CAPITOLUL 23

121 23 0
                                    

După două luni

Iacob

Au trecut două luni de când sunt cu Viv iar viața mea a intrat pe un făgaș normal. Sunt un bărbat fericit și împlinit.

Am reușit să-i dăruiesc și celelalte paisprezece cadouri și ne-am bucurat amândoi de clipe minunate atât la plimbări și petreceri cât și în pat.

N-a vrut să se mute la mine dar asta nu mă sperie, știu că mă iubește și că a vrut s-o luăm încet ca eu să-mi revin. Acum mi-am revenit și nu mai văd un viitor fără ea. Va trebui să-o fac să înțeleagă în curând acest lucru.

Apăs butonul telefonului de pe birou, cel care duce la ea.

-Am nevoie de tine să mă ajuți cu ceva.

-Sigur, vin imediat.

Intră în birou și o scanez din cap până în picioare. N-am făcut dragoste cu ea pe biroul meu și mi-aș dori tare mult să fac asta dar știu că nu i-ar plăcea așa că abandonez ideea.

-Am adus și actele de la avocat. Azi la ora 16 aveți întâlnirea și apoi totul se termină., spune ea încet. O să fii bine ,vrei să vin cu tine?

-O să fiu bine, nu vreau să vii cu mine. Vreau să mă aștepți acasă la tine cu niște clătite., mustăcesc eu. Vreau să sărbătorim când mă întorc. Să sărbătorim libertatea mea.

-Vrei să facem asta cu clătite?, râde ea.

-O să aduc eu și șampanie.

-Bine, atunci...voi face pentru tine cele mai bune clătite.

Mă ridic de pe scaun și mă îndrept către ea. O trag brusc spre mine. Știu cât îi palce să o domin. O sărut până o las fără aer. Se lasă moale în brațele mele.

-Puiule, ești bine?, întreb cu o notă de îngrijorare și o ridic în brațe. O duc la canapea și o așez încet.

-Da, nu știu ce m-a apucat și azi dimineață am pățit același lucru. Cred că nu am mâncat suficient zilele acestea.

-Păi, de ce n-ai mâncat?

-N-am avut poftă, am niște senzații tare ciudate în stomac. Dacă nu mă lasă în câteva zile voi merge la un doctor, îți promit.

-Cred că bănuiesc ce se întâmplă cu tine dar ne ocupăm de asta diseară., chicotesc eu fericit pentru că sunt sigur că ar putea să fie însărcinată cu copilul meu si asta mă face al naibii de fericit.

***

Am semnat, sunt un om liber așa că nu mai am altceva de făcut decât să mă opresc la o farmacie pentru a cumpăra un test de sarcină apoi să mă duc la șoricelul meu. Oh , îmi doresc să fie pozitiv, dă, Doamne ,să fie pozitiv. Știu că ea mă iubește chiar dacă nu mi-a spus, eu o iubesc chiar dacă nu i-am spus...așa că un copil n-ar face decât să ne unească și mai mult și pentru tot restul vieții.

Îmi deschide ușa și fără să-i mai spun niciun cuvânt, o iau în brațe și o sărut. Azi trebuie să-i spun cât de mult o iubesc și o să fac asta prin muzică pentru că asta îi place.

O las încet jos .

-Vreau să -ți spun că sunt un bărbat liber dar n-am de gând să fiu așa pentru mult timp.

Pun melodia Poem - Irina&Motans.

-Dansează cu mine, am ales această melodie pentru că este exact ceea ce simt , vreau să asculți , să dansăm și apoi să vorbim, bine?, îi șoptesc în timp ce o cuprind de talie.

Ea aprobă scurt din cap fără a fi capabilă să-mi spună nimic. Este foarte emoționată , o simt. Începem să ne mișcăm pe ritmul melodiei iar ea își așază capul pe pieptul meu.

"Vreau să ai curajul pentru primul pas
Fără hartă, fără compas
Să mă lași să fiu eu ghidul tău
De-i pantă sau loc drept, la bine și la greu

Unde nu cad ploile, nu au cum să crească flori
Unde nu sunt oameni buni, nu există sărbători
De nu rătăceam prin lume, sufle-tu-mi nu te găsea
Cu bine ai venit în inima mea

Fii poezie în viața mea
Inima te recită fără cuvinte
Și vreau acum să stau în dreapta ta
Și să ne țină pasul doar înainte

Vreau să ai curajul să-ți dorești mai mult
Avem prezentul-n palme, uită de trecut
Ținem pașii încrezuți spre necunoscut
Știu, drumul nostru va fi lung, dar va fi plăcut
...
Și câte nopți vei sta cu mine, câte zile vor urma
Inima îți aparține, tu să ai grijă de ea
Câte stele vom atinge, câte stele vor cădea
Prinde-le tu pentru mine, eu le las în grija ta
... "

După ce se termină melodia, observ că nu numai ea tremură.

-Și eu tremur, vezi? Mă emoționezi în feluri inexplicabile., îi spun și mă uit în ochii ei care mă privesc cu dragoste.

-Bate pumnul, aruncă-l în aer, acum cade ploaia., îmi spune și își depărtează degetele lăsând mâna să alunece în jos.

Fac asta cu ea, bat pumnul, îl arunc în aer apoi îmi las mâna în jos pentru ca sâ las și ploaia să cadă.

-Te iubesc și nu numai pentru ceea ce ești ci și pentru cine sunt eu când sunt cu tine. Fii a mea, fii poezia din viața mea, este tot ce-mi doresc. Fii soția mea!

-DA!, spune ea printre lacrimi. Iacob, te iubesc din prima clipă în care te-am văzut.

-Serios? De ce nu mi-ai arătat niciodată asta?

-Ți-am arătat dar în felul meu...

-Așa e, ai fost alături de mine și m-ai suportat, m-ai iubit așa cum eram. Cu toate tenebrele sufletului meu... Îți promit că te voi iubi și eu mereu și te voi suporta chiar dacă vei fi dificilă uneori, la fel cum ai făcut și tu cu mine., îi iau fața în palme și o sărut scurt pe buze.

-Păi, în acest caz cred că o să începi în curând să-mi suporți toanele pentru că tocmai mi-am făcut un test de sarcină care a ieșit pozitiv. O să fim părinți, eu îmi doresc să păstrez copilul și prevăd că voi fi foarte dificilă., rânjește ea.

Mă uit la ea o clipă iar apoi o înșfac de șolduri și o ridic în brațele mele. Mă învârt iar ea începe să râdă.

-Asta înseamnă că te bucuri și ești de acord să-l păstrăm?, mă întreabă fericită.

-Puiule, sunt în extaz, chiar și eu luasem un test de sarcină și voiam să ți-l dau un pic mai târziu, bănuiam că ești însărcinată și...Doamne, tot drumul până la tine m-am rugat să fii...nu-mi vine să cred. Te iubesc! Te iubesc! Te iubesc!, îi mai spun și încep să o sărut până rămânem amândoi fără aer.

Cred că știți și singuri ce a urmat, nu? Exact, am făcut dragoste cu ea toată noaptea și am adormit cu ea pe pieptul meu, îmbrățișați și îndrăgostiți. Pot spune cu mâna pe inimă că ea este sufletul meu pereche și că nu am fost niciodată mai îndrăgostit de cineva ca acum. Până acum ceva timp am crezut ca Diana a fost dragostea vieții mele dar....Viv este și va rămâne dragostea mea. Este sufletul meu, inima mea, aerul ce-l respir! Ea reprezintă totul pentru mine.

AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum