CAPITOLUL 7

149 21 0
                                    

Delia

Cina cu Raul și prietenii lui a fost foarte distractivă, am râs atât de mult încât am crezut că voi leșina. M-a scos cu totul din ale mele.

Acum suntem pe plajă, la un club deschis în aer liber cu muzică latino.

Raul se apropie de mine cu două pahare de tequila.

-Poftim!, îmi întinde paharul și o felie de lămâie.

-Nu vreau să beau, nu rezist prea mult la alcool.

-Norocul meu., mustăcește el.

-Promiți că nu profiți de situație dacă mă amețesc?

-Promit, peștișorule!

Dau paharul pe gât apoi sug lămâia. Începe să râdă de mine când mă strâmb.

-Of, micuțo, ești atât de dulce.

-Cred că sunt cam acră acum., spun eu făcând referire la lămâia din mână.

-Mi-ar plăcea să aflu cum ești dar am promis că nu profit așa că...hai, să dansăm. Uite, au pus Despacito.

Zâmbește și începe să se miște pe lângă mine până mă face să-i intru în joc și să dansez cu el. De când l-am cunoscut m-a făcut să râd într-una.

"Da, știi că te privesc de ceva timp

Azi trebuie să dansez cu tine

Am văzut că privirea ta mă chema

Arată-mi drumul că eu vin

Tu, tu ești magnetul și eu sunt metalul

Mă apropii și-mi fac planul

Numai când mă gândesc mi se accelerează pulsul."

Fredonează din spatele meu în urechea mea. Îmi înconjoară talia cu mâna și mă lipește de el apoi mă mișcă din nou pe ritmul melodiei, odată cu el.

Devine periculos de apropiat și asta mă trezește brusc la realitate așa că mă îndepărtez ușor și mă răsucesc spre el.

-Știu, am întrecut puțin limita, scuze., zâmbește el.

-În regulă., zâmbesc și eu.

După câteva ore de dans pe plajă și câteva pahare de tequila mă aduce acasă. Deschid ușa și mă răsucesc spre el.

-Vrei să mai intri?, îl întreb

-Nu, nu am să intru pentru că vreau să mă țin de promisiune. Dacă intru ...ei bine, o să-mi doresc să intru și prin alte locuri., rânjește .

-Bine, îți mulțumesc.

-Uite, știu că am promis să nu profit de tine dar dacă îți cer măcar o guriță asta nu înseamnă că aș profita, nu?

-Raul, eu...

Își unește buzele într-un botic dulce și bosumflat așa că mă ridic pe vârfuri și îl sărut scurt. Simt imediat cum își bagă o mâna în părul meu și mă lipește de el și de buzele lui. Oftează. Îi simt întreg corpul scuturat de un fior, pulsează pe abdomenul meu. Îmi dă un sărut scurt pe frunte. În mod normal m-ar fi speriat reacția lui dar nu, n-a fost așa. Habar n-am de ce am atâta încredere în el.

-Acum am să plec, da, e mai bine să plec., zice el și se răsucește brusc .

Mă uit cum se îndepărtează și fredonează, fericit," Despacito".

AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum