25. kapitola Tajomstvá

88 11 0
                                    

Na prázdnom parkovisku, na okraji mesta, stálo v úplnej tme osamotené auto. V určitej chvíli sa ozvalo klopanie na zadné okienko. Vzápätí sa otvorili dvere a dnu nasadla neznáma osoba zahalená v šiltovke a okolo krku mala ovinutú šatku. Prisadla si k žene s vlasmi zopnutými v drdole a oblečenej v zdobenom kabátiku.

Pani Quon podala neznámej osobe obálku a vyčkala, kým si prezrie jej obsah.

„Potrebujem, aby ste ho sledovali. Celý deň aj celú noc, dvadsaťštyri hodín denne, rozumiete? Potrebujem vedieť o každom jeho pohybe, potrebujem, aby ste našli niečo, čím ho môžem zdiskreditovať! Čokoľvek, čo by sa dalo použiť ako dôvod k škandálu." Zaťala päste a zaškrípala zubami. Mala v pláne prekaziť všetko, čo sa len dalo. Akoukoľvek cestou. „Budem vás opäť kontaktovať ohľadom našej ďalšej stretávky. Pamätajte si!" zdôraznila. „Ak sa niekto dozvie, čo robíte alebo kto vám to poručil, skončíte horšie, než si myslíte. Ak však pôjde všetko hladko, dostanete odmenu, na ktorej sme sa dohodli."

Neznáma osoba len prikývla hlavou.

„Výborne. Teraz môžete odísť."

Osoba si hneď na to otvorila dvere a stratila sa v tme.

Quon sa ešte chvíľu dívala na zatvorené dvere s prižmúreným pohľadom. Nemala dojem, že by robila niečo zlé. Videla len svoj cieľ.

***

Mark a Link práve raňajkovali.

„Čo tvoj prst?" spýtal sa Mark a hlavou kývol k Linkovej ruke, ktorú si Link chvíľami obzeral. Konkrétne prst, ktorý si porezal, keď sa snažil pomôcť Markovi s prípravou raňajok.

„Nechápem, ako môžem byť v kuchyni taký nešikovný," povedal smutne Link. Mrzelo ho, že je Markovi vo veľa veciach na príťaž. Rád by mu čo najviac pomohol.

Mark nedokázal skryť úsmev, keď povedal: „Neboj sa, stále môžeš byť moja wife."

Link sprvu k nemu zodvihol prekvapený pohľad. Keď však videl, že sa Mark usmieva, nedokázal odolať a vyčaroval rovnaký pobavený úsmev. „Ou, akého to ja mám skvelého husbanda! Nechá ma u seba bývať, živí ma a varí mi..."

„Iba to?" spýtal sa Mark zvodným hlasom, ponechajúc svoj pohľad chvíľu nasmerovaný na Linkovu spodnú časť tela, nechajúc tak vo vzduchu nevypovedanú otázku. Napokon pomaly zodvihol zrak k Linkovej tvári a ich pohľady sa stretli. Obom im v očiach iskrilo.

„Netuším, čo sa mi snažíš povedať," podpichoval ho Link. „Žeby pranie?" hral ďalej.

Mark nevedel inak reagovať len sa usmievať na jednej strane pobavením a na druhej šťastím, že má vo svojom živote niekoho ako je Link. S ním mal pocit, že našiel svoju stratenú časť srdca i duše.

Keď neskôr sedeli na gauči, bol na nich úplne iný pohľad ako pred časom. Za posledné dva týždne mali k sebe bližšie než by si kedy predstavili. Link sa chrbtom opieral o Marka a sledoval ich instagramový účet a čítal nejaké komentáre, občasne niekomu odpíšuc. Bez toho, aby o tom Mark vedel, odfotil odrazu selfie a podelil sa ním so všetkými, do popisu napíšuc: Oddychovka cez víkend. Samozrejme bol v zábere aj v plnej kráse Mark, ktorý venoval svoju pozornosť taktiež mobilu, sledujúc čo nové vo filmovom svete, aby mu nič neuniklo.

Keď však odrazu začali na jeho mobile nabiehať upozornenia, veľmi rýchlo prišiel na to, čo Link spáchal.

„Nenecháš ich bez informácií ani na chvíľu, čo?" krútil hlavou do strán Mark, no skrýval pri tom pobavenie. „Tak mi teraz napadlo, keďže je víkend a my máme čas, nespravíme ten sľúbený live stream?" Nerád by dával fanúšikom prázdne sľuby.

TwinFlame [ORIGINAL BL] (SK)Where stories live. Discover now