Iacob
Vivi m-a anunțat că nu poate trece în seara asta pe la mine așa că sunt din nou singur. O înțeleg, mai are și ea viața ei, prietenii ei, nu se poate ocupa numai de mine. Dar cu toate astea deja îi simt lipsa pe aici prin casă.
Vreau să pun muzică și să beau ceva apoi să mă odihnesc. Aș putea și să lucrez un pic la proiect dar nu am chef. Singurătatea nu-i cel mai bun tovarăș...mă cam feresc să fiu singur, mă năpădesc toate tenebrele trecutului...
Mă așez pe canapea dar se aude soneria. Deschid ușa și o văd pe Delia cu o pungă transparentă în mână. Are în ea patru cartofi. Inima începe să-mi bată nebunește. A venit la mine cu cartofi, ce vrea să facă?
-De-Delia?, mă bâlbâi eu.
-Bună, pot intra?
-Sigur dar...Raul nu e cu tine?
-Nu, e plecat cu niște prieteni la o bere . Eu mă plictiseam și, cum m-a anunțat că vine târziu, m -am gândit să vin la tine și să ne aducem aminte de vremurile bune. Ce zici, facem niște cartofi prăjiți?, zâmbește ea.
-Bine, dacă asta își dorești...vom face cartofi prăjiți.
Mă uit la ea cum merge spre bucătărie și nu-mi vine să cred că e aici cu mine. Ia un bol și începe să curețe cartofii.
-Raul știe că ești aici?
-Nu și nici n-aș vrea să afle, nu cred că i-ar plăcea dar eu...nu știu, am simțit nevoia de un prieten. Tu nu?
-Eu...eu nu știu ce să zic, puștoaico.
-Ooo, de când nu mi-ai mai spus așa, știi mi-a cam fost dor. Și știi de ce mi-a mai fost dor?
-Nu., spun eu arcuindu-mi o sprânceană.
-De jacuzzi., zâmbește ea larg. Am costumul de baie pe mine dacă vrei și tu...putem face o baie să ne relaxăm după ce mâncăm.
-Si-sigur., mă bâlbâi eu din nou.
Ce-o fi în capul ei? Dar ce este oare în al meu de accept să fac baie cu ea? Nu e bine, asta nu e bine.
După două ore de pălăvrăgeală și servit cartofi prăjiți o văd că se ridică și începe să își descheie nasturii bluzei.
-Ce, ce faci?, o întreb precaut.
-Păi nu facem baie? Am crezut că ai spus că e-n ordine.
-Da, păi...eu...
-Dacă nu vrei, abandonăm ideea.
-Vreau, bine, suntem prieteni, ce naiba, putem face o baie împreună, nu?
-Da, exact așa gândesc și eu.
Pregătesc totul pe terasă, mă dezbrac și intru în cadă. Apare și ea îmbrăcată doar în costumul de baie.
După ce intră se așază foarte aproape de mine iar eu înghit în sec.
-Cum te simți?, întreb eu pentru a-mi reprima nevoia de a sări pe ea.
-La ce te referi?
-La sarcină și la tot...cum este viața cu Raul? Sper că se poartă frumos cu tine.
-Sunt în regulă, am șase săptămâni de sarcină și totul este bine. I-am auzit inimioara și a fost minunat dar...
-Dar ce?
-Nu știu ce să spun, cred că ai avut dreptate în legătură cu Raul. El își dorește niște lucruri mai ieșite din comun care mie nu-mi plac; eu am nevoie doar să fac dragoste, știi, așa cum am făcut cu tine. Mai ții minte? S-a întâmplat chiar aici...și a fost minunat...
-Te rog să nu-mi mai aduci aminte de asta, adică tu ești acum cu prietenul meu, ești nevasta lui și așteptați un copil si dacă vorbim despre trecutul nostru eu..., mă opresc din vorbit pentru că ea m-a prins deja de mână .
Se urcă la mine în poală și își apropie buzele de ale mele. Inima mea o ia la galop iar mintea deja e varză.
-Ce faci?, șoptesc eu.
-Am nevoie de tine, Iacob, am nevoie să fac dragoste cu tine., spune ea și mă sărută încet, tandru, lingându-mi buzele și amețindu-mă cu totul.
