Každý príbeh sa začína na mieste, odkiaľ si len ťažko vieme predstaviť, kam jeho cesta až povedie. Každý príbeh hovorí o postavách, ktoré si len ťažko vieme predstaviť, čo ich prinúti zmeniť sa na tejto ceste. Jeden takýto príbeh sa začína práve teraz, tu, v malom apartmáne v bytovom komplexe. Nedajte sa ním až príliš pohltiť, inak sa stanete jeho súčasťou a stratíte sa vo vlastnom príbehu života.
V tichej, v šere ponorenej izbe zazvonil telefón. Jeho prenikavá melódia sa odrážala od stien a zobudila osobu spiacu na širokej dvojlôžkovej posteli. Spod prikrývky sa sprvu vystrčila len mužská ruka, ktorá po pamäti hľadala zdroj toho hluku. Keď sa jej však nedarilo, osoba, ktorej patrila, sa nazlostila, prudko sa vyhrabala spod periny, posadila sa na okraj postele a napokon s istotou vzala do rúk svoj mobil a jediným potiahnutím priala hovor.
„Režisér Hong? Dobré ráno." Muž si začal voľnou rukou pretierať ešte ospalé oči.
„Mark! Myslím, že ti naozaj doprajem dobré ráno!" hovoril nadšeným hlasom režisér populárnych seriálov, na druhej strane telefónu. „Pred časom sme získali sponzora na ďalší seriál. Ide o BL story podľa knižnej predlohy. Isto si o ňom počul, volá sa TwinFlame. Príbeh má skvelé ohlasy, množstvo fanúšikov a bola len otázka času, aby sa niekto podujal spracovať ho... A tak som tu ako režisér, ktorý ti osobne dáva ponuku, Mark."
Muž na posteli sa prudko postavil a nasucho preglgol, ospalosť bola nadobro zahnaná. So zatajeným dychom počúval ďalej, pričom mu srdce divoko bilo.
„Bol by som rád, keby si dnes prišiel na konkurz. Mám v pláne ťa obsadiť ako hlavnú postavu, pretože sa na ňu dokonale hodíš! Zaručujem ti, že je to špičková kvalita! Tento seriál ti zaručí úspech a tvoja popularita pôjde závratne nahor," zasmial sa nadšením režisér. Sám bol ako malé dieťa, ktoré dostalo vysnívanú hračku. Tento seriál mu mohol zaručiť slušný zárobok a nejedno ocenenie. Vedel, že Mark mu k tomu dopomôže. Veril v jeho talent. „Haló? Mark? Si tam?" spýtal sa zmätene režisér, keď sa z druhej strany nič neozývalo.
Mark hľadel do prázdna. V jeho mysli sa v rýchlosti odohrávali jeho vidiny budúcnosti, ktorú mu tento seriál zaručí. Urobí všetko pre to, aby bol najlepší! Toto bol jeho cieľ už dlhšiu dobu. A teraz sa môže stať skutočnosťou!
Zaklipkal očami, v ktorých mu doposiaľ tancovali iskierky šťastia. Pozrel na svoj odraz v zrkadle, očami zmapoval svoje dokonalé telo modela, na ktoré bol patrične hrdý a na ktorom si dal toľko záležať. Arogantne sa pousmial jedným kútikom úst a napokon sa konečne rozhodol odpovedať. „Áno, som tu. Len ma prekvapilo, že mi voláte takto na poslednú chvíľu. Nemal som čas sa nijak pripraviť."
„Ver mi, ty nepotrebuješ žiadne prípravy. Ale ospravedlňujem sa, že ti dávam vedieť takmer v hodine dvanástej. Myslel som, že o konkurze vieš a prídeš, ale keď som ťa nevidel na zozname vopred prihlásených účastníkov, zostal som prekvapený a povedal som si, že ti radšej osobne zavolám. Dúfam, že moju ponuku neodmietneš," zľakol sa režisér Hong.
„Nemám dôvod vašu ponuku odmietnuť. Ospravedlňujem sa, ale priznám sa, že som v poslednej dobe nejako nepomýšľal na opätovné hranie v BL seriály. Ale keď ste mi takto osobne zavolali a oslovila ma, nedokážem vašu ponuku odmietnuť. Prídem hneď, ako sa bude dať. Ďakujem vám, režisér Hong! Sľubujem, že svoju voľbu nebudete nikdy ľutovať!"
„Výborne!" skríkol do telefónu režisér. „Verím ti, chlapče! Takže sme dohodnutí. Uvidíme sa čoskoro. Poprosím ťa len, aby si sa klasicky zaregistroval po príchode. Len pre pokoj všetkých. Konkurz je v ateliéroch, kde ste natáčali Bad kiss, Good kiss," oboznámil ho režisér, spomenúc seriál, kde Mark hral naposledy. Bez nejakých slov rozlúčky obaja položili telefón.
YOU ARE READING
TwinFlame [ORIGINAL BL] (SK)
RomancePredsudky. Všetci ich máme. Veľa ráz vznikajú skôr, než človeka spoznáme. Dokážeme však napriek tomu dať možnosť pravde prejaviť sa? "Príbeh štyroch rozdielnych chalanov, príbeh, ktorý zmenil ich samých aj ich doterajší svet, príbeh, ktorý sa klasic...