12. kapitola Kto z nás je amatér?

94 11 2
                                    

Link, po tom, čo sa vrátili do Markovho bytu, sa zničene hodil na gauč. „Ešteže sme si sprchu dali tam, lebo teraz sa už nevládzem ani pohnúť."

„Nie si hladný?" spýtal sa Mark, pričom si do pohára nalieval limonádu z chladničky.

„Hmm," Link sa zamyslel, pozrúc na svoje brucho pohladkajúc si ho. „Niečo malé by bodlo," priznal.

„Tak poď sem a pomôž mi. Už som ti dva razy pripravil raňajky. Nemysli si, že som tvoja slúžka."

„Fajn, idem. Ale pamätaj si, že neviem variť," upozornil ho vopred Link. Pozbieral zvyšky síl a postavil sa z gauča, zamieriac ku kuchynskej linke, ktorá bola zo tri kroky vzdialená.

„Iste, nezabúdam, že si rozmaznané decko z bohatej rodiny," uškeril sa Mark, len si Linka doberajúc.

„Vždy sme neboli bohatí," pripomenul mu Link a prstami poklopkal po linke a následne sa otočil a oprel sa o ňu.

„Zato teraz si úplne chudobný," neodpustil si Mark a popri tom vyberal z chladničky všetko potrebné. Položil prísady na kuchynskú linku a Linkovi nakázal, aby umyl zeleninu, predpokladajúc, že to zrejme zvládne. „Počúvaj, Link," prehovoril po chvíli.

„Hm."

„Tvoja matka či otec... vôbec sa o teba nestrachujú? Ani raz som ťa nevidel s nimi telefonovať."

Link sa pobavene zasmial, čo Marka zmiatlo. Keď si všimol jeho výraz tváre, pustil sa do vysvetľovania. „Rodičia mi nikdy nevolajú. Nerobili to, ani keď som s nimi býval v jednom dome. Vždy boli príliš zamestnaní svojou prácou. Ale keď som niečo nechtiac pokašľal, tak si na mňa veľmi rýchlo spomenuli, samozrejme, aby mi vynadali a začali ma poučovať. Najmä, keď som odmietol role, ktoré mi vybavila matka. Vtedy som bol nevďačný syn, ktorý kazí jej dobré meno."

„Povedal si jej niekedy, že nechceš hrať tam, kde ťa ona posiela?"

„Isteže! A nie raz! Ale pre také slová nemala nikdy uši."

„Ak zistí, že hráš v BL seriály..."

„Zabije ma! A ak nie to, tak to bude veľmi dlhá hádka. A ako som už hovoril minule, postará sa o to, aby som už s TwinFlame nemal nič spoločné."

Marka tie slová znepokojovali, no zároveň si nebol istý, či len Link priveľmi nezveličuje. Nechcel však v tomto rozhovore pokračovať a nebodaj povedať niečo, čo by Linka urazilo alebo medzi nimi vyvolalo zbytočný rozpor či nezhody. Radšej veci nechal nedoriešené a zároveň veril, že jeho matka sa to nikdy nedozvie, alebo lepšie povedané, dúfal, že sa to nedozvie, aspoň kým dokončia seriál.

„Fajn, fajn, nefňukaj nad niečím, čo sa ešte nestalo."

„Ja že..." začal Link urazene, no Mark ho prerušil.

„Sústreď sa teraz na varenie! Všetko máš umyté, no teraz ide tá ťažšia časť. Krájanie. Zvládneš to?"

„Isteže!" vyhlásil Link rozhodne. „Za koho ma máš?"

„Za niekoho, kto sa rád predvádza, ale pri tom nič nevie. Ukáž! Naučím ťa to, takže pozorne sleduj!" Mark mu názorne predviedol, ako najlepšie krájať zeleninu. Posmelil Linka, ktorý sa aj naďalej tváril, že všetko vie, aby to teraz skúsil on. „Dosť! Stoj! Prestaň!" ihneď naliehal Mark, keď videl, že Link chytil nôž opačne a snaží sa krájať tupou stranou. „Ty si snáď beznádejný prípad! Robíš to naschvál?!" Mark sa nedokázal na to dívať. Postavil sa tesne za Linka, rukami chytil tie jeho a ponad jeho rameno sa díval na zeleninu na doske. „Ukážem ti to ešte raz! Sleduj pozorne. Ber to ako filmovú rolu, vtedy ti všetko ide ako má. Predstieraj, že si šéfkuchár alebo čo ja viem čo."

TwinFlame [ORIGINAL BL] (SK)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora