Iacob
Sunt treaz de două ore și nu pot să mă liniștesc. Am avut o noapte a dracului de urâtă, am visat tot felul de prostii și asta numai din cauza ei. Are un iubit și nu a avut bunul simț să-mi spună iar eu o credeam inocentă. Femeile nu merită să le iubești. L-ar fi înșelat cu mine dacă nu apărea, l-ar fi înșelat exact cum a făcut și Diana, soția mea.
Un gând, însă, nu-mi dă pace. De ce a leșinat când l-a văzut? Prima dată am crezut că de emoții că-l vede, de fericire, dar după ce s-a trezit nu l-a sărutat, nu i-a sărit în brațe, nimic de genul ăsta. Apoi, în loc să rămână cu el a fugit după mine să îmi dea explicații iar eu, gelos cum m-am simțit, am hotărât să n-o ascult, am plecat ca un idiot.
Pun mâna pe telefon și o sun dar nu-mi răspunde. Probabil este cu el și nu poate iar acest gând mă ucide încet-încet. La naiba, de ce mă deranjează atât de tare că este cu el?
Îmi trec, nervos, mâna prin păr și mă hotărăsc să fac un duș apoi să merg până la ea. Nu vreau să-i fac probleme dar trebuie să-i vorbesc și să mă asigur că între noi totul este bine. Dacă îl găsesc acolo voi invoca motivul că, lucrând împreună, am uitat să-i dau ceva ieri, un plan la care lucrăm.
Delia
Toate părțile corpului mă dor și de aseară nu mă pot opri din tremurat. Rareș a venit din nou pe la ora 12 noaptea, a bătut în ușă și a țipat pe hol dar nu i-am deschis. A plecat într-un final pentru că au ieșit vecinii și l-au amenințat cu poliția.
Trebuie să mă mut urgent de aici, va veni din nou, mă va urmări și sunt sigură că îmi va da peste cap toată viață pe care o am acum. Ce vorbesc, deja mi-a dat peste cap toată viața.
Mă așez pe canapea cu cana de cafea în mâna, aud soneria apoi două bătăi scurte. Încep să tremur și mai tare. Mă apropii de ușă dar nu pot să văd nimic pe vizor, în hol este întuneric.
Tresar când aud din nou o bătaie în ușă.
-Rareș, te rog, pleacă, nu o să-ți dau drumul.
Nu se aude niciun cuvânt doar încă o bătaie.
-Nu te las să intri nu vreau să-mi mai faci ce mi-ai făcut aseară, dacă nu pleci chem poliția.
-Sunt Iacob, te rog, deschide-mi.
-Nu, nu pot, te rog să pleci...nu vreau să văd pe nimeni.
-Delia, te rog! Ce ți-a făcut aseară? Te rog, lasă-mă să intru.
Iacob
O mie de gânduri îmi inundă mintea. Ce i-a făcut nenorocitul ăla, de ce nu vrea să-mi deschidă? E clar că este speriată și, dacă aflu că a lovit-o, o să-l bat până va înțelege ce înseamnă să fii cu adevărat bărbat. Nu ești bărbat dacă lovești o femeie, dacă profiți de forța ta în fața ei.
-Te rog!, mai spun încă o dată.
Ușa se deschide, ea se întoarce repede cu spatele și pleacă spre fereastră.
-Vino încoace., îi cer.
-Nu, nu vreau să mă vezi.
-De ce? Ce ți-a făcut?
-Nu e treaba ta, ai spus că nu te privește.
-Am greșit, bine? De asta am venit azi, să-mi cer scuze... m-am comportat ca un idiot aseară și nu aveam niciun drept să fac asta. Știu că nu este o scuză bună dar am fost gelos.
-Ai fost gelos?
-Da, nu mă întreba de ce dar, când mi-a spus că este iubitul tău și că nu v-ați mai văzut demult, m-au apucat nervii. Nu voiam să fie iubitul tău., îi spun în timp ce merg spre ea.
CITEȘTI
AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOU
RomanceÎn jurul lui Iacob se învârte totul. Ce ar trebui să știți despre el? El este...este, pur și simplu, IACOB . Este bărbatul care suferă după ce a fost înșelat de soția pe care a iubit-o atât de mult... Este bărbatul care revine la viață pentru a...