O prind de șolduri și îi caut disperat limba. O întâlnesc și începe o joacă nebună, o doresc ca un nebun. Nu-mi vine să cred că e aici cu mine și ajung să mă ciupesc ca să-mi dau seama dacă visez sau e ceva real.
Mâinile mele încep să se plimbe haotic pe spatele ei și se opresc pe fund. O strâng tare iar ea geme în gura mea. Se mișcă încet peste șortul meu iar eu sunt trezit la viață complet. Când își desprinde sutienul și îi simt sânii pe pieptul meu, flesh!!! În mintea mea se produce un scurt circuit: Diana, cel cu care m-a înșelat, trei ani de suferință în care nu am mai avut încredere în femei, Delia-femeia perfectă care m-a scos din tenebrele mele , despre care am crezut că îi este fidelă lui Raul...se pare că nu e atât de perfectă precum credeam, se pare că e gata să mă primească în ea cu atâta ușurință...La naiba, asta îmi va complica viața și mai mult.
NU E BINE
-Ce ? Ce vrei să faci, Delia? Credeam că îl iubești pe Raul.
-Îl iubesc dar te vreau și pe tine., spune ea încet. Poți fi amantul meu așa cum am fost și eu a ta .
-Nu, nu vreau asta. Credeam că ești altfel, sincer!
O împing de pe mine și mă ridic apoi ies din cadă.
-Te rog să pleci, nu vreau să mai vii la birou și spune mersi că nu am de gând să-i povestesc lui Raul ce aveai de gând să faci cu mine. Te rog, însă, ceva. Dacă nu-l iubești cu adevărat sau dacă simți nevoia să fii cu alt bărbat ...spune-i, nu-l înșela. L-ai distruge așa cum m-a distrus Diana pe mine.
-Îmi pare rău, nu știu ce a fost în capul meu. Îl iubesc pe Raul, te rog, nu-i spune., mă roagă ea.
-Am spus că nu-i spun dar nu fac asta pentru tine ci pentru el. Tu m-ai dezamăgit complet. Nu pot să cred...am crezut că sunt îndrăgostit de tine și că ești femeia perfectă dar se pare că...pleacă, te rog! , oftez eu.
Iese și ea din apă și se duce spre baie. La naiba, am nevoie de Viv, trebuie să o sun pe Viv. Trebuie să vină la mine și să mă aline cu mâinile ei magice.
Pun un prosop pe mine și merg în living unde îmi torn un pahar de wisky.
Delia apare îmbrăcată lângă mine și își cere încă o dată scuze. Nu-i mai spun nimic. Ce i-aș mai putea spune?
După ce iese pun mâna pe telefon și o sun pe Viv.
-Alo?
-Puiule, știu că ai spus că ai treabă dar am nevoie de tine.
-Șefule, sunt pe stop, nu pot face nimic pentru tine în seara asta., râde ea.
-Uf, puiule, nu vreau să facem ceva în seara asta, nu de asta am nevoie de tine. Vreau doar să mă ții în brațe, am nevoie de mângâieri....
-Iacob, mă sperii, ce s-a întâmplat?
-Pot să vin la tine?, întreb eu.
-Da, poți veni. Tocmai am făcut clătite! Îți plac?
-Le ador, nu am mai mâncat de când eram mic., spun eu încântat. Ajung cam într-o oră. Și, puiule, fă-ți bagajele, nu-mi pasă dacă se află că stai cu mine, nu-mi pasă dacă trebuie să-i dau mai mulți bani Dianei, nu vreau să mai dorm nicio seară fără tine.
-Vorbim despre asta când ajungi, bine?
-Bine. Pup.
-Pup., îmi spune și ea și aud chiar și zgomotul buzelor ei pe ecranul telefonului.
CITEȘTI
AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOU
RomanceÎn jurul lui Iacob se învârte totul. Ce ar trebui să știți despre el? El este...este, pur și simplu, IACOB . Este bărbatul care suferă după ce a fost înșelat de soția pe care a iubit-o atât de mult... Este bărbatul care revine la viață pentru a...