CAPITOLUL 36

197 18 0
                                    

Peste o lună

Iustin

-Lasă-le, dracului, pe birou și ieși o dată. , țip eu la secretara mea care nu are nicio vină dar ce să-i fac...a trecut o lună de când Alice nu a dat niciun semn iar eu simt că toate corăbiile mele s-au scufundat.

Poate că am fost prea dur cu ea, poate că trebuia să o caut eu, la naiba!. Nu cred că s-a simțit atât de bine...adevărul este că m-am culcat cu ea apoi am trimis-o acasă. Singură!! Sigur crede că m-am folosit de ea și apoi i-am făcut vânt sau poate că a vorbit cu idiotul și a hotărât să fie cu el.

Cu Iacob am mai vorbit la telefon de câteva ori dar doar în legătură cu proiectul, niciodată nu a spus nimic de ea iar mie mi-a fost teamă să întreb.

Îmi sună telefonul, cine mă mai caută? Nu mai am chef să vorbesc cu nimeni. Iacob?

-Bună, Iacob, cu ce te pot ajuta?

-O să intru în subiect., spune el direct. Uite, până acum nu m-am băgat în viața fiicei mele dar acum situația e destul de gravă așa că mă văd nevoit să fac asta. De trei zile a aflat că este însărcinată și chiar dacă este posibil să mă urască că ți-am spus...am ales să o fac. Nu știu ce s-a întâmplat cu adevărat între voi și de ce mi-ai făcut-o pachet după ce te-ai culcat cu ea dar ar fi cazul să vii aici și să vă rezolvați problemele pentru că de când a aflat stă încuiată în cameră și plânge, nu vrea să mănânce...

Îmi trec o mâna peste frunte și îmi stâng buzele într-o linie dreaptă. Alice este însărcinată cu copilul meu...

-Ai rămas fără cuvinte, nu? Crede-mă, și eu la fel...te credeam mai responsabil, credeam că ai auzit de prezervative, nu trebuia să se întâmple asta acum ,are un pic peste optsprezece ani, la naiba!

-Iacob, am folosit prezervativ..., spun eu și mă încordez pe scaun la gândul că Ali ar fi făcut-o cu Andre.

-Oh, nu, să nu încerci să nu-ți asumi responsabilitatea pentru că, de când a venit de la București, Ali nu a mai fost cu nimeni. Nu a mai ieșit din casă nici măcar pentru cursuri. Iar eu am conceput-o pe ea tot cu prezervativ, să știi!

Aici are dreptate, prezervativele nu sunt sigure sută la sută.

-A fost o lună groaznică atât pentru ea cât și pentru mine pentru că am fost nevoit să o văd cum plânge în fiecare zi de dorul tău. Andre a plecat în Anglia, ea a încheiat-o cu el, apoi eu m-am asigurat că și părinții lui îi vor băga mințile în cap. S-a potolit, n-o mai caută. Dar ea tot plânge pentru că se aștepta să o cauți tu, să lupți pentru ea.

-Dar i-am spus să mă caute când se va hotărî dacă vrea să fie cu mine, nu înțeleg.

-Tu chiar nu știi cum sunt femeile, Iustin? Orgolioase, vor să fie curtate, cucerite prin lupte etc. Uite, eu nu-ți cer acum să o iei de nevastă pentru că te-ai culcat cu ea o dată sau pentru că ai lăsat-o însărcinată .Nu mai trăim în epoca de piatră dar vreau să vii și să vorbești cu ea, să hotărâți împreună ce faceți cu copilul. Este strict alegerea voastră dacă veți hotărî să fiți împreună, să păstrați copilul sau nu. Eu nu mă bag ,eu doar te implor să vorbești cu ea. Fă tu pasul, tu ești adultul, ea n-o să-l facă niciodată, se simte prea rănită și abandonată.

-În regulă, ajung în seara asta.

Închei apelul și arunc telefonul pe masă.

La naiba, o vreau, normal că o vreau și pe ea și pe bebe. Un bebe! Doamne, o să fiu tată!

Îmi iau fața în palme și țip de fericire.

***

Alice

AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum