31.kapitola Na scéne

86 10 3
                                    


Teo sa cítil trochu nesvoj. A to už od okamihu, kedy od Tina dostal pred dvomi dňami správu, aby prišiel na natáčanie. Viedli v ten deň vcelku dlhú konverzáciu, kým sa Tinovi podarilo presvedčiť Tea, že je to úplne v poriadku, ak tam bude. Niežeby Teo nechcel konečne vidieť osobu, ktorá mu chýbala viac než ktokoľvek doposiaľ, ale predstavoval si ich stretnutie na mierne inom mieste. Nezaberali žiadne argumenty, ktoré Tinovi predložil. A najviac ho dostalo, keď sa ho Tin spýtal: „Ty ma snáď nechceš vidieť?" Tých pár slov Tea zaboleli tak, že už nemohol ďalej protestovať a podvolil sa.

A tak tu teraz stál, pred telocvičňou, stále oblečený v školskej uniforme s ruksakom na chrbte a miernymi obavami v hlave. Veď napokon - je to natáčanie seriálu a je to čudné, keď sa tam bude ponevierať, keď s tým celým nič nemá a je tu len aby videl svojho frajera. Nemohol si pomôcť, videl viacero aspektov celej situácie, nie len svoje.

V hlave sa mu však opäť objavila Tinova otázka zo správy a pripomenula mu, že ho chce vidieť a občas by mohol byť aj trochu sebecký, keď ide o jeho vlastné šťastie. Zhlboka sa preto nadýchol a vošiel do budovy telocvične.

Na prízemí to vyzeralo pomerne rovnako ako inokedy, všade bolo ticho a prázdno. Za recepčným pultom stála Talia, ktorá dnes dohliadala na to, aby dnu nevošiel nikto, kto by nemal. Akonáhle spoznala Tea, dobehla k nemu.

„Ahoj, Teo!" pozdravila ho veselo.

Teo si ju pohŕdavo premeral pohľadom. Nemal ju rád. Najmä od doby, čo mu dávala poučné reči. Nemal pocit, že by mu v ten deň nejako pomohla. Akurát čo ho naštvala tým, že sa mu starala bezdôvodne do života, hoci sa takmer nepoznajú.

„Uhm!" vyšlo z jeho hrdla miesto pozdravu. Začal sa obzerať okolo seba, hľadal Tina.

„Ty...si na mňa naštvaný? Ešte stále kvôli tomu, čo sa vtedy stalo?" spýtala sa prekvapene. „Ale veď... dali ste sa dokopy, predsa!"

Teo ju ignoroval. Vytiahol si z vrecka mobil a vytočil Tinovo číslo. Nezdvíhal mu to.

„Tin určite natáča. Zavediem ťa tam. Ja totiž s tebou nemám žiaden problém," povedala výrazne. Hneď na to vykročila vpred. „Vieš, som rada, že ste konečne spolu. Tin tu teraz veľmi nebýva, ale viem si predstaviť, že je určite stelesnením šťastia, že ťa má."

Toe na to nijak nereagoval. Len si v duchu pomyslel: Teraz ma ospevuješ a raz budem možno patriť do toho čierneho zoznamu jeho bývalých, ktorých by si najradšej umačkala do zeme. Skrátka, nemal z nej práve pocit úprimnosti, a teda mal dojem, že jej nemôže veriť. Rovnako ako neveril žiadnej žene. Čoraz viac mu dochádzalo, aký bol idiot, že sa vôbec snažil niekedy nejakú zbaliť. Asi ho chránili všetci jeho predkovia, keď ich od neho odháňali. A on im bol teraz naozaj vďačný. No najmä za to, že mu poslali Tina.

Keď dorazili na druhé poschodie, pokojnú atmosféru a ticho vystriedala vrava. Teda, až kým sa nezapli kamery a režisér neskríkol: „Akcia!" Nedostali sa ani k dverám, zastavila ich členka organizačného tímu.

„Teraz nemôžete dnu," viac-menej naznačila perami, aby neurobila žiaden hluk. Teo prikývol na znak porozumenia. Talia ho len poťukala po ramene a rukou mu naznačila, že ide späť dolu. Bolo mu to jedno. Zostal tam stáť a oprel sa pri tom o stenu za ním. Nepočul nič, žiadnu časť dialógu, bol od nich príliš ďaleko. A zároveň ani poriadne nevidel, čo sa dnu odohráva.

Nevidel to ako dobrý nápad, aby sem chodil. No až príliš veľmi túžil po tom vidieť Tina.

Stál tam dosť hodnú chvíľku, zatiaľ, čo sa pohrával s koženým náramkom na ruke. Až kým sa ľudia okolo neho nezačali opäť hýbať, dýchať a rozprávať. Vyrozumel z toho, že zrejme by už mohol ísť dnu, no akosi sa na to necítil. Skúsil radšej ešte raz zavolať Tinovi. No opäť mu to nikto nezdvihol.

TwinFlame [ORIGINAL BL] (SK)Where stories live. Discover now