Porada bola na konci. Ako tak všetci sedeli na zemi na žinenkách na jednej strane miestnosti, začali postupne vstávať a v rukách držiac scenáre aj odchádzať. Presne ako Mark predpokladal, dozvedeli sa všetky potrebné informácie, kedy začnú workshopy a kedy približne plánujú začať s natáčaním, taktiež kde všade sa približne bude seriál natáčať a koľko by to malo, pri plnení plánu, trvať. Úplne však zabudol, že prv budú všetci podpisovať svoje zmluvy, pekne po jednom v kancelárii režiséra. Podľa všetkého bude mať pekný honorár, ak teda seriál uspeje.
„Som naozaj rád, že vybrali práve vás," rozprával sa Mark s herečkou, ktorá bude hrať Zackovu matku. Bola to štyridsiatnička s veľmi vľúdnou tvárou, ktorú jej lemovali čierne vlasy. Pani Ida. Nikto by zrejme ani netypoval, že je to jedna z veľmi úspešných herečiek v krajine. „Čím si vás tento seriál získal?" zaujímal sa Mark.
„Je to opäť výzva. Ešte som nehrala takúto postavu. Matky som už hrala, ale vždy to boli silné ženy, ktoré sa starali o rodinu. Teraz to bude opačne. Navyše budem matka, ktorá musí prijať, že jej dieťa má iné preferencie v láske. Naozaj sa teším na naše spoločné hranie," usmiala sa na Marka a matersky mu siahla rukou na rameno. „Link?" oslovila chalana, ktorý potichu stál pri nich. „Ako sa má tvoja matka?"
Mark prekvapene pozrel z jedného na druhého. Potom si však spomenul, že aj Linkova matka je herečka. A ako sa zdá, Ida a Linkova matka sa poznajú.
„Dobre," silene sa pousmial Link.
„Pozdravuj ju odo mňa." Link len prikývol na znak porozumenia a vďaky. „Pôjdem už. Uvidíme sa čoskoro na workshope." Obaja ju pozdravili a sledovali ako odchádza.
„Dúfam, že si nemyslí, že som tu vďaka nejakým zásluhám mojej matky. Moc ma nepotešilo, keď som ju tu uvidel. Dúfam, že nerozšíri nejaké fámy alebo že nepovie mojej matke, že budem hrať v tomto seriály. Bola by schopná moju účasť zrušiť, vymazať všetky spojitosti medzi mnou a týmto seriálom a zabezpečiť, aby som už nikdy nehral nikde, kde ona nechce."
Mark ho počúval a sledoval s prižmúreným pohľadom. „Vážne je tvoja matka taká? Kto je vlastne tvoja matka? Nepovieš mi jej meno?"
„Potrebuješ to vedieť?" nadvihol obočie Link.
„Chcem vedieť, ktorá herečka sa navonok tvári ako najväčšia svätica a v súkromí rada ruinuje a ovláda svojho syna," uškrnul sa Mark.
„Neovláda ma!" okamžite protestoval Link. Ale zapáčila sa mu myšlienka, že aspoň niekomu môže odhaliť, aká jeho matka je v skutočnosti osoba. „Nepoviem ti meno. Poznáš film Zázemie?" Mark sa na chvíľu zamyslel. Napokon prikývol. „Hrala hlavnú úlohu vedkyne," ozrejmil Link.
Mark prekvapením otvoril ústa a vyvalil oči.
„To je tvoja matka?!"
V tom Linkovi začal zvoniť telefón. Zodvihol ho a hneď sa uškrnul. „Teo! Braček! Pekné, že si si na mňa spomenul. Nechal si ma spať na ulici!"
Mark otvoril ústa, že bude protestovať. Link ho však zastavil pokrútením hlavy.
„Na ulici? Ako to? Prosil som predsa toho chalana, aby ti vybavil nejaký nocľah!" rozčuľoval sa Teo. „Kretén! Až sa mi dostane pod ruky, tak si to s ním vybavím!"
Link sa začal schuti smiať. „Pokoj, Teo! Len si z teba strieľam. Mark ma nechal prespať uňho. Ale dneska budem musieť znova prespať u teba. Ešte som si nič nenašiel."
„Na to zabudni! Nemôžeš tu každú noc prespávať! Vyhodia ma z intráku!"
„Takže ma predsa len necháš na ulici?"
YOU ARE READING
TwinFlame [ORIGINAL BL] (SK)
RomancePredsudky. Všetci ich máme. Veľa ráz vznikajú skôr, než človeka spoznáme. Dokážeme však napriek tomu dať možnosť pravde prejaviť sa? "Príbeh štyroch rozdielnych chalanov, príbeh, ktorý zmenil ich samých aj ich doterajší svet, príbeh, ktorý sa klasic...