau voką ant sėdynės. Paėmusi ji į rankas pavarciau ir pamačiau ant jo parašyta savo vardą.
Lėtai atplesiau ir radau lapą

' Kai atvyksi į mano namus manęs nerasi, aš išvykęs, turėčiau grįsti rytoj anksti ryte. Jauskis kaip namie, kambarį išsirink kurio nori. Durys, kurias rasi užrakintas veda į mano kambarį, todėl tu ten nepateksi. Visa kita, tavo.'

Taip buvo parašyta ant balto popieriaus lapo. Pakėliau antakius vis dar netikedama jog tai tiesa. Nejaugi tai vyksta su manimi?
Truputi nusivyliau kad jo nerasiu... Aš turėjau daug klausimų, į kuriuos gali atsakyti tik jis..
Dabar turėsiu laukti ryto, prieš tai įsikūrusi name, kuris man svetimas.
Jaučiausi be galo keistai, bet kartu ir smalsi. Ko mainais į visą tai jis pareikalaus iš manęs?
Nejaugi visa laiką tvarkysiu namus ir sodą, ir retkarčiais padėsiu jam, kaip jis ir sake?
Čia panašu į namų tarnaite ar kažką tokio... Su privilegijomis, juk paprasta tarnaitė negautų 20 tūkst grynaisiais vien uz sutikimą gyventi prabangoje.
Be galo laukiau išsiaiškinti iki galo ko jis iš manęs nori, ir kam aš jam reikalinga.
Nes gerai suprantu, kad šiaip niekas nesimėto tokiais pasiūlymais.

Pražūtinga meilė.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora