Mark a Link vystúpili z auta pred ateliérmi. Práve prišli zo salónu, kde ich účesy prešli zmenami.
Mark mal zostrihnuté vlasy a prefarbené na čierno, ofinu, ktorú inokedy nosil nastylovanú dozadu mal teraz takmer v očiach a pridávala mu na záhadnosti. Zatiaľ čo Link sa konečne dočkal bordových vlasov, ktoré už dlhšiu dobu chcel, pričom zadnú časť hlavy mal vystrihanú rovnako ako boky. Veď napokon, mal v seriály hrať delikventa.
Mark si ho pozorne prezeral. Teraz, na dennom svetle, bol na ten účes úplne iný pohľad. „Počkaj," jemne ho chytil za ruku, aby ho prinútil zastať. Pomaly prešiel pred neho, po celý čas pohľadom skúmajúc jeho vlasy. Napokon to nevydržal, zodvihol ruku a prstami mu prešiel po vystrihanej časti.
Link urobil to isté, rukou siahol na Markove vlasy a chytil medzi prsty prameň jeho ofiny. „Čierna ti pristane."
V tom, znenazdania, započuli ženské hlasy, lepšie povedané výskanie. „Mark! Mark!" Obaja sebou vystrašene mykli a začali sa obzerať. Až kým neuvideli skupinku asi desiatich dievčat, ktoré k nim utekali.
Ani sa nenazdali a úplne ich obkolesili. Mark nikdy nič také nezažil, pri každom fanmeetingu či kdekoľvek si vždy všimol, že faninky podporujú len hlavný pár. Zo strachu a najmä akosi automaticky, siahol po Linkovej ruke a pevne si s ním preplietol prsty. Vystrašeným pohľadom behal po neznámych tvárach dievčat, ktoré boli o hlavu od neho kratšie ak nie viac. V rukách držali rôzne malé transparenty s jeho menom, fotkami či nejakými sloganmi ako "milujem ťa". Nehovoriac o tom ako sa ich výskanie prekrývalo s pokrikovaním jeho mena a ďalšími slovami, ktorým nerozumel. Netušil, čo má robiť.
„Pokoj, pokoj, dievčatá," snažil sa ich usmerniť Link. Vôbec ho však nevnímali.
Záchrana však prišla v podobne inej osoby.
„Hej! M-hearts!" odznel hlasný ženský hlas až prekričal všetky dievčatá. „Odstup od Marka a Linka aspoň meter inak volám políciu! Zabúdate na vlastné pravidlá fandomu?!"
Link a Mark, rovnako ako dievčatá, ktoré náhle stíchli, pozreli rovnakým smerom – na Maylu, ktorá k nim kráčala od ateliérov. Fialové vlasy jej povievali vzduchom a v koženej čiernej bunde vyzerala ako akýsi pomstiteľ.
„Robíte hluk ako keby vás bolo sto a nie asi desať. Zošaleli ste? Takto sa správa fandom?!"
„A ty si kto?" spýtala sa odvážne jedna zo skupinky.
„Manažér! Vravím odstúpte od Marka a Linka, inak volám políciu! Nechcem vidieť ksichty vašich rodičov, až si budú musieť prísť po vás na stanicu."
Dievčatá si vymenili znepokojené pohľady a napokon rezignovali. Ustúpili o meter dozadu.
„To sa mi páči viac. Mark, dovoľ, aby som ti predstavila tvoj skromný fandom, ktorý si hovorí..."
Jedno z dievčat ju však nenechalo dohovoriť. „Mark! Je to tak super ťa takto vidieť zblízka! Na fanmeetingoch sme nikdy nemali šancu dostať sa dopredu, vždy nás vytlačili Rosies," sťažovala sa, mysliac faninky hlavných postáv v seriály Bad kiss, good kiss. Ostatné jej dali hneď za pravdu kývaním hlavami zhora nadol. „Ale teraz, keď sme sa dozvedeli, že natáčaš nový seriál a že si tu v ateliéroch, tak sme ťa museli prísť povzbudiť!" Opäť s ňou všetky súhlasili.
Mark sa zamračil: „Ako ste vedeli, že som tu a budem niekde hrať? Ešte sa to predsa oficiálne nedalo do éteru."
„Ale dalo, dnes ráno," oznámila mu Mayla okamžite. „A po dnešnom fotení sa von dostanú čoskoro aj fotky." Okamžite sa priestorom rozľahol nadšený vreskot jeho faniniek, ktoré si hovorili M-hearts.
YOU ARE READING
TwinFlame [ORIGINAL BL] (SK)
RomancePredsudky. Všetci ich máme. Veľa ráz vznikajú skôr, než človeka spoznáme. Dokážeme však napriek tomu dať možnosť pravde prejaviť sa? "Príbeh štyroch rozdielnych chalanov, príbeh, ktorý zmenil ich samých aj ich doterajší svet, príbeh, ktorý sa klasic...