Raul
Aveam speranțe mari cu ea în seara asta dar a adormit la film, pe pieptul meu. Mă ridic încet de pe canapea și o iau în brațe, e ușoară ca un fulg. Nu pot să mă abțin și îi dau un pupic scurt pe nas. Îl strâmbă ușor și asta mă face să zâmbesc. Doamne, o iubesc ca un nebun și aș fi în stare să fac orice pentru ea. Nu credeam că voi trăi acest sentiment vreodată.
Și a acceptat să fie logodnica mea, îmi poartă inelul și asta mă face să simt un fior prin tot corpul. Mă cutremur tot. Ajung în dormitor dar nu îmi vine să o las jos, aș tine-o în brațe o veșnicie.
O mai sărut încă o dată pe nas și apoi o las pe pat. Îi scot încet rochia și observ că poartă o lenjerie neagră . Sutienul are dantelă pe margine iar slipul este tanga. Doamne Dumnezeule! Să înțeleg că și ea avea planuri cu mine în seara asta? La naiba, îmi vine să o trezesc dar nu pot să o fac. Vedem noi mâine ce va fi, trebuie să mă adun și să am răbdare. Jucăria din pantaloni nu prea este de acord să nu o trezim dar o să-și revină, nu are încotro.
Îmi dau și eu hainele jos și rămân în boxeri. Mă întind lângă ea și o privesc cum doarme până adorm și eu.
***
Raul
Razele soarelui mă trezesc dar nu numai ele ci și niște buze fierbinți care se plimbă pe pieptul meu.
Deschid ochii și zâmbesc când îi întâlnesc privirea. Jur că pot vedea cerul în ochii ei, atât de frumoși sunt.
-Bună, peștișor!
-Bună!, zâmbește ea. În sfârșit am reușit să te trezesc.
-Păi, am fost cam obosit, am stat vreo trei ore să te privesc când dormeai , nu puteam să îmi iau ochii de la tine.
-Mmm, cuceritor de la prima ora a dimineții., mustăcește ea. Îmi cer scuze că am adormit aseară.
Nu mai apuc să spun nimic pentru că gurița ei dulce îmi acaparează buzele și mă sărută atât de tandru încât simt că o să adorm la loc. E atât de bine... În mod normal, în ceea ce mă privește, dacă ar fi fost alta acum aș fi fost deja în ea dar cu Delia vreau să simt totul și mai ales vreau să o las pe ea să facă pași , să capete încredere în ea și mai ales în mine.
O prind de mijloc și o lipesc de mine, stăm față în față și ne sărutăm iar ea se joacă cu mâna în părul meu. Nu știu cât mai pot rezista să nu sar pe ea dar mă voi controla. Vreau să ceară ea asta și vreau să muncească să obțină ce vrea , doar așa pot fi sigur că își dorește cu adevărat.
Își lasă o mână să alunece peste corpul meu, de la gât spre șold iar atingerea ei mă face să mă cutremur de dorință. Se oprește în betelia boxerilor și își strecoară mâna pentru a-i trage în jos. Ups, trebuie să o opresc pentru că a început să tremure îngrozitor și nu am glumit când am spus mai devreme că trebuie să muncească dacă mă vrea.
-Iubire, ce vrei să faci? o întreb serios.
-Vreau să-l iubesc pe logodnicul meu!
-Poți să mă iubești dacă vrei dar nu mă dezbrăca., spun la fel de serios.
-Glumești?, se uită la mine nedumerită.
-Uite, de când te-am cunoscut m-am schimbat mult și, știi, eu nu-mi mai doresc să fac sex înainte de căsătorie.
Izbucnește în râs dar eu încerc să mă abțin și îmi reprim râsul înghițind în sec.
-Ce? Ce am spus așa amuzant?
CITEȘTI
AȘ VREA SĂ POT IUBI DIN NOU
RomanceÎn jurul lui Iacob se învârte totul. Ce ar trebui să știți despre el? El este...este, pur și simplu, IACOB . Este bărbatul care suferă după ce a fost înșelat de soția pe care a iubit-o atât de mult... Este bărbatul care revine la viață pentru a